Mijn lijstje van het cb ziet er exact zo uit als dat van Berna (en ik woon wel in Noord Brabant!) Alleen was de mondelinge toelichting dat je je aan de max cc per dag moret houden en de hoeveelheid flesjes per dag en voor de rest kunt varieren.......als Tim dus 4 uur met 1 fles doet krijgt hij 200 aangeboden, doet hij er maar 2 uur over dan krijgt hij maar 100 meestal komt hij dan daarna weer na 2 uur dan krijgt hij weer 200 en doet hij er bv 3 uur over dan krijgt hij 165, ik kom meestal zo op 900 cc verdeeld over 5 flesjes per dag uit. Missme: jij zei dat Romano niet in de babysleep slaapt? Wil je hem verkopen? (alleen als je het echt wilt hoor anders koop ik een nieuwe nl)
Citroentje: ik heb hem ook net gehad van een kennis, zal eerst ff vragen of zij hem terug wilt anders is het ook zo lullig he zoniet dan wel hoor!
Citroentje op deze site de babysleep voor 18 euro! http://www.babycare.nl/product_info.php?products_id=113
Ja maar ook supergezellig hier ik ga ook tukken ff flesje warm maken luier verschonen voeden en slapen maar!
vollop geklets hier, ik moet er ff weer in komen... ben vanavond aan het behangen geweest bij Mariet en Lisa is de kamer....morgen de rest ff... net ff op marktplaats zitten neuzen.. ga zo ook flesje maken voor Tycho en dan op bed... morgen komt UPC hier voor de kabel...want we hebben tv met sneeuw... trouwens is er al iemand weer aan het werk?
nog ff snel voor t slapen gaan. Weet niet meer wie het vroeg maar de nuvaring bevalt tot op heden prima. Voel er niets van ( Edwin ook niet ) en heb er ook geen bijwerkingen van. Ben benieuwd, maandag moet ie er weer uit namelijk. Oh lieve Rox, meid ga lekker met die andere HA praten joh, dit gaat toch niet langer zo. Tijd om aan jezelf te gaan denken hoor. Net als iemand al zei, dat is ook ten goede voor Joey hoor. Dikke knuf voor jou, en niet twijfelen aan jezelf. JE BENT ECHT EEN GOEDE MOEDER! Anita ook aan de babygym van FP? hahaha We kunnen ons wel de fisher price moeders noemen inderdaad hahaha Nou ga ff hond naar buiten doen en een peukie doen en dan lekker plat. Morgen ga ik met mijn vriendin brainstormen over ons eventueel eigen KDV, ben benieuwd! Welterusten! Liefs Marije
morgen! Nou Jesse maar wakker gemaakt om kwart over 7 voor een fles zodat ie nog even kan slapen voor dat ie moet gaan wennen. Maar ik hoor hem alleen maar kletsen door de babyfoon lig helemaal dubbel hier haha. Om half 10 moet ie er zijn voor 2 uurtjes nou ja anders slaapt ie vanmiddag maar...
Mogge! Roxy; logisch meid dat je effe niet fijn voelt. Nu komt het er allemaal uit van afgelopen weken dat je zo bezig was met Joey. En idd niet te lang mee door blijven lopen hoor, probeer jezelf weer op te laden evt met hulp. Knuf! Wat nutrilon betreft; Guppie jij had he tover dat schepje in het doosje, nou ik vind zelf het schepje veel handiger zitten in de friso bewaarbussen dus dat geld hadden ze er wat mij betreft al af mogen halen Guppie ook ik geloof wel in het instinct van een moeder. Maar ook ik durf er idd nog niet altijd op te vertrouwen. De onzekerheid van een verse moeder Berna; ik moet 1 april weer beginnen met werken, dus scheelt 1 dag MissMe; wel erg lief van je mannetje dat ie het zelf geregeld heeft die nacht! Mijn man slaapt er dwars doorheen hoor en dat mag hij ook omdat hij late diensten werkt. Marije78; hier zit de nuvaring er nog niet in, nog steeds niet ongesteld. Maar ben heel benieuwd hoe de ring gaat bevallen. Demi is zo zielig gister en vandaag. Echt brullen doet ze. Maar ze heeft geen krampjes, dat ziet er nl heel anders uit weten we uit ervaring. Ik denk echt dat ze vreselijk van slag is door het sprongetje waar ze in zit. Zo sneu. Ineens wil ze de speen ook meer hebben. Eerder kon ik haar er neit aan krijgen en nu lijkt ze er toch trots uit te "sabbelen". Nou mij prima hoor, heb toch zat speentjes in huis. Hiervoor sabbelde ze nooit langer dan een minuut of 5 aan een speen en dan spuugde ze em al weer uit. En nu volgens mij zit ze al 15 min op deze speen te sabbelen. Typisch hoe dat zo verandert.
haha berna: lijkt me ook heel leuk om te horen! succes he straks! Lexie: aaah zielig he! maar goed, als het goed is duurt het maar ff! Romano heeft ook geslapen tot half 8! echt heerlijk eerst ff weer zijn kleertjes aangedaan lag ie lekker te lachen en nu slaapt ie weer lekker, straks het bankstel en de salontafel inladen en dan gaan we onderweg naar limburg.....neem maar de maxicosi en de wagenbak mee, dan haal ik hem er zo snel mogelijk weer uit want ze mogen er niet zo lang aan 1 stuk in in de maxicosi toch?
2 uur maximaal geloof ik... veel plezier nou is meneer in slaap gevallen en over half uurtje moeten we weg en hij heeft zijn pyjama nog aan haha nou ja
Goedemorgen! Berna, toch leuk dat hij zo goed slaapt! Meesa, wat zielig dat Selmen gevallen is. Hoe oud is je dochtertje? Hier een iets mindere nacht gehad, Hazel kwam al om 4 u en dan om 8 u weer. Nu slaapt ze weer. Ik voel me bagger, heb erg veel keelpijn, het begin van een verkoudheid denk ik, want Albert heeft al een verkoudheid en hij heeft mij en Hazel besmet. Als Hazel aan de borst ligt moet ze door haar neusje ademen en dan snorkelt ze zo, zielig hoor. Vandaag krijgen we weer kraamvisiste, een groepje collega's van Albert (en ex-collega's van mij). Komend weekend ook weer de hele tijd kraamvisite. Ik denk dat we bij een tweede kindje gewoon een kraamfeest houden hoor, dan zijn we er in één keer vanaf. Hier hebben we ook de babygym rainforest trouwens, niet de luxe versie. Het leukste vindt Hazel als ik de tijger er af neem en die gewoon boven haar hou binnen haar bereik (anders hangt ie nog zo hoog). Dan slaat ze telkens met haar handje tegen het balletje om het muziekje te horen. Ik ga douchen en me aankleden. Tot later
Goedemorgen dames, Ymke heeft vannacht een stuk beter geslapen! 1 keer wakker (zei Rinaldo, want ik sliep weer door ) en toen heeft hij haar laten huilen. Eigenlijk zijn we niet zo van die club, maar na 10 minuutjes ging ze weer slapen. Dat zijn goede berichten! Om half 8 was ze wakker, flesje en vervolgens niet willen slapen! Heb haar er nu maar weer ingelegd, kijken of ze nog een tukje gaat doen. Lexie, over dat schepje ben ik met je eens! Het friso schepje past wel in onze flessen, dus ook daar krijgen ze een + voor Wat doen jullie kindjes al met de babygym? Kijken ze vooral of gaan ze ook dingen pakken? Ymke heeft een super de luxe mobiel en daar geniet ze erg van (ze lacht ook tegen het ding als ie uit staat), maar dingen pakken doet ze nog niet. We wachten dus nog wel even met een babygym, aangezien die mobiel ook al 60 euro kostte!
Goedemorgen! We zitten hier middenin een sprongetje... Er is geen weg te bezeilen met Nikita, alleen maar huilen huilen, bleren en mekkeren. Pff erg vermoeiend. Owja, en alleen maar bij mama willen zijn. Verder; spugen na het eten ( doet ze anders bijna nooit ), niet willen spelen en niet willen slapen.
succes samama! Guppie: romano slaat echt al tegen die babygym, vooral tegen de rammelaar, maakt leuk geluid natuurlijk, naar zijn mobile doet ie ook lachen
Ymke wilde toch slapen, gelukkig maar! Heb de belastingaangifte gedaan en kinderopvangtoeslag aangevraagd. Stom, maar ik vind dat we best veel verdienen en we hoeven maar een schijntje zelf te betalen. Ons leven is er zo op vooruit gegaan en dan financieel zo weinig erop achteruit gaan... Kan niet beter!