Oh die Jesse toch! Succes vandaag! Ik ga FAye dr spencer maar eens aan doen, over uurtje moeten we weg... Ze was wel om 7.30 wakker!
he Sab welke kleur doe jij eronder? Ik zat aan bruin of grijs te denken. Heb niet die donkere kleur roze helaas.
ik heb wel die donkere kleur rose haha mn moeder zei idd ook bruin of grijs maar ik vind t met die rose ook goed gaan....zal ff foto maken
G'morgen trouwens Hier een goede nacht achter de rug. Wel apart vind ik dat Demi de laatste 3 ochtenden huilend wakker wordt ipv babbelend. Nou ja.. Voortandjes zijn bijna door!
Demi heeft ook wat nieuws trouwens, als ze iets erg lekker vindt, zit ze me een partij te smakken hahaha niet normaal joh eecht heel grappig
eeuh de hond ligt tv te kijken.. Jumbo hahaha Goed ik ga ff zelf eten en dan weg. dan blijft ie maar lekke rin zn bed liggen (weet alleen niet waar het is haha
alleen was ik niet echt blij net. Mike heeft de rits gesloopt van de luiertas. kan ik WEER op zoek naar een nieuwe hahahaha
hahaha Demi zit zo heerlijk te smikkelen van dr banaantje, ze likt nog net niet dr vingertjes dr bij af.