huh wat hoorde je dan Anita? Ja soms denk ik ook dat ie wakker is maar dan slaapt ie gewoon vanmorgen was ie heeel zachtjes aan het huilen/ jengelen ik kijken sliep hij gewoon
Enzo heeft dat V-tech beertje in zijn bedje liggen en daar mept ie dan mee tegen de spijlen, maar toen ik ging kijken, sliep ie alweer!
hij begint met jengelen dan word steeds harder , ga dan 3 keer op n neer dan neem ik hem uit , flesje dan pas wil hij weer slapen , en soms niet :x hij is net weer naar boven ,flesje ,snel tandtjes gepoetst en naar bed , hopen dat hij stil blijft
euhm nee 40 nog niet denk ik? jaar os 36? maar ja hij is naar Ajax gegaan dus eigenlijk vind ik hem niet leuk meer
Joepie, hij is heel leuk, lief stemmetje ook! Hahaha, leuke vraag bij miljoenenjacht; zou je voor 10 miljoen af willen zien van seks?
de v,tech beertje hebben we ook , durf hem niet in bed te doen hoor , zodra je per ongeluk op knopje drukt gaat hij zingen( ik ben kleine lief beertje kome samen met mij mee ) nouuuuu zal me rot schrikken als daar midden in nacht wakker van word
Meesa, dat horen we geregeld door de babyfoon inderdaad, maar dat is beter dan het nijntje liedje waar ik laatst mega van schrok!
anita: wat was het antwoord? meesa: voor jou geen beer mee naar bed dus haha. jij had toch meer van die acties meen ik me te herinneren. berna: trusten.