ja ik ben ook wel benieuwd of er pakketjes ontvangen zijn Ik heb Rinaldo even afgelost, hij zit nu bij de kapper. Ymke was doodop! Ze voelde warm, maar 38.0. Ze wilde wel meteen slapen, dus dan zien we wel hoe de avond loopt hoor! Ze had rode wangetjes, niet normaal!
val van harte! Oo leuke kado's voor ymke! Gup gewoon mee gaan de 2e haha Enzo's schema en hoeveelheden zijn vergelijkbaar met Jesse Jesse was zwarte pietje op kdv vandaag! erg leuk! kom later bijlezen zo sporten en zo pfff druk ff
potjes voor 1 jaar, is dat geen bezwaar bij 10 maanden? Mijn voorraad raakt op, maar Ymke heeft op zich nog wel genoeg aan 200 gram. Ze krijgt kort daarop ook nog een joekel van een fles... Ik heb mijn cadeautje van Rinaldo al gehad, allemaal taartenspulletjes! leuk leuk leuk, kan nu helemaal de taart voor Ymke maken zoals ik wil. Ook nog een cadeaubon, dus komt helemaal goed Wij gaan trouwens Ymke haar verjaardag niet groot vieren. Ik heb gisteren wel gezien dat we Ymke daar helemaal geen plezier mee doen. Gewoon lekker thuis met opa en oma en wat andere familie!
jesse drinkt ook weinig hoor naast zijn 2 flessen nog 100 cc melk met moeite bij de boterham en 50 cc bij avondeten
hmm zending in sorteerproces, dat wordt morgen dus. Pff als het maar goed gaat Checken we wel of iedereen het binnen heeft?
Goedenavond, zit nog te eten maar ben al bijgelezen haha Hier ook nog niks gehad maar kreeg een berichtje van Zwarte Piet dat Faye dr cadeau op een hele speciale manier wordt gebracht en dat het laat komt maar wel op tijd..... (fijn he van die berichtjes, echt wat voor mij haha) Enne hier ook met moeite 100c sap per dag! Maar wil ook eens gaan kijken voor wat anders. Die sap van de Lidl (glazen pot) nep roosvice noem ik het, drinkt ze wel regelmatig goed.
En wij zijn sinds vorige week ook overgegaan op potjes van 12 maanden....Faye eet trouwens alleen potje als ze niet met ons mee kan eten dus 2a3x per week
iemand een tip om cola uit kleding te krijgen? Faye trok een glas omver net, heb t al gewassen in wasmachine, maar is er niet uit....
kom eens kijken wat voor mooi speelgoed ik heb! Ymke eet tegenwoordig erg vaak potjes. Ik wissel wel heel veel af, maar ze eet nooit met ons mee. Wij eten pas als Ymke op bed ligt (half 7 dus). Ymke is gewoon geen avondmens, dus dat zal ook nog wel even zo blijven. En koken heb ik geen zin in nu onze vaatwasser kapot is! Nou ja, potje zit ook alles in en ze vindt het heel lekker...
Als Faye mee eet, eten we ook altijd erg vroeg hoor! Tussen 5 en half 6 al, anders redt ze het ook niet.... Leuke foto Lekkere rooie wangetjes
Heb de tijden voor Faye dr verjaardag toch moeten aanpassen. We hadden van 15 tot 18 maar als iedereen dan komt, past het niet in huis haha Dus heb het nu veranderd en zo op het kaartje gezet: 6 jan wordt ik alweer1 jaar! wij willen dit zat de 10e met jullie vieren zien we jullie dan? Groetjes van ........ Ps tussen 14 en 16u slaap ik meestal even..... Dan toch maar zo, het is op zaterdag dus we hebben dan de zondag nog om bij te komen.
ja ze had echt rode wangen, maar niet echt koorts. Toch weer last van de kiezen denk ik, ze slaapt nu ook heel onrustig.
Ik had ook voor die kubus gekeken, maar hier bij de Bart Smit was ie 5x kleiner! Was echt een iniemienie ding, maar ze zijn er dus ook groter!
Hmmm erg raar, want ik heb het dus vrijdag al op de post gedaan, en tracktrace.nl kent het dus niet... Dat gaat echt niet goedkomen ben ik bang! Hoe is het hier verder met iedereen? Hier gaat het allemaal goed. Sorry voor mn vage berichtje van van de week, het is inmiddels al opgelost. Het slapen met Stef gaat gelukkig weer super goed, geen problemen meer mee. Alleen het avondeten is nu echt een drama! Hij heeft nu al een week geen groente meer op! Wat ik ook doen, hij wil het niet. Denk dat er ook echt een tandje aan zit te komen, want hij zevert enorm op het moment. Verder is ie heel verkouden, dus misschien dat dat er allemaal wel mee te maken heeft. Verder vind ik het af en toe best wel lastig om hem bezig te houden. Hij wil alleen nog maar kruipen of lopen en we hebben best wel wat plekken in huis waar ie niet mag komen, kom ik nu achter. Hij valt ook nog weleens regelmatig en dan is het huilen geblazen. De box vindt ie maar even leuk meer, best lastig af en toe! En hij wil constant bij me in de buurt zijn... En natuurlijk alleen maar met dingen spelen waar ie niet mee mag spelen... Pfff lastig af en toe! Vrijdag ben ik jarig, heb wel zin in een feestje!
hee gup die kubus zag ik ook en zou mijn moeder kopen maar dan veeel kleiner gaaf die zeg! o ik moet eerst thee drinken haha