Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Annelies, hier ook respect dat je het zo lang volgehouden hebt! Kan me voorstellen dat het ff slikken is dat ze nu is gaan slapen zonder BV. Zeker als je het al zo lang geeft, kan ik me voorstellen dat dat echt een moment van jullie is!

En Joey eindelijk een tand, wow!

Stef krijgt trouwens 's morgens een fles van 180 + 6, 's middags boterham + 90 + 3, 's avonds groente + eventueel toetje en voor het slapen gaan fles van 180 + 6.

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nah dat werkt dus niet met mijn bouwvakker die eet zo snel en als het niet snel genoeg gaat is het schreeuwen.. zcuht

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jesse wilde vanavond zijn fles niet meer maar komt door het tandje denk ik

4. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Valerie gefeliciteerd!

Joey Jippie Eerste Tandje!

Hier ligt de vloer beneden al!

Nog geen pakket hier en blijkbaar is het door mij geposte envelop kado ook nog niet ontvangen. Gaat niet echt goed geloof ik zo...

Vandaag bij de Hema 2 jurkjes en een truitje gescoord voor 14 euro en een beetje ;)

Hier eet Emi ook meestal een potje we eten zelf vrij laat vaak. Soms eet ze met ons mee maar dat hangt ervan af wat we eten. Enne dan is het hapje Emi en dan hapje mama.

Emi drinkt 'sochtends pap met 200ml melk en 'savonds 180 met 6 schepjes.

Ze wilde weer niet slapen vanmiddag en was dus tijdens het eten zo moe dat ze halverwege in slaap dreigde te vallen, dus Jan haar naar bed gebracht en ze sliep meteen. Rond 8 uur hoorden we wat gerommel dus ik naar boven om haar pyama aan te doen en haar te halen voor de fles was ze helemaal beduusd. Natuurlijk helemaal niet gewend zo.

5. Niet meer actief

Dat is s'morgens wel zo, dan krijgt Faye wel eerst pap en dan mama boterham ;)

6. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    haha die Jesse, ik moet bij Amber echt mijn best doen om er wat in te krijgen 's avonds!

Zo ik ga afsluiten. Fijne avond allemaal

7. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Haha hier hetzelfde Sab ;)

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Jeej Amber, je haalt het mooi snel in of niet? Goed hoor, zo snel al gaan staan!

Joey eindelijk een tand, wat heb je er lang over gedaan joh!

Ja die kubus is zooooo gaaf. Ymke was meteen mega onder de indruk. Ze kan er zittend mee spelen, op de knietjes en staand dus.
    Mn moeder kwam m tegen in een speelgoedwinkel in Elburg, ik gok intertoys dan want volgens mij zit er verder niks.

Wat balen van al die pakketjes zeg! Ik hoop echt wel dat alles netjes aankomt, en anders maar een dagje later toch! (of 2)

9. Niet meer actief

Ja s'morgens is ze echt driftig dan moet je hard lepelen haha

En....gister ging ze opeens staan in dr stoel! Het duurde te lang denk ik en ze dacht laat ik eens even kijken waar mn eten blijft! En ze had nog wel dr tuigje aan (alleen rond dr middel nog)

10. 12309

12309 Niet meer actief

ik ga aan het werk. voor 5 dec heb ik een puzzeltocht uitgezet in het dorp hier voor mijn mentorklas. Heb net rondgereden in de auto hahaha!

11. Niet meer actief

ach morgen komt alles tegelijk bij iedereen haha (behalve bij mij geloof ik haha)

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh en over het eten; ik wil het het liefst om 5 uur doen, liever niet vroeger. We willen wel een keer samen kunnen eten! We kunnen op z'n vroegst om 6 uur eten dus dat zal wel even duren.
    Ik lepel het er zo in, want ze is mega hongerig tegen die tijd. Is echt binnen 10 minuten gebeurd. Zeker nu er geen nutriton meer doorhoeft, smaakt het haar veel beter!
    Op dinsdag en woensdag eet ze bij mijn moeder, lekker makkelijk ;)

Oh GA begint weer!

13. 12309

12309 Niet meer actief

misschien tot later, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

14. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Guppie, ja ze is in een week van baby naar dreumes gegaan. Ik snap wel waarom ze een beetje van slag is is niet niks zeg, zo veel nieuws in 1x.

Ik ga bij Intertoys kijken!

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Vergeet helemaal Ymke; meis wat ben je groot op die foto en gaaf he zo'n kubus. Emi heeft een Bart Smit versie maar die is kleiner maar niet piepklein zeg maar, is van Eichorn of zoiets.

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    pap krijgt Jesse lekker bij ons in het grote bed om half 9 om vervolgens weer verder te slapen en dan ga ik pas eten hihi
    en op maandag en donderdag als hij naar KDV moet eet ik eerst en douchen en pas als we helemaal klaar zijn maak ik Jesse wakker kleed hem aan en geef de fles

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja hier ook 's morgens driftig.. wakker=eten haha

OO schrikken he Sab! Wij hebben de ikea stoel en heb Jesse daar nooit vast in tot ik ook een keer een doekje pakte uit de keuken om keek en hij stond! de schrik van mijn leven nu altijd een tuigje ja pff malloten zijn het!

18. Niet meer actief

Ja ze probeerd t nog steeds af en toe, zet ze nu met stoel naast het aanrecht, waar ik dr pap maak en zodra ze aanstalten maakt om te staan roep ik boos dat het niet mag en....ze luistert! hahaha

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ow? dus dat kan wel in de ikeastoel? Dan moeten wij het tuigje ook weer erbij gaan pakken, want dat is eng idd!

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja lex.. dat kan dus! nou heb ik wel een kamikaze kind hoor hihi

Deel Deze Pagina