nou hopen dat selmen jesse na doet want hij zit nu hier achter pc , hij ging steeds harder huilen en nu moe irritant op mij schot doen , ga hem zo weer instoppen
ja berna , pffff meisjes komen later heb hem nu helemaal voor me zelf hij lijkt te slapen maar ik weet niet zeker hoor
hihi Jesse is stil maar die was ook niet aan het huilen hij hoest veel dus ik denk dat hij zichzelf wakker had gehoest
Hopelijk zijn de buren hier ook bijna klaar met hun feestje dan kan ik naar bed. Emi wordt steeds net niet wakker.
Ja ach gelukkig zijn dit op zich hele aardige buren die ook meestal niet lang doorgaan en ook niet vaak een feestje hebben dus laat ik ze meestal wel ff. Muziek is in ieder geval al zachter gezet dus denk dat ik het zo maar ga proberen. Kan intussen geen meubels meer zien en kom er maar niet uit maar dat komt hoofdzakelijk door het lage budget.
nog steeds stil :-$ esther hopelijk kan je zo lekker slapen en emi ook ga ook eff bankhangen denk ik , weinig mensen hier x
ik duik zo allekker het bedje in! We hebben een nieuw mandje voor Senna voor de winter met koeievlekken ze is er zo blij mee.. de loungezak geeft niet zoveel bescherming en warmte dus voor de koude maanden maar ff een mandje gekocht en o wat is die muts blij hihi
Ik ga, tis nu vrij stil dus moet lukken. Tot morgen! Onee nou begint de alco op de hoek ineens weer te gillen, zucht. Wat zal ik genieten van de ust in de wijk waar mijn nieuwe huisje staat.
o Anita wilde ik jou nog vragen Enzo is volgens mij ook redelijk ee smulpaapje Hoeveel avondeten krijgt hij? Als ik het zelf maak zit ik tegenwoordig toch al aardig richting de 250 gram Jesse heeft niet genoeg na 200 en zelfs na 250 gram lust ie een toetje hij heeft nog nooit aangegeven dat ie vol zit. Heb nu ook potjes voor 1 jaar gehaald omdat daar meer in zit was ff benieuwd of Enzo nog wel genoeg heeft aan 200
Enzo krijgt regelmatig meer dan 200 gram, ik denk wel 250 per keer (mocht ook van CB) en daarna na 1 uurtje nog 125 cc yoghurt. Brood gaat ook zo goed, 2 stuks helemaal op en dan 100 cc gewone melk na. Hij heeft alleen nog maar 1 papfles met opvolgmelk van 210 cc, voor de rest geen flessen meer.
ja hier dus ook 2 boterhammen op moment weinig korstjes door de tandjes maar idd met gemak op en melk erbij en om 1700 zeurt ie echt om eten.. oke mooi dat 250 goed was ja hij is ook zo actief
Jesse werd al om 7 uur wakker vanmorgen ik kijken helemaal nat! luier had doorgelekt naar boven zo volz at ie romper pyama drijfnat zo zielig gau omgekleed en flesje en toen wilde hij weer slapen maar hij slaapt nu nog niet voelt warm aan volgens mij enorm last van zijn tandje. Mark geeft hem nu een zetpilletje hopen dat hij daar lekker van kan slapen.. Ik ga ff trainen met de hond