Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja ik wil straks ook wandelen de banden zijn eindelijk opgepompt! Nu f gauw omkleden want zo te horen is er eentje wakker

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    de felicitas stond hier net onaangekodigd op de stoep. Ach vooruit dan maar...
    Heb een abbo op kinderen genomen en de jonge gezinnen pas. Die boekenseries lijken wel erg leuk, maar ook heel duur.

Ook pampers maatje 3 gekregen, eens kijken hoe die zitten.
    Ymke is wakker, ik laat haar nog heel even liggen en dan lekker in badje!

3. Niet meer actief

Hier ook aan de wandel! ga hem eerst maar eens wakker maken want die slaapkop slaapt nog steeds!

Volgens mij is Luna echt een heerlijk makkelijk vrolijk kindje of niet vivian?

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja is ze ook, dat was bij de eerste wel anders :) Mag echt niet klagen!

5. Niet meer actief

Lekker hoor! heb ik straks lekker een makkelijke schoondochter hahahaha :)

6. vivianbraak

Hahaha :) Ik krijg het vast zwaar te vorduren tijdens de pubertijd! :p

7. Niet meer actief

Ja wat dat betreft is het met een jongen toch een stuk makkelijker denk ik dan met een meisje...

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Dat kan je niet echt voorspellen denk ik, jongens kunnen ook vreselijke pubers zijn!
    Ik was niet bepaald een leuke puber, maar mijn broertje ook! Alleen mijn zusje is al haar hele leven een schatje!

Ymke is toch weer gaan slapen. Die zal straks wel lang wakker zijn...
    Hoe is het weer bij jullie? Hier verdwijnt het zonnetje steeds. Moet toch echt naar het winkelcentrum, en de hond moet uit, dus wandelen gaan we sowieso!

Sarah is trouwens heel blij met haar mand! Ze ligt er constant in! Nu alleen nog niet meer op de bank liggen en we hebben een perfect hondje ;)

9. Niet meer actief

nee maar ik bedoel in de puberteit met uitgaan en vriendjes enzo, denk dat ik dat moeillijker zou vinden met een meisje dan een jongen, maar idd of ze erge pubers gaan worden kun je niet voorspellen

Hier schijnt het zonnetje ook af en toe, alleen net was het een beetje aan t miezeren, ga ook wandelen zo hoor, neem wel de regenkap mee..

10. vivianbraak

Moet er nog even niet aan denken....

11. vivianbraak

Ik was trouwens een verschrikkelijke puber! :) Hoop echt niet dat ze zo worden :-#

12. Niet meer actief

Marij, he wat vervelend voor Casper zeg, maar gelukkig gaat het met de nutramigen goed!

Roxy, wat en stomme actie zeg, eerst 3 maanden aankijken, zo gaat het hier niet hoor! Bij ons mag je gewoon komen omruilen als het niet bevalt.
    Sterkte met Joey, ik hoop dat het vandaag wat beter zal gaan.

San, Timo een sprongetje gemaakt gisteren, lastig is dat he, Enzo is er hier ook mee bezig, hij is ineens zo huilerig.

Marije, succes met je notulen!

Berna, gefeliciteerd met je baby gym!

Guppie, fijn dat Ymke lekker geslapen heeft! Heel vervelend voor je moeder zeg, wel leuk dat Ymke haar zo kan opbeuren, goed dat ze hulp krijgt, ik hoop dat het snel beter met haar gaat.
    Sterkte ermee!
    Hier veranderd het ook elke keer, dan weer zon, dan betrekt het weer... Leuk dat jullie hond blij is met haar mand.

Vivian, Luna lekker vrolijk, gezellig!

Hier heeft Enzo ook weer een perfecte nacht gemaakt, van 23.30 tot 6.45 uur. (ik ben trots!) Marco's wekker is stuk gegaan vannacht :( en Enzo was vanochtend onze wekker :) .
    Ik heb vanochtend het hele huis alweer gedaan, lekker fris dus!
    Ik had ook 2 badpakken besteld bij de wehkamp, ben benieuwd of ze passen, ik heb ze net binnen gekregen.

13. vivianbraak

Zo heerlijk Anita die heeft zeker goed geslapen ik zou ook trots zijn!

Nou Luna zal zo wel wakker worden gaan we zo lekker wandelen!

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Zo ben weer terug van het wandelen het is heerlijk. Wel frisse wind maar gewoon lekker. Moet alleen eens kijken voor een parasol op de wagen want soms schijnt de zon recht in de wagen lijkt me niet goed voor dat lichte tere huidje

15. Samama

Samama Niet meer actief

Ben er een beetje laat bij vandaag! heb ik net de ramen gezeemd, begint het te hagelen! :evil: Al het werk weer voor niets dus. Raar weer hoor vandaag.

Sollicitatiegesprek gisteren was niets, ik kwam daar 10 minuutjes te vroeg aan ( beter te vroeg dan te laat, toch? ) zegt die vrouw; je bent te vroeg, wacht maar buiten! :confused: Najaa dus mijn mond viel open, ben zo naar mn auto gelopen, stond al met de sleutel in mn hand, maar toen kwam ze me toch maar halen. Anders was ik echt weg gegaan! Ik vond het bedrijf zowieso niets voor mij, denk niet dat ik me daar thuis zou voelen, dus we gaan weer lekker verder solliciteren.

Marij; He bah wat vervelend voor Casper zeg, wel fijn dat ze er achter zijn wat er aan de hand is.

Rox: Wat raar zeg dat je 3 maanden af moet wachten, ik krijg trouwens wel gewoon nog microgynon van mijn apotheek.

Guppie: Sterkte met je moeder!

Berna: Ik heb ook een parasol gekocht voor de wagen laatst, was maar 10 euro dus dat zijn ook de kosten niet.

16. vivianbraak

Nou ik dacht Luna is wakker gaan we even lekker spelen en dan wandelen, zet ik haar in de wip stoel zit ze zo schattig te lachen pak de camera kom terug krijg nog een big smile en ze slaapt weer veder... :)

Wandelen wordt hier dus nog even uitgesteld.

Berna ik heb daar ook al over lopen denken een parasol, die zon is soms zo fel.

17. vivianbraak

Samama nou dat is ook lekker, zou ook echt iets voor mij zijn ik zou ook gelijk weg lopen! Ik was zelfs helemaal niet meer op gesprek gegaan, graag of niet hoor!

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

net lekker naar de winkels geweest, nieuwe rompers en sokken voor Joey gehaald want door die spuitluiers krijg ik niks meer schoon! Heerlijk weertje vandaag maar dat neemt mijn bui niet weg. ik weet t, heb echt een achterlijke HA zijn vervanger is veel leuker en beter. Ik ga zowiezo overstappen naar die van Mike, dichterbij en 1 gezin bij elkaar!

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo Samama wat schandelijk zeg niet normaal!

Ik vraag me af of we wel echt een jongen hebben zit er eentje te gillen en te kraaien in de box hihi wel leuk al die nieuwe geluidjes weer

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Sam, ik had ook mijn biezen gepakt hoor! Waar was het?

Deel Deze Pagina