dames selmen is net gevallen ik was in keuken bezig eten maken , en dochter was bij hem ,hij lag in wipstoeltje , ineens hoor ik boem en dan gelijk selmen keihard huilen, ik natuurlijk snel rennen , dochter zegt ja hij is gevallen , hoe gevallen ze wou niks vertellen , ik was echt boos en in paniek dus tegen dochter schreeuwen ,die begon ook te huilen , selmen bleef even heel zielig huilen ,ik bijna huilen ,ben naar boven gegaan met selmen om af te koelen en rustig te kijken hij was op zijn gezicht gevallen tegen de tafel zo vond ik hem maar gelukkig na 10 minuten stil gekregen , toen dochter erbij gehaald en rustig vragen hoe het gegaan was , ze wou de wipstoeltje een stand hoger doen ,terwijl hij erin zat dus en ze is hij naar beneden gevallen tegen tafel zo sneu gelukkig lachte hij gelijk daarna vrolijk naar ons zo lief en is niks te zien bultje ofzo nog niks nou ja dochter maar weer rustig vertellen dat nooit mag doen hoe gevaarlijk enzo is met een baby hij is 2 maanden en zijn eerste ongeluk is al gebeurd
oo Meesa wat sneu zeg! Maar stond de wipstoel op de grond? dan is hij waarschijnlijk niet zo hard gevallen.. Ik had van de week dat ik de wipstoel in ligstand wilde zetten en toen schoot ie los Jesse viel dus ook naar beneden maar al zittend/liggend dus daar schrok ie ook ff van ( en ik ook!)
ja berna wipstoel was gelukkig gewoon op grond , dochter had het dus wel om hoog getrokken om hoger stand ze zetten , best pijnelijk hoor zo met gezicht tegen de grond en hoop niet tegen de rand van tafel
ja dat denk ik , ik heb het niet gezien ,maar zoals dochter vertelde was ongeveer zo gegaan , arme popje , nou was eerst zo boos op dochter , later snel me schuldig voelen , ze had het niet express gedaan ,ze voelt zich al heel groot meid en zo graag voor haar broertje willen zorgen
Och arme. Vergeet helemaal te melden dat ik van Lodger 3 tutle doekjes heb gekregen! Nu heeft Emi er 4, helemaal top dus!
dames wat is een babysleep? is dat zo'n ding wat ik wil gaan kopen? 2 'rollen' waar ik hem tussen kan leggen zodat hij niet naar zijn rug kan draaien en niet naar zijn buik?
meneer Lexie zit al te grappen doro iedere keer te vragen wanneer hij mag gaan ringsteken hahahah Ik zit nog steeds te wachten op de eerste ongi. Wel steeds het gevoel dat het eraan komt, maar nog niets gezien... Demi zit duidleijk in het 8weken sprongetje. Huilerig enzo en duidelijk meer vaardigheden. Ze grijpt ineens heel bewust het tutdoekje vast enzo. Heel schattig. Vanochtend had ze voor het eerst haar duimpje in dr mondje, ook zo schattig om te zien edit: ben vanmiddag gebeld door Felicitas, ze komt morgenochtend de doos brengen. Dus toch wel!
Meesa: wat zul jij geschrokken zijn! Gelukkig lacht hij weer, een dikke x voor Selmen! Hier is Stef eindelijk weer een heerlijk tevreden mannetje (de dag is nog niet om, Linda!). Spugen doet ie nog steeds wel, maar niet zo veel. Krampjes lijken gelukkig voorbij te zijn... Guppie: doe jij ook nog steeds dat broodpitmeel door het flesje? Hoeveel schepjes doe jij er in?
citroentje, dat is idd een babysleep. ik zit er doorheen, ben gebroken, voel me niet lekker alleen maar huilen en voel me niet echt gelukkig. pfff sorry voor het geklaag
Rox: klaag maar lekker hoor! sterkte meid! hoop dat je snel weer kan genieten Citroentje dat is idd de babysleep Meesa: aaaah wat zielig! heeft ie er geen last van? dan viel het vast mee he... Romano ligt nu lekker in zijn bedje, maar hij heeft voor het eerst een slaapzak aan zonder mouwen zeg maar, maar die is heel lang he is dat normaal? ik moet opletten dat zijn hoofdje er niet doorheen kan toch? en dat ritsje zit ook vanboven bij zijn nekje?
Hoi! Berna: jouw opmerking van niet meer aantrekkelijk met kinderwagen doet me denken aan jaren geleden. Ik was toen denk ik 17 (leek iets ouder) en had als bijbaantje dat ik oppaste op een jongen van 3,5 en een meisje van 1. Ik kreeg alleen maar blikken en opmerkingen van zo die is er vroeg bij en geen gesjans. Wat zwaar slikken als meisje van 17 hahaha. Meesa: dikke knuff voor Selmen, je dochterje en jou, wat een schrik! Ik ga van het weekend mijn babybjorn zak uitproberen. Ik kreeg gister Timo er niet in. Timo wilde vanmiddag niet slapen, heb het wipstoeltje in de keuken gezet en kon het eten klaarmaken. Ondertussen de grstis cd van nutricia (jonge gezinnenbeurs gekregen) met een zingende Gerda Havertong. Terwijl ik dus al zingend de piepers stond te schillen (leuk gezicht voor de buren) zat Timo te kwebbelen en te lachen in het wipstoeltje, zo lief...
hij ligt nu tegen het voedingskussen aan te slapen op zijn zij. Ik kan hem idd ook als hij slaapt zijn hoofdje draaien.....thanks voor de tip guppie.
Rox, geen sorry zeggen meid! Lekker klagen hoor! Enne, ga dan naar de huisarts van je vent, ff kletsen, kun je je ei kwijt. Kan best dat je zo reageert op die malafide pil icm hoe alles verder gaat. Niet mee doorlopen hoor! Knuffel!
roxy: sterkte meis en een dikke knufff. missme: je kan het beste een slaapzak doen van 70 cm. Dan zakt ie niet zo diep zeg maar. Timo ligt ook al 3 weken in de slaapzak.
Wat heb je daar nu nog aan?! je hebt voor fv gekozen. Wie weet waar je dan tegenaan was gelopen meid.... Probeer vooruit te kijken, makkelijk gezegd, maar doen hoor.... Na regen komt... 8)