Ja een grote slik hoor haha Oh en Faye heeft een pepernoot op Ze was op de grond aan het spelen en lag vol met pepernoten, en ze pakt er 1 en gaat er netjes aan sabbelen, dus niet in 1x er in!
nou had ik bijna alles bijgelezen kan ik een hele tijd niet op de pagina...............dus helaas ik ga ff niet reageren, heb iets van 15 blz bijgelezen. morgen komt hier de schilder voor de keuken en boven het washok dus net ff alles leeggeruimd. dinsdag komt de loodgieter en komt de cementdekvloer er weer in en dan is het wachten tot de tegels binnen zijn en dan is ons huisje ook weer aan kant (hopelijk voor Tim z'n verjaardag) verder eigenlijk niks te melden
Dus Jesse en Joey bijna (weer) tandjes door! Demi ook bijna, hier lijkt het ook alsof er nog een dun vliesje over zit en that's it, dus ik houd het stug in de gaten, want ik wil wel de juiste data van haar tandjes op het kaartje Demi lijkt er vandaag niet veel last van te hebben overigens, gelukkig. Maaike veel plezier bij het sintvieren! En idd grappig dat jij het spencertje bijna een jaar geleden al had! Hier heeft het ook d ehele middag gesneeuwt en nog geloof ik (gordijnen zijn dicht) Leuke foto's van Emi! Sab erg leuke foto's van Faye bij sint en Piet en leuke littlepeople spulletjes heeft ze gekregen! Meesa lekker aan de poets geweest? Nou ja daar ben je dan weer ff vanaf he Demi heeft vanmiddag ook lang geslapen voor haar doen wel 3 uur! Daarna op verjaardag geweest, ze stal de show in dr jurkje! IEdereen zij dat ze zich zo lief gedroeg *trots* Ow Sab ik kan het me zo goed voorstellen dat slikmomentje! Ik slik al als ik denk aan het sintfeest volgend weekend bij mn moeder. Het idee dat tussen al die blije kindjes nu ook een kindje van mij is. Elk feest krijgt nu een leuke dimentie. Dit soort feesten waren altijd best moeilijk voor mij omdat het kinderen krijgen zo moeilijk ging. En nu is dat ineens allemaal anders... best raar af en toe. En goed voro heeeeeeeeeeeel veel slikmomentjes als ik dr aan denk.
Jeetje Faye krijgt net een berichtje via lootjetrekken en ik wordt er helemaal zenuwachtig van! Bedankt hoor degene die Faye heeft hahaha
Ennnnnnnn volgens mij zag ik een klein wit streepje van boven bij Faye Heb dr op dr kop bij de lamp gehouden haha LExie idd voor jou is het volgens mij nog meer slikken op zulke momenten! Wij zijn "maar" anderhalf jaar bezig geweest dus kan me jouw gevoel heel goed voorstellen! Oh ja net nog gelachen. Faye zat in bad en zat Sparky te pesten met water en Sparky is helemaal gek van Zwistal water dus ik dacht ik zal jullie hebben en heb Sparky zo in bad bij Faye gezet hahaha Je had ze moeten zien! Allebei doodstil! Zo van huh wat gebeurd er nu? Er zat net genoeg water in, want alleen Sparky zn pootjes waren nat
Enne nog geen Mirella geweest hier? En Linda? Die had een bericht geplaatst en weer gewist toch? Hoi Joepie! Hoe is het met jullie?
hahaha grappig, Sab, dat zagen ze beide niet aankomen denk ik hahaha Jesse lekker slapen knul! Demi was ook bekaf van d eindrukken op visitie vanmiddag, dus die is op bed gegaan en was meteen stil. Wat hebben wij toch een vreselijk zoet kind *smelt* Oké tijd om weer eens te spammen! Demi in bambi jurk : (had Emi dit jurkje ook niet?)
Oh wat een schattige slaapfoto van Demi en die in de wasmand is ook heel leuk en ja Emi heeft dat jurkje ook, leuk is ie he Ja Emi heeft al op de Wheelybug gezeten: Volgens mij heeft Emi last van een sprongetje, tot nu toe niets vergeleken bij sommige beebs hier maar al is ze nog zo moe slapen 'smiddags nee dat doet madam niet. Wel kan ze ineens veel meer; als ik vraag waar zijn je kaartjes (van verjaardag hangen allemaal op de deur) dan wijst ze die aan en ook haar neusje als ik daarom vraag. Verder snapt ze ineens die spiralen op dat houten speelding en laat ze de kraaltjes van de ene naar de andere kant rollen en ze was heel lief aan het spelen voor haar badje met de houten stapelblokken, de kleinste in de grotere en weer eruit en weer erin etc. Trotse mama dus. Peggy fijn dat er schot in de renovatie komt nu, hopelijk snelle levering van tegels en dan is dat ook allemaal weer voorbij.
En tadaa! Oh vergeet ik net in mijn egolijstje; Emi kan blijven staan min of meer als ze met haar handjes op mijn knieen leunt!