Haha dat apenparadijs wat zo onwijs lang reizen was met OV. Dacht dat dat een aparte meet was..... Moet ook nog house opwarmen he tegen eind dit jaar/begin volgend jaar
leuk berna! wij zijn niet zo van de hitte (vooral de honden en ik hahaha) vandaar vaak in ned of duitsland.
ik verveel me nou we gebruiken luiers van lidl , nooit door gelekt , soms is ook super zwaar maar ben echt zoo blij mee , ze hebben sinds kort ook vernieuwd nog beter vakantie , we gaan met vriendin naar tunesie
haha apenparadijs ja nou zoiets heb je ook in utrecht wel vandaar maar ik haal wat door elkaar denk ik
ja zoiets lijkt me wel leuk.. bij jou thuis ook hoor truus maar zie je het al voor je zoveel beebs + aanhang? haha
hier ook altijd pampers vaak babydry maar laatst uit nood active fit. en geen vakantieplannen. wij gaan niet zo vaak op vakantie eigenlijk
Lekker Meesa Tunesie, ga je naar familie? Vriendin van me zweert ook bij Lidl luiers, ik heb ze nooit gebruikt dus geen idee. Berna lekker Zuid Frankrijk, zon zee nog meer zon lekker eten heerlijk.
Joepie das best een goed idee, doen we een beebs house warming Iemand enig idee of er ergens een billendoekjes actie is? Zit al een tijdje te wachten maar heb nog maar 2 pakjes en geen actie tegengekomen vandaar.