Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o oke hoe heb jij betaald? ik heb gekozen voor overschrijving..

2. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Ja ik ook hoor, vind ik makkelijker!
    Ik heb wel ergens een paypalrekening maar ik gebruik dat ding nooit en dan moet ik eerst geld ernaar toe opvermaken en dan vanf paypal weer overmaken naar de verkoper, ik vind dat zo'n gedoe!

Bij echt heel hoge bedragen zou ik het wel doen via paypal want dan ben je beter beschermt.
    Deze verkoper heeft een positiveve feedback van 100% dus ik maak me geen zorgen.

Kwam bij jou wel meteen het rekeningnummer in beeld?
    Bij mij niet dus ik heb haar moeten mailen hiervoor. (dus mocht jij het ook niet hebben staat het nog in mijn mailbox)

3. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Ik heb trouwens een heerlijk rustige avond hierzo!
    Mikey is in diepe slaap, Romano ook en René is tafeltennisen.
    Dus ik zit hier in doose stilte achter de pc, is ook wel eens lekker!
    Romano heeft vandaag zo goed als niet gespuugd! :D
    Hij had wel weer wat krampjes maar hij poept ook minder vaak als voorheen! Maar als ie dan poept zit het soms op zn rug! :)

Kijk, dat is het betere werk he?!

4. Niet meer actief

Berna, gefeliciteerd, ik heb me ingehouden....;)

Geintje!

Heerlijk Mamalou zo'n avondje!

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    O dat is zeker fijn. Mark komt zojuist terug van squashen ik had ook een rustig avondje op het eigen sporten na dan. Ik ga zo ff wat fruit nemen nog en dan zo Jesse de fles en slapen.

Heb de verkoper inmiddels al gemaild over rekeningnummer en heb inmiddels betaald

6. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Oke dan! :D

Ik ga zo ook lekker mn bedje in, ik geef hem denk ik gewoon de borst voor de nacht, dan hoef ik niet op te blijven en straks een fles te maken want ik ben wel gaar nu, pffff.
    Ik ben namelijk de halve avond achterstallige administratie beziggeweest....zooooo wat kan een mens een hoop mappen met papieren hebben zeg, sjeeminee!
    Was dr zo druk mee dat ik een uur later als gepland pas een fles heb gegeven en ik moest hem er nog voor wakker maken ook!

Dus meiden, ik ga nokken hier, tot morgen!

7. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    he meiden!
    ik ben er ook nog! heb lang niks van me laten horen, maar het ging hier echt waardeloos! Casper werd een echte huilbaby! inmiddels weten we waarom, hij heeft (net als zijn zus had) lactoseintollerantie! sinds een week zit hij op dieetvoeding (nutramigen) en zijn de klachten heel hard aan het afnemen. Hij kijkt een stuk rustiger uit zijn ogen, de krampen zijn weg, de winden en de pijn ook en dus het huilen ook! en hij kan eindelijk slapen en lachen! wat een wereld van verschil! maar de afgelopen weken waren hel! Ik ben erg blij met onze lieve huisarts die doorhad dat hij dezelfde klachten had als zijn grote zus vroeger had (en ik had het zelf niet eens door! erg he!).

hoe dan ook, 2 dagne op nutramigen en zijn krampen waren voor 70% weg. en nu lijkt hij helemala geen krampen meer te hebben!

hoe gaat hier alles met iedereen? hoop dat verder iedereen op een roze wolk zit en alles goed loopt bij iedereen!

dikke kus
    Marij

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hoi Marij,

Fijn dat je nu weet wat de oorzaak is! Heb jij direct een machtiging gehad?

Berna, gefeliciteerd met je aankoop!

Oeii en ben zo sjacherijnig als wat, klote pillen zo eerst de HA bellen!

9. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Timo had gisteren echt een jengeldag. Gisteren heeft ie maar 2 uur geslapen tot 21.00. Daardoor was ik echt stuk.
    Per ongeluk een hoax weer doorgestuurd via hyves... Ik word zo moe van die hormonen. Normaal doe ik zoiets nooit! Ik heb me voorgenomen om bij het volgende paniekbericht eerst de organisatie te mailen...
    Avond van de pufclub was erg leuk.
    Om 12.00 krijg ik de mirenaspiraal.
    Timo ligt nu in zijn bedje te pruttelen, maar was vannochtend veel vrolijker, dus ik denk dat gisteren weer een sprongetje was.

10. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He Marij wat fijn weer wat van je t horen! Tjee das niet mis zeg. Gelukkig is de oorzaak "al" achterhaald en gaat het de goede kant weer op. Genieten nu, tis je gegund hoor!

Rox, wat zijn Kl*te pillen? Niet chagie worden hoor, het zonnetje schijnt... de lucht is blauw....

San hier gister ook een behoorlijke jengeldag met Sten, vermoed ook het sprongetje want hij was vanmorgen weer het "oude vertrouwde" vrolijke ventje. Fijn dat de avond gezellig was! En succes straks bij de HA!

Nou ik ga eindelijk eens de notulen afmaken van de vergadering van ruim een maand geleden *SCHAAM, SCHAAM*

Fijne dag allemaal

Liefs Marije

11. ProudMum

de kloonversie van Microgynon. koppijn, sjagerijnig en heb al een week het gevoel dat ik ongi moet worden terwijl ik net 10 dagen aan een nieuwe strip bezig ben. Vergeet steeds de HA te bellen dus dat ga ik om 9 uur maar doen. Ben van apotheek veranderd dus kan volgens mij niet bij de nieuwe apotheek zomaar ruilen.

12. Niet meer actief

Marij: dan heb je wat heftige weken achter de rug zeg! Gelukkig gaat het nu beter, lekker genieten nu! en weer hier mee kletsen :D

Rox: heb je al gebeld? Krijg je een andere pil?

San: succes straks!

marlou: lekker relaxt avondje heb je gehad!

Hier is ook weer alles goed gegaan, Hij komt nu elke dag om 7 uur, daarvoor moet ik meestal wel 3 x zijn teutje geven maar huilen doet ie niet

Berna: Goed dat je hem hebt!echt leuk

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Morgen dames!
    Hier weer lekker geslapen. Ymke is volgens mij wel wakker geworden, maar Rinaldo ging eruit. Geen flesje nodig gehad dus ze heeft goed geslapen op de Friso extra!

Marieke, daar heb je helemaal gelijk in!

Roxy, er staat een topic bij babyuitzet ;)

Berna gefeliciteerd met je babygym!
    Zijn jullie gisteren na elkaar gaan sporten? haha zo kan het ook natuurlijk!

Gisteravond met Ymke naar mijn ouders geweest, mijn moeder heeft een terugval gehad en voelt zich even niet zo levenslustig. Gelukkig is Ymke er, want die vrolijkt mijn moeder op. Om die reden zijn we ook even gegaan, dat lukt niemand anders zo goed als dat Ymke het kan ;)
    Gelukkig gaat mij moeder nu hulp zoeken, ze is er echt aan toe!

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Fijn dat Ymke je moeder kan opvrolijken... lijkt me erg moeilijk je moeder zo te zien.
    Ja op de maandag sport ik van alf 7 tot 20.00 en als ik thuis ben gaat Mark meteen weg om een uur te squashen
    Marij ik had je al gemist fijn dat het nu beter gaat!

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marij, fijn weer iets van je te lezen! Gelukkig ook dat de HA heeft gezien waar het aan scheelt bij Casper...

Berna, idd niet altijd makkelijk, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt. Helaas heb ik dat als enige in de familie en vindt het nog een stukje moeilijk om mijn vader, broertje en zusje zo te zien worstelen.

Ik ga aan de slag, anders verstoft de hele boel hier weer!

16. Niet meer actief

Guppie: kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor je is om je moeder zo te zien, wel fijn dat ymke haar zo kan opvrolijken en dat ze in ieder geval hulp gaat zoeken he? Sterkte ermee hoor!

17. ProudMum

ja klopt guppie

Heb gebeld moet het eerst 3 maanden aankijken. lekker achterlijk weer.

Hier is het weer krampentijd. ben al vanaf 0600 bezig.

18. Niet meer actief

Rox, minder, maar je lichaam heeft wel die tijd nodig om te wennen aan die pil. Maar jij bent de baas hoor!

Guppie, minder voor je moeder, maar wel een makkelijk medicijn he zo'n dochter :D

Marij, goed weer van je te horen! En fijn dat het nu weer beter gaat! Kun je tobben dan he!

Gisteravond laat heeft Marit haar fles niet leeg gedronken en prompt kwam ze 2 uurtjes eerder vanmorgen. We hadden de proef op de som genomen en nu weten we dat ze die gewoon 'nodig' heeft om tot 7 uur te slapen zoals ze de afgelopen dagen gedaan heeft.
    Ik merk dat het drinken alweer iets beter gaat, heb goede hoop!
    Nu zo lekker douchen.. Kom een beetje traag op gang vandaag....

Ow en Marije, hoe bevalt de nuvaring? Last van hoofdpijn?

San, suc6 strax met plaatsen, laat je ff weten hoe het gegaan is?

19. Niet meer actief

Belachelijk rox dat je 3 maanden moet wachten! En sterkte met joey vandaag,hoop dat het straks beter gaat!

20. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Marij fijn dat je er weer bent, zo te horen heb je heftige weken achter de rug!

Rox balen he!

Guppie fijn dat Ymke je moeder kon opvrolijken kan ook niet anders he!

Hier is Luna weer ontzettend vrolijk, heerlijk! Straks maar is even lekker wandelen!

Deel Deze Pagina