Balen van je nacht Meesa En idd Guppie ik zou ook even naar de HA gaan als ik je was. 5 kilo is wel veel in zo'n korte tijd. haha die Jesse
zooo jesse , , je bent volgens mij wel bezonder slaapkop mag je selmen leren hoor , heerlijk pffff mmm truus dat is dan raar , was het kleine beetje bloed druppel? die speculoos is echt gevaarlijk zeg , heb afgelopen woens gekocht en nu bijna op , en dochter en man hebben niet van gegeten dus heb bijna helemaal zelf op gemaakt
Zijn mond zat vol bloed Meesa, maarja, icm speeksel kan het erger lijken dan het is he?het zag er iig heftig uit hihi
Ik heb gister speculoos geproeft, had zo'n proefpakje, nou ik vond het erg machtig! Ik vind er niet veel aan moet ik zeggen.
oh zielig voor joey truus , ga je na laten kijken , of denk dat het oke is nu? nou ga eff opruimen , het was net zonnetje hier ramen open , blegggg koud en zonnetje weg
TIM! Hoe was jouw Sinterklaas? Heb mn kerstguirlande (ofzo) weer gevonden maar ja zit al 2 jaar in een doos dus wat een werk om al die takjes weer netjes te maken pffff
hey Sab, het is dat je erover begint! Ik was de mijne vergeten hahaha! Vond het al zo kaal in huis! Meesa, Joey is weer vrolijk enzo, dush et zal wel weer over zijn
en aangezien Mike nog slaapt (had wedstrijd om 23u) maak ik m rose Mooie rose ballen en dan is het Faye dr boom hahaahah Moest ie maar op tijd opstaan