Gatverdamme begint het te regenen en ik moet zo nog naar de c1000 pakketjes wegbrengen. Babhbah bah~!
het gediht is er! had per ongeluk de brief opengemaakt maar gedicht niet gelezen hoor die bewaren we voor morgen
Ik hoop echt dat de feestenvelop, voel me wel beetje lullig nu met wat ik gemaakt heb, nog aankomt. Inderdaad spannend hier ook een groot pak.
BTW de aanbieding van die AH doekjes is dus niet in de winkel maar alleen bij Albert! Durf voorzichtig te juichen, het lijkt erop dat Emi nu wel slaapt.
Vandaag is Demi de kakker En natuurlijk wilde ze niet even mooi poseren, maar goed, het is wel duidelijk toch?
hier ook nog niks ontvangen, gewone post is geweest maar pakketpost komt altijd laat hier dus wie weet?
Zit eens ff te denken, morgen is hier dus niemand thuis..... In het berichtje van Piet stond dat het niet uit maakt, want de Pieten kunnen altijd overal naar binnen..... Aahhhh
heyyyy demi mooie stoere meid ben je zeg hier selmen wat hangerig , volgens mij door weinig slapen , van iets over 3 tot rond 3 uur , maar hij is nu lekker bezig met zijn kar en blokken ,m dus ben bezig voor hem eten maken ,aardappel,wortel,rundvlees, is dat soort hutspot :
ik heb even jullie advies nodig ik wil voor Tim z'n verjaardag een taart bestellen met een foto van hem erop, nu heb ik vandaag wat foto's gemaakt en weet niet welke in erop moet zetten...(goed excuus he om te spammen!) Komen ze....