Lieve Rox, probeer jezelf niet naar beneden te halen. FV of BV het kan allebei problemen geven. Ga je niet schuldig voelen meis. Dikke knuff vanaf hier.
maarre Rox, meid, als je die gevoelens houdt, ga er met iemand over praten hoor! Niet mee blijven zitten! Knuffel!
Rox: idd niet bij stilstaan hoor, proberen te denken datjij hebt gedaan wat jou het beste leek toch? idd was je misschien weer tegen hele andere dingen aangelopen als je bv was gaan geven! ff volhouden meid! komt goed! Knuffel!
He Roxy wat vervelend voor je! Ik weet hoe je je voelt, zo voelde ik me vrijdag ook! Niet mee blijven zitten hoor met dat gevoel, laat er maar lekker uitkomen! Heb ik ook gedaan. Misschien is het een ideetje om Joey een middagje naar je moeder / schoonmoeder te brengen? Het heeft bij mij in ieder geval wel geholpen, even geen baby om me heen, lekker bijslapen. Toen ze weer terug werdt gebracht was mama weer opgeladen en er weer helemaal voor Nikita. Morgen gaat ze ook weer een middagje naar mn moeder, kan ze gelijk wennen als ik weer ga werken.
missme hij heeft blijkbaar toch niet zo veel last als ikke zelf ik zit meer mee , maar die schat lacht lief en nu lekker in box slapen sane ik heb ook een slaapzak van 70cm tijd geleden gekocht , heb paar keer geprobeerd vond allen de nekrand beetje hard ,hij komt uit dure winkel in buurt nou volgens mij ga hem niet gebruiken , nou ja ga nog even misschien uitproberen , anders geef ik weg roxy wat is er meid? ben je niet depresief? komt vaak voor na bevalling hoor en ik had na bevalling van mij dochter en toen gaf ik gewoon borst voeding dus denkt niet dat het daar aan ligt , snel bezoekje aan huisarts hoor , dikke knuffel
Ik weet niet goed wat ik aanmoet hoor. Ik heb het idee dat Ymke meer voeding wil, maar ben daar voorzichtig mee ivm spugen. Toch vandaag is ze zo wakker geweest, dat baart me ook wel zorgen. Ik denk dat ik morgen toch maar voorzichtig een 180+6 flesje ga aanbieden, kijken of ze dan verzadigd is en weer wil slapen. Oh Marieke, paaseitjes Ik liep vandaag door de Hema en kreeg er zoveel zin in. Heb stiekum spijt dat ik ze niet gekocht heb... Ah Berna, lukt dat nog niet? Jammer zeg. Ik heb mijn bekken niet meer gevoel sinds de bevalling. Hoelang kun je al lopen dan? Bij ons kan de zon alleen in Ymke haar gezicht schijnen als ie er vol op schijnt, en aangezien ik dan in haar zon loop kan ie niet in haar gezicht schijnen. Alleen met een bochtje ofzo, maar das maar heel kort. Meesa, wat een cutie! Oef dan schrik je ook zeg! Je dochter zal ook wel geschrokken zijn... missfrodo, een vriend van mij werkt bij nutricia en die zegt dat er per verkocht pak babyvoeding meer dan 50% pure winst is. Laat je dus niet foppen door propoganda praat hoor Ik oefen dat "zitten" ook een beetje. Het lukt nog niet goed hoor, maar ik voel wel aan haar armpjes dat ze al haar spieren inzet. Leuk gevoel vind ik dat! Linda, hier 4 schepjes johannesbroodpitmeel op een fles van 150+5. Bij 180+6 zal ik 5 schepjes doen. Fijn dat Stef geen krampjes meer heeft! Hopen dat het zo blijft zeg! Citroentje, fijn dat het bij jou ook werkt! Roxy dikke knuffel voor jou! Je hebt de laatste weken zo hard geknokt voor dat kleine ventje van jullie, logisch dat je er even doorheen zit! Gewoon lekker klagen hoor!
Ik hoorde van Rinaldo dat Ymke vannacht iets van 5 keer wakker is geweest, ze wilde haar speen (of honger?) Ik ben er 1 keer uitgeweest om haar speen te geven, dus 6 keer wakker. Das wel veel opeens he! Vind het wel heel erg dat ik niet meteen wakker wordt van Ymke als ze huilt.
Guppie, tuurlijk is er aardig wat winst bij Nutrilon. Werd ook duidelijk verteld dat alle voeding even goed was. Prijsverschil zou voornamelijk zitten in dingen als verpakking en onderzoeken enzo.
Bleeeh MArieke fijn he. Gewoon weer snel zwanger worden ( grapjuh) Lexie wat schattig ik zag het vandaag ook voor het eerst pas bij JEsse dat ie zijn tut vast had deed ie nog niet eerder. Duimen wel ideaal hoef nooit meer speentje in te doen bijna als ie huilt hij pakt zijn duim of 2 vingers... Linda fijn zeg! gaat de goede kant op! Roxy dikke knuf.. lekker met een boekje of tv op bed liggen Valerie Jesse heeft ook slaapzak zonder mouwen en inderdaad die zijn een stuk langer. Hij heeft nu die van de Hema aan maat 56/62 en die wordt te klein die van 70cm passen nu beter. Haha San ik heb een zusje van 12 en toen zij klein was ging ik dus niet met de wandelwagen lopen wel toen ze ouder was met de buggy maar niet met de wandelwagen haah . en ook bij mij zag je die blikken af en toe haha Guppie.. hier is Jesse ook meer wakker wil minder slapen maar denk niet meteen aan voeding eigenlijk.. zou het wel goed in de gaten houden met spugen. Ik wil die 6 scheppen zo lang mogelijk uitstellen omdat ze het zolang nog moeten doen met die 6 scheppen. Zolang JEsse niet blijft huilen als ie wakker is maar gewoon lekker weer speelt in de box na zijn slaapje hou ik het nog op 5 scheppen maar dat kan je zelf natuurlijk het beste beoordelen... Lees nu ook dat ze 's nachts komt tja dan zou je misschien gaan denken dat ze net ietsjes meer wilt.. Ik heb voormezelf in mijn hoofd zolang Jesse doorslaapt zal ie wel genoeg krijgen maar als hij s nachts weer zou komen zou ik toch ook proberen 1 flesje wat meer te geven. Die van 19.00 ofzo? Uurtje lopen lukt nu wel maar merk het vooral daarna met opstaan van de bank enzo.. gewoon weer opbouwen allemaal. Zo lekker gezwommen net. Ook veel gekletst dus heeel effectief was het niet maar ach haha
guppie gewoon proberen met 180 hoor , ik hoor van veel anderen zelfde leeftijd 160 /180 heb je nog minder werk met de flessen ach meis dat je niet wakker word van gehuil moet je niet zo erg vinden hoor ,je man is er ook dus je slaapt gerust en diep heerlijk selmen slaapt zo lief ga ik even peukie doen
berna: ach dan heb je in ieder geval je kaakspieren getraind hahaha. Ik kreeg van mijn zus een voedingslijstje uit haar groeiboekje, iemand belangstelling dat ik m even overtyp?
Berna, daar heb je ook weer gelijk in, dat ze nog een hele tijd met 6 scheppen moeten doen. Ik vind het echt zoooo lastig af en toe (hoor je mijn wanhopige stem Ik wil ook niet haar maag oprekken ofzo. Ik probeer nog te wachten tot dinsdag, dan moeten we naar het cb en hoop dat ze even met me meedenken! Meesa, ik vind dat wel erg hoor! Toen ik zwanger was werd ik van elk zuchtje wakker en dacht dat is handig als het kindje er is! Maar nu is ze er en slaap ik gewoon weer als een blok.
Wel maf eigenlijk iedereen heeft lijstjes en ik heb er nooit iets van gehad op cb. Dat ik overging op FV en vroeg hoeveel ik moest geven zeiden ze kijk maar wat ze opdrinkt, begin maar met 150 en dan merk je wel of ze minder of meer wil.
6 weken-3 maand 150-180 ml per KG KG Ml per dag 4x 5x 6x 4 600-720 150-180 120-145 100-120 4.5 675-810 160-200 135-165 115-135 5 750-900 190-225 150-180 125-150 5.5 825-990 825-990 165-200 150-165 6 900-1000 225-250 180-200 150-165 6.5 1000 250 200 165 7 1000 250 200 165