mamalou mij dochter is 5 en half jaar guppie ik denk dat je nu zo moe bent dat je gelijk in diep slaap raakt tijdens zwangerschap slaap je toch al zo slecht,meestal dan wel 8) over voeding tja ik was ook erg onzeker want selmen wil niet meer dan 100cc drinken per 3 uur , maar cb zei zolang hij om de 3 uur 100 drinkt en dat op 7 a 8 voeding is niks mis mee en je zag het aan gewicht hij is 5 en half kilo dus goed gegroeid , ik heb gewoon een kleine vreetzak maar groeit dus zeker goed heb welles 4 uur geprobeerd hooguit 120 meer niet hoor nou ja ik vind zo prima hij is tevreden dus dat lijsjes zijn niks voor ons ik ga me manneke speen geven die is nu aan het zoeken
Nee ik heb van het CB een boekje van consument en veiligheid gekregen en daar zat dit boekje ook bij.. zie nu dat het van de thuiszorgorganisaties Noord Brabant is? hmm en ik woon in Gelderland haha
Romano slaapt nog helemaal niet door 's nachts, zelfs geen beetje! Of ik nou borst of fles geef om 23.00 of 23.30 hij komt gewoon doodleuk om een uur of 3 weer en dan ergens tussen 5 en 6 nog een keer, pfff. Ik werk niet met een schema momenteel, hij plast goed, hij poept goed en hij groeit als een beest! Ik moet de 27e weer naar het cb en dan zie of hoor ik het wel als er iets niet goed is verder. Maar die schema's zijn toch richtlijnen neem ik aan?
Ik hou er nu echt mee op, ik behandel dit alsof het een wetenschappelijke studie is, maar het gaat hier over melk... Ik zie morgen gewoon wat de dag brengt en als ze honger heeft dan krijgt ze iets extra! ik moet echt weer in contact komen met mijn rationele zelf, hahaha!
Makkelijk schema is dat Berna! thanx! volgens dat schema zit ik goed, romano krijgt 5x150+5 die drinkt ie nog niet allemaal leeg, dus daar blijft ie voorlopig nog wel ff op, denkook dat het per kindje verschilt... Guppie ik had het ook laatst! werd ik wakker zeg ik tegen angelo: schat hij heeft doorgeslapen (werd om 6 uur wakker) zegt angelo: nee schat JIJ hebt doorgeslapen oeps hahaha helemaal niks gehoord, dus ik in paniek: wat nou als ik hem niet hoor als jij nachtdienst hebt! hahaha maar je hoort ze echt wel dan... Berna: succes morgen met het wennen op het KDV, ik moet vanaf 26 maart officieel gaan solliciteren, dan heb ik een afspraak op het cwi
Hier ook zo hoor, sinds een paar dagen drinkt hij eindelijk iets meer dan 100cc, hier ook per 3 uur. 5 en een half? O dat is wel een mooie leeftijd, dan begrijpt ze het wel dat ze voorzichtig moet gaan zijn nu toch? Ik heb dr hier 1 rondlopen die in mei 2 jaar word, en die kan ik nog niet veel uitleggen voor voorzichtig zijn helaas dus ik moet dan ook constant op mijn hoede zijn als Romano in de box ligt. Hij zal hem niet expres pijn doen, maar het is natuurlijk reuze interresant he die knipperende oogjes bijvoorbeeld!
hahaha applausje voor Valerie, ze kan al doorslapen! Mamalou, idd het zijn "maar" richtlijnen. Zolang ze de hele boel niet uitspugen, je niet meer dan 30 schepjes geeft en zolang ze aankomen en plassen kan er niet veel verkeerd aan zijn! Ga nu naar beneden, anders gaat Rinaldo nog rare dingen denken haha..
Ohh meiden, ik ga naar boven, melkbar opengooien en slapen! Ik zit toch al niet meer op schema qua tijd dus ik doe gewoon na de voeding mijn ogen dicht en dan komt hij maar weer wanneer hij trek heeft, ik ga er niet wakker voor blijven nu, hij ligt nu toch nog naast me! (owh, ideaal gewoon, nou ja....voor mij dan, want manlief slaapt nog steeds in de logeerkamer ) Ben moe en heb koppijn, tenminste, een druk in mijn hoofd, zal wel door het weer komen want het begint hier weer aardig te regenen! Allemaal een fijne avond nog enne tot morgen he? \/
Ha ha, maar het getuigt wel meteen van de kwaliteiten van Angelo he? Ook niet onbelangrijk! Ik bedoel, hij had je er ook uit kunnen porren he?
Nee kijk er niet tegenop. heb een leuk schriftje gekocht leuk verhaaltje over Jesse in gezet en dan schrijven zij weer hoe het is geweest.. komt helemaal goed. Het zit bij de sportschool in dus die 2 uurtjes ga ik morgen sporten lekker afleiding haha
Zeker weten Marlou: hij laat me wel lekker liggen dan! Hij zei je zal het wel nodig gehad hebben...zo lief gelukkig komt ie bijna 's nachts niet meer dus hoeven we er allebei niet uit
Zo, de voedingslijstjes zijn al rond gegaan. mijn lijstje lijkt veel op dat van berna. alleen heeft dit lijstje vanaf 6 maanden bijvoeding: groente, pap van 200 ml opvolgmelk met rijstebloem, 1-2 eetlepels fruit, aardappels of rijst, bij minder dan 500 ml opvolgmelk extra vit D. en 2-4x 200 ml opvolgmelk. Ik heb me net verdiept hoe ik een ringtone moet downloaden. Ahum, ik word oud, snap het niet.....Morgen maar de buuv vragen!
ik zie dat jullie allemaal over de voeding hebben, van hoveel je kindje moet hebben per fles en per dag. Ik heb me hier nog nooit druk om gemaakt eigenlijk. Laatst wel ff omdat Tycho gewoon te weinig dronk... nu drinkt hij 165 per fles...ik kijk dit nog ff aan en doe er dan meer in... hij krijgt de ene keer 5 flessen en de andere keer 6, het is maar net hoe laat hij wakker wordt snachts, en ik het kan rekken met de speen. waar kopen jullie die babygym trouwens? enne guppie, leuk op dezelfde dag, ze zijn ook op de zelfde dag geboren he?
Meesa, lieve foto's van Selmen, wat zielig dat ie gevallen is, gelukkig gaat het goed met hem. Citroentje, yep dat zijn 2 van die rollen inderdaad! (babysleep) Roxy, knuffel voor jou! Missme, zo'n slaapzakje hebben wij ook, ik heb een maat 50-62 daar kan Enzo niet met zijn hoofdje doorheen. hij is inderdaad wel lang, ik noem het altijd zijn "doopjurk", ziet er zo vaag uit. Guppie, handig dat voedingsschema, ik heb hem opgeslagen! Berna die van jou is ook handig! Missme, lekker dat angelo je liet slapen, maar ik kan me voorstellen dat je wel even schrok