Wat eten jullie kindjes veel zeg, Amber leeft voornamelijk nog op melk Ook 's nachts weer... poeh vermoeiend dat zijn we niet meer gewend. En....... Amber staat Ze trok zich vandaag op aan de salontafel, mama kreeg er traantjes van. Sab, het is ik word zonder t (sorry, valt me altijd op zulk soort dingen) Ymke, wow wat een gaaf ding heb jij, wil jij eens aan de Sint vragen waar die vandaan komt?
Valerie beetje laat maar van harte meis! Jeetje wat krijgen jullie beebs nog veel fles al dan niet met pap? Ik vind het maar raar hoor, ik moet de avondfles afbouwen. Nou Demi drinkt sochtends 150cc als ik mazzel heb en tussen de middag 135 (120+4) en savonds nu dus nog 120 cc Ze krijgt ook wel 100cc yoghurt ongeveer dat wel. Voor de rest drinkt ze denk ik een 150cc aan sap. Meestal multivit aanlengspul van c1000 eigen merk. Hier nog maar net overgestapt naar de 8mnd potjes, ze accepteert de stukjes nog maar net en ook nog niet v an alle potjes. Dus de 12 mnd potjes laten wij nog ff staan. Overigens niet de indruk dat ze nog honger heefrt na 200gr dus wat dat betreft... Meesa wat goed dat je toch wat geld terug hebt gehad! Owjee, Ymke rode wangetjes... dan is er vast weer wat op komst... Leuk dat ze een fijne sinterklaas heeft gehad. Leuk die activiteitenkubus. En wat issie groot (als ik de foto zo bekijk) valt me neits tegen. Leuke foto ook. Ai Linda toevallig heb ik vanmiddag ook met de klantenservice gebeld van tnt, ook een pakket die neit te vinden is op track en trace en di eik wel heb laten verzenden. Ze gaan op zoek voor me, maar ik vrees het ergste, is mooi balen..
Heyy Ladies, hier nog geen pakketje... Joey is bang dat hij naast het net vist hihi JOEY HEEFT ZIJN EERSTE TAND!
Lexie, ik heb Amber vanavond nog een fles van 210 + 7 gegeven voor het slapen gaan Da's heel wat anders... Amber is voor het eerst gaan slapen zonder bv.... doet me meer dan ik dacht
hier ook geen pakket hoor YEAHHHHH joey! Jesse;s tand is door eindelijk! dus nu 2 boventanden hij zit nu heel zielig te jengelen we gingen net kijken maar hij slaapt half...
Anneliesje heb t maar ff snel opgeschreven op t kaartje staat t goed hoor Gefeliciteerd Joey met je tandje en Amber met t staan!
hoi! Dan drinkt Timo veel melk denk ik.... 150 + 5 en 1 broodje ochtend fruithap en diksap 150 + 5 en 1 broodje middag diksap en 1 liga warm potje of vers en fruithap avondeten 210 + 7 en 20 gr bambix
hoe doe je het dan? Jesse eet meestal net voor ons want als hij mee eet dan wordt mijn eten oud.. kan Faye al zelf eten? hier is het een kliederboel namenlijk
Vind net een site van een oud klasgenootje. Is wat voor jou Guppie haha http://jacquelinestaarten.mijnalbums.nl/
Mijn productie is echt terug gelopen en ik kan het niet meer opbrengen om het weer op te krikken. Ik voel me alleen zo schuldig naar Amber toe, ook al heeft ze bijna 11 maanden bv gehad ze genoot er nog zo van... Als Amber met ons mee eet, doen we om en om een hapje aan Amber geven, en tussendoor zelf eten. Maar gebeurd niet zo vaak, want we eten meestal als Amber op bed ligt.
Demi eet om half 5/5 uur en daarna ga ik voor ons koken en ik eet dan rond half 6 en meneer Lex zodra hij pauze heeft (verschilt per dag) en soms leg ik Demi eerst op bed voor ik ga eten. Net hoe moe ze is.