dat denk ik ook wel ja.. gelukkig slaapt ie veel haha Gup ging ook mee ja geloof ik de 2e! haar initiatief toch?
hebben jullie al vakantieplannen trouwens voor in de zomer? Wij gingen altijd met onze sleurhut (oudje) maar weet niet hoe ik timo en de honden meekrijg pfff. We gingen meestal naar brabant.
Hier ook Pampers tegenwoordig, ideaal vind ik die. Emi had vanmorgen een plasluier zo zwaar daar kon ik een raam mee ingooien maar geen lekkage gelukkig. Joepie ik denk Landal maar wij gaan altijd in de nazomer pas weg.
wij gaan vaak naar kleine campings, kost amper wat en we stallen onze sleurhut gratis, dus de kosten zijn er niet.
heb nu ook pampers, zijn heel fijn! maar huggies ook wel hoor, zijn alleen wat stugger. Brenda, mischien een pamper 4+ voor de nacht voor Jesse? of had je die al?
Haha dat even he San Jan is naar zijn werk dus die kan ik ook niet vragen maar denk dat hij het wel goed vind.
Toen Joey van die giga dunne luiers had, lekte hij ook door met BabyDry, maar met ActiveFit niet. Zit dezelfde inleg in als NewBaby, dat honingraatstructuur
wij gaan weer naar een camping aan zee in Zuid frankrijk de hond ook lekker mee heerlijk! ja Mark wilde wel mee maar ik wist niet dat we bij iemand thuis zouden meeten ik dacht een indoor speeltuin haha dus oet ik nog ff navragen