dat was een vraag bij miljoenenjacht gisteren (van linda de mol) van de 500 mensen zeiden 279 dat ze wel af wouden zien van sex voor 10 miljoen!
goedemorgen, Nou de schilder is hier al volop bezig, de keuken is al 1 keer gedaan dus zo gaat hij naar boven en dan alles nog een keer en zijn we daar in ieder geval mee klaar. Ik geloof dat het Enzo was die nog maar 1 fles krijgt? Hoe ziet zijn schema er dan uit? Tim eet sinds een paar dagen ook een boterham 's morgens en ik heb vandaag geprobeert om er achteraan geen fles te geven en dat ging goed. Ik wil de avondfles er nog even in houden omdat Tim zonder fles gewoon niet gaat slapen, sinds hij meer warm eten krijgt (denk zo'n 250 gram, of 12 maand potje) laat hij er wel wat van staan. Maar het punt waar ik mee zit is als hij straks over gaat op gewone melk hij geen 500 cc meer mag hebben maar tussen 300 en 400 cc. Met 2 flessen en een soyatoetje zit ik aan de 500cc dus 1 fles eraf zit ik op 300cc dan mag hij ergens evt nog een 100cc melk hebben bv bij de boterham 's middags
Valerie: had op je hyves ook al een krabbel gezet maar hier ook nog een keer......van harte met je verjaardag!
Valerie, gefeliciteerd! Peggy. hier is het nu zo: -'s ochtends pap 210 +7 en bambix - fruithap en 100 cc sap - tussen de middag 2 boterhammen en 100 cc gewone melk - 's middags 100 cc sap en koekje of soepstengel ofzo - avondeten 250 gram en 125 cc yoghurt
Valerie gefeliciteerd! Tjee Enzo, dat is al een boel gewoon eten! Ymke eet nog 200 gr avondeten en iets van 2 el kwark. 's achtends pap en 's avonds 250 ml avondpapje, anders slaapt ze niet door!
ik verwacht dat -mocht Tim in slaap vallen zonder fles- hij ook niet door zal slapen, hij krijgt nl 180+6 en 4 eetlepels bambix. Ons schema is nu: 's ochtends boterham en thee of 100cc melk fruit 's middags 2 boterhammen en sap of thee of 100cc melk koekje en sap of thee avondeten en soyatoetje 's avonds fles 180+6+ 4 bambix het is dus of 's ochtends of 's middags melk dan kom ik in ieder geval niet boven de 400cc lijkt me dus goed zo
Hahaha, en ik vind dat Enzo al weinig drinkt. Van het CB moet ie 300-400 cc gewoon drinken (geen melk meetellen) met 12 maand zelfs 500-700 cc, nou ik krijg er amper 200 cc in, en dat zal ook wel zo blijven.
hey meiden selmen is net naar bed , hij was eff aan het praten , maar nu gelukkig stil manlief is vrij , lekker lekker, hij is nu voor autostoel gaan kijken , hij wil geen dure een kopen ,vind allemaal dat je voor naam betaalt enzo , en dat er genoeg goeie goedkope zijn , ben deel met hem eens ,maar in andere kant wil je toch leuke een,dus ben benieuwd waar hij mee thuis komt hier schema s'morgens 180 pap fruit brood ,wat drinken maar meestal is paar slokken 150 melk met tussendoorje koekje of soepstengel warm eten ,wat roocvicee dan laatste fles meestal drinkt hij van 180 ,150 maar he val lekker opstap geweest leuk joh , maar dan ben je wel kapot tot 5 uur hahah , ben je niet meer gewend he nou vanavond mosselen denk ik , manlief wou vorige week maken maar toen was ik al met eten begonnen , , dan mag hij vandaag weer
whaha ik krijg er amper 100 in! wel pakjes met een rietje die drinkt hij zo leeg! maar dat mag nog niet he? heeft ie nu 2 keer gehad spa en fruit is dat vind ie echt lekker En voor de rest krijgt hij 's ochtends 200 cc pap (bambix) en s middags dus een beetje diksap of thee ofzo en tussendoor en dan 's avonds nog een fles van 150 cc
whhaah Ik ben al blij als Ymke 50 cc gewoon drinken drinkt. Daarom ga ik ook echt niet minderen met melk en ze krijgt extra manderijntjes van me. Ze drinkt echt weinig! Geen diksap idd, moet even uitvogelen wat ze wel wil drinken. Misschien ook eens een rietjesbeker proberen!
jaaaa een rietjesbeker! waarom denk ik daar nou niet aan, dat kan ik ook eens proberen, morgen eens kijken.. spa en fruit vind romano lekker maar ik weet niet of ze dat al mogen? zit wel wat minder suiker in
pff daar heb ik echt geen geduld voor Ik wil ook graag dingetjes maken, maar ik wacht wel tot we weer een vaatwasser hebben haha! Valerie het maakt toch niet zo heel veel meer uit? Ik heb ook wel roosvicee 50/50 gegeven hoor. Ik zou even opletten dat er niet teveel suiker inzit en geen aspartaam en dat soort rottige zoetstoffen. Je hebt ook bij de appie sapjes in kleine flesjes, naast het babyvak bij ons. Ik meng dat met water en dat vindt Ymke lekker hoor (waarom koop ik het dan niet aaah!)
Hier ook geen dikssap, dat moet meneertje echt niet, roosviscee daarentegen weer wel. Thee heb ik ook geprobeerd, dan drinkt ie ook geen slok, ook niet met melk erdoorheen.
oh als het niet meer zoveel uit maakt dan geef ik dat gewoon! heb idd opgelet op zoetstoffen en aspartaam, zit er niet in, en 10% minder suiker dat wel en roosvicee gewoon kan ik ook nog wel eens proberen ja oeh ik ben benieuwd of het lukt anita! zal wel lekker zijn! wel veel werk ja
Hé meiden, Ik ging net naar tracktrace.nl om te kijken om mn verstuurd pakketje aangekomen was, maar hij geeft aan dat er geen zendingen gevonden zijn met dat nr... Nou ga ik dus twijfelen of dat wel goed gaat! Heeft er iemand al een pakketje ontvangen? x Linda
menner kwam net aanbellen ,. heyyy meid ik kom je geld brengen ,examen geld , dus , heb 200 eui terug gekregen,vertelde hij dat eigelijk 180 moest terug krijgen maar hij heeft ronde bedrag van gemaakt hoe goed he , ik zit te denken , ik heb 200 allen voor examen en nog toetstijdexamen ofzo , ook bestaald , iets van 130 euro , maar die kan ik wel vergeten denk ik , ik dacht niet aan en zei nog bedankt voor alles enzo , pffffff ,manlief zei je moet blij zijn dat hij een deel van heeft terug gegeven ben efff in dipje ,hubbie is chinnes gaan halen , want we voelen ons allebei niet lekker om te koken