Goedemorgen, vroeger als verwacht maar papa heeft Enzo wakker gemaakt toen ie naar zijn werk ging! grrrr.... nou dan maar eerst een fles en zo weer naar bed!
Goedemorgen! Lexie, ik moet voor mn schoonmoeder borduurgaren (wit) van dmc ofzoiets hebben heb jij die? En ook een borduurpakket kruissteek. ALs ik dat bij jou bestel, heb ik dat zaterdag binnen? Zou nl niet weten waar ik t anders moet kopen!
Mogge dames, Sab, Wat voor borduurpakketje moet dat zijn dan? Ik heb wel een leverancier di eheel snel kan leveren, dan zou je bij de borduurpakketten van Pako moeten kijken. Dmc zit op iets van 1, 30 de streng geloof ik uit mn hoofd, dus dan mag het borduurpakketje dus niet duurder dan 8,70. Kan, je moet maar ff kijken op mn site, ik hoor wel van je. Verzenden begint bij mij op 1,50 en dan 2,50. dus hoger zal dat niet worden ws. in dit geval. Enneh geen sex voor 10 mil? Hoe zit dat met masturbatie? Mag dat wel? Dan doe ik het zo hahahahaha
Haai... Je kunt ook niet even weg zijn zonder dat je mega moet bijlezen he... Sinterklaas was zeer geslaagd, al zag ik wel dat het en tikkie teveel was voor Ymke. Al die aandacht en cadeaus, en ze kreeg niet eens zo gek veel. Ze heeft ook de activitykubus gehad, wat een GAAAAAAFFFF ding zeg! Het nijntje huisje bevalt ook, en papa en mama zijn ook goed verwend! Ik moet 2 januari alweer afzeggen, sorry... Het is Ymke haar enige KDV dag in de vakantie en ik wil haar ritme een beetje aanhouden. Daarnaast hebben wij opruimactie gepland voor de vakantie, en dat is wel zo makkelijk op de dag dat Ymke op het KDV zit. Klinkt heel knullig, maar ik vind het wel belangrijk. Maar wel jammerr, boehoehoe! Wat een leuke foto's allemaal! Enzo staat er weer als een hartenbrekertje op, wat een kjoetie is het toch! Anita en Lexie, ik wil wel meeten! Ik werk alleen wel veel hoor, dus pas je niet aan mij aan Oh boehoe nou gaan jullie een leuke speeltuin zoeken voor 2 jan. vakantieplannen zeker! We twijfelen nog tussen Menora, een grieks eiland met een Z of de algarve... pff geen sex voor 10 miljoen? Dus ook geen beebje meer knutselen, nou dan doe ik het niet! Pff ik ben erdoor! Nou ik ga eens wat doen. We hebben toetsweken dus ik kan nog veel vaker hier kijken dan normaal
pfffff ik moet zo'n 30 pagina's bijlezen dat ga ik niet redden sorry hoor! haha Weekend was super gezellig! zaterdag was leuk, lekker gegeten en op stap geweest, waren om 5 uur thuis! das lang geleden hahaha was gister ook kapot! maar goed gister kwam de familie dus ook wel druk maar wel gezellig! angelo en ik lagen er om 21.00 uur in gister haha wat was dat met die geen sex voor 10 miljoen?