Sprookjesland Meesa Bedoelde ook niet een dagje Kabouterland hoor das voor ons ook niet echt te doen heen en terug op dezelfde dag Ladies die ah doekjes zijn volgens mij tot vandaag in de aktie.
Dametjes, ik ga aftaaien. Morgen 10 pallets wegstouwen+3 restanten van vorige week. Joey gaat morgen naar de vervangende oppas... Pray for me! Kreeg net een sms van Chantal, moeder is vrijdag overleden
Dat was de vorige GO toch? vervelend bericht! Hopen dat het morgen goed gaat, wel ff laten weten morgenavond he ? Truste truus.
Haha ik wist dat jullie daarmee zouden komen maar toch twijfel ik want ik zie het nergens staan. Nouja kijk wel gewoon ff in de winkel Truus slaap lekker, enne komt vast goed met Joey morgen.
helemaal overstuur MEesa of meer jengelen? deed JEsse ook wel eens liet he gewoon liggen na 2 minuutjes sliep hij weer
Anita, mmmmmmm spekkoek lekker hoor. Nog nooit zelf gemaakt dat neit. Truus, wij kopen ook meestal spekkoek als we in Beverwijk zijn idd Ah moeder al overleden ook, is snel gegaan arme oppas Joey veel plezier bij vervangende oppas! Nou ik ga ook vast afsluiten morgen weer werken. Weltrusten dames