absoluut! Maandag ga ik als eerste de winkel bellen ( kan niet weg van het werk) maar het schijnt een veel voorkomende klacht te zijn Joey is net een alien met die bulten op zijn koppie hihi
Hier stond de boom gisterochtend al. Joey mocht 1 keer voelen, toen was de lol eraf bij hem. hij vind het niks meer aan! staat gewoon in de woonkamer op het vaste plekje.met plastieke ballen hoor. Wat zijn onze kids verwend zeg!
Oh lieffff en idd zusjes! Faye mag wel wat haar lenen hoor, gaat hier zoo hard Ohhh Damani, klein patsertje met al je cadeautjes Hihii, lief hoor! Demi, blije meid! Die blokjes krijgt Marit voor haar eerste verjaardag Guppie, klinkt niet goed hoor, misschien eens naar je ha gaan? Achgos, Joey met je bulten! Balen van de PS3 zeg! Valerie, mail me maar fotootje en wat je wil, maak ik wel een bannertje voor je! Hier uitgeslapen tot tegen negenen, ontbijt was monchoutaart Dus ik ga zo maar ff sporten, hehehehe!
En Romano, wat een gave kar, ik baal wel hoor dat ie hier al uitverkocht was, stomme Karwei Lief filmpje!
Zo Damani, de buit is binnen kerel! Demi wat sta je toch altijd heerlijk innemend op de foto meid! Lexie, mijn moeder had/heeft die klachten ook en die zit al meer dan een jaar thuis. Rinaldo is iig superlief deze dag, hij is vroeg opgestaan en heeft opgeruimd. Alleen is hij nu wel een beetje aan mijn hoofd aan het zeuren Ik kijk even hoe de dag loopt en als het hetzelfde blijft ga ik morgen niet werken en langs de HA. Ben inmiddels wel zo'n 5 kg kwijt. Niet dat ik het niet kan missen ofzo, maar het valt wel op. En dat vanaf woensdag... Ik moet van Rinaldo ook echt gaan eten nu! Travelcot is net opgehaald, eindelijk verkocht!
Ik ga weer wat doen hier nu Faye slaapt.... We zitten al op 4 poepluiers en echt vieze joh baaaaaaahhhhh Tot straks
Goed plan Guppie! Hoest met Ymke dan? Hahaha, handig zo'n wasmeisje Sab! Ik ga aankleden en sporten, dag dag 8)
hoi allemaal wow guppie dat is vele in paar dagen , ik wil ook wel zo ziek worden 5 kilo kwijt nee sereuis dat is niet goed zo veel in zo korte tijd goed dat je naar ha gaat oh arme joey , bloed uit je mond wat sneu nou , misschien was het van een doorkomende tandtje? hier ook kut nacht , dochter steeds hoesten , werd selmen dan steeds wakker , en selmen zelf dus ook inet zo lekker ,vanmorgen gemeten was had hij 38,5 , verhoging he? , maar het kan ook van tandtje komen , eentje die door wil , dik en rood , dus tja , verder heeft hij af en toe hoesten en snotneusje maar nu wel vrolijk met zus spelen
zo faye jij ziet er meisjesachtig uit hihi Jesse zit op schoot en zwaait naar demi onze slaapkop heeft van half 8 gisterenavond tot 10 uur vanmorgen geslapen! niet normaal he Gup 5 kilo wow! ik zou idd ff naar de ha gaan