Goede avond dames, leuke foto's weer van de kids! En Enzo, nu al aan het oefenen voor popster, leuk hoor. Esther leuk behang hoor! Joepie, ik ben ook nieuwsgierig! Lexie, meet met beebjes is veel leuker. Ik moet jullie met het schaamrood op de kaken vertellen dat ik woensdag een dubbele afspraak heb Ik moet gaan eten met ons team, en kan er niet onderuit. MAAR, hubbie gaat met jullie kletsen en jullie op de hoogte houden als jullie dat ok vinden.
ik ben met bepaald nieuws nog voorzichtig ivm ervaringen van anderen zeg maar. Voor de meisjes die er vannavond niet zijn: ik ben niet zwanger hoor had alleen een erg leuk berichtje!
eh Suuzje, ik ga niet meeten hoor, is mij te ver weg Je bent in de war met iem anders denk ik. San dank voor de pb, erg leuk nieuws idd. Hahah Berna ik barst spontaan in lachen uit bij dat verhaal van Jesse met zn broek in de ene hand te zwaaien haha geweldig!
Haha Suuz, ik dacht al dat ik iets vergeten was met je dubbele afspraak maar je bedoelt het lootjesfeest Truus dat kan ik je niet aandoen hoor, de hele tijd Jesse en Emi in de gaten houden. Berna haha die Jesse ik zie het helemaal voor me. Ik heb Emi een keer gevonden met de deksel van de speelgoedton op haar buik. Die stond naast haar bedje en ze had dus even de deksel gepakt Truus dan heb jij eindelijk je Oreomix
Oooooh Joya wat heb jij een domme mama haha maare wel leuk ja met papa hier kletsen hihi Enne Suuzje, ik geef de cd met foto's wel op Tim zn verjaardag oke?
ja ik moest ook zo lachen toen ze dat zeiden.. whaha hij heeft het van de zomer ook al eens gedaan he toen legde ik hem alleen met luier in bed was ie een maand of 5 denk ik? en toen vond Mark hem ook naakt in zijn bed met de luier in 1 hand whahah
Anita ja leuk, msischien wil Guppie dan ook, voor haar ook wel te doen toch? Ik kan inprincipe alleen vrijdagochtend of in het weekend sochtends. SMiddags heb ik geen auto doorgaans.