hoeveel komen er? Vind die eerste wel leuk maar dan moet je alleen borstbeeld pakken zal maar zeggen. Maar vind die lachende het leukste!
haha die 2e zit hij weer met z'n vingers langs z'n lippen te gaan erwijl hij geluid maakt.....is dus wel echt Tim maar ja dat komt op een foto natuurlijk niet echt over! Ik had zelf als voorkeur de 3e of de 4e en dan alleen wat je op de voorgrond ziet
Oooh deed ie dat weer haha Nee dat zie je idd niet nee, tis net of ie iets vies in zn mond heeft gedaan haha
Even voor de duidelijkheid, ik zie opeens winkjes en "guppie spannend" voorbij komen... IK BEN NIET ZWANGER! Gisteren was ik nog ongesteld, dus ik weet het heel zeker! Peggy ik zou voor de 2e foto gaan! Ah emi ook een pakje, gelukkig! potverdorie zeg, ik hoop wel dat de pakjes nog aan gaan komen. En de mensen die niet vaak komen moeten het natuurlijk wel even melden als hun pakje er niet is! Wachten we dan, als iemand nog een pakje mist?
GVD! Belt Mike net dat ie later komt (18u) en dat ze neefje mee eet. En mn eten staat al klaar en het is spinazie en dat mag je niet nog een keer opwarmen, dus kan ik het weggooien..... MANNENNNN (en dit is al de 6e avond aan 1 stuk dat we iets hebben, naja WE dat HIJ iets heeft)
Wij kunnen evt dond of vrijdag ook pakjesavond doen. Is zelfs nog beter want dond ben ik vrij en vrijdag moet ik maar tot 17u
Ik zou gewoon gaan eten Sab, regelt hij zelf maar wat te eten zou ik denken Enne tijd voor een goed gesprek denk! Inderdaad dames melden hoor als het pakje er al dan niet is.
Ik kan alleen morgen pakketje openmaken. Donderdag werk ik en vrijdag hebben we 'smiddags sint en gaan we daarna gourmetten. *en langer wachten weet niet of ik dat kan hoor *
Hee Sab, dat soort acties had Rinaldo ook wel, maar ik heb m opgevoed Niet leuk, helemaal niet met dat eten natuurlijk, maar bij brabanders kan je toch altijd zo aanschuiven?
ik ben geen Brabander he haha Dus dat werkt niet bij mij! Maar idd ik ga Faye zo wakker maken en dan gaan we lekker spinazie met ei en gehaktbal eten
ah vandaar Ik geef helemaal geen ei, dat is toch een allergeen produkt? Maar volgens mij ben ik een mega zeikerd, want ik geef ook echt geen boerenkool of zuurkool. Kool vanaf een jaar heb ik geleerd Dus trek je van mij lekker niks aan hoor!
hm heb toch echt al eens potjes gegeven waar ei in zat, was vegetarisch potje van olvarit. Zal eens in opperdepop kijken want stond ook iets met asperges en ei in dacht ik.....