Oh oke dan is dat t miss ja... Heb zelf ook wel eens gezocht op fotobehang dus dat kan t ook zijn bedenk ik me net
esther: ik denk dat het beter is om onze ukkies thuis te laten ben bang dat ze van de rit over de rooie zijn. Wat denk jij?
'he bah mijn nicht is 4 okt van een jongen bevallen die is vorige week opgenomen met uitdrogingsverschijnselen getest op rs en rota virus maar alles negatief kreeg net een mailtje dat er nog geen verbetering is en hij aan het zuurstof ligt.. ik word daar erg verdrietig van...
owja maar dat was al voor mijn vorige berichtje volgens mij en toen was ik aan het bijlezen en viel de pagina ineens weg dus foetsie waren m'n reactie's!
ik heb in mijn lokaal ook 1 muur met bosbehang en de rest is limegroen en 1 witte muur met active-bord.
pff Brenda daar wordt je idd heel verdrietig van....als ze maar eens wisten wat er was he? dan konden ze er iets aan doen
pff berna sterkte voor jou en je nichtje en haar kleintje, heftig ja. had net een leuk bericht, maar typ t even niet pffff
thanks moet je toch niet aan denken je hummeltje achter te moeten laten met allemaal slangetjes enzo bah bah bah
berna: ik twijfel nog een beetje, als we om 10.30 afspreken dan houdt timo het tot 13.15 uit en dan tuf ik weer weg, babymeeting is wel veeeeeeeeeeel leuker ja!
slaapjes is ook geen probleem he! heb dan maar 2 slaapkamers (1 Joey en 1 ons) maar heb ook een campingbed en travelcot
weet ik berna maar dan ben ik dubbel zo blij dat alles hier goed gaat. vooral omdat timo met 3 maanden zo heftig ziek was en wij er net op tijd bij waren.........
Sterkte Brenda Enne wil me nergens mee bemoeien hoor maare meeting met beebs is veeeeel leuker! He Peggy