tja ik koop toch ieder jaar nieuwe ,,zo veel plek heb ik dan niet eens op te bewaren ,maar vind gewoon leuk om dat soort dingen te kopen , ik doe zowizo niet gek ofzo , dus zo veel geld kost het niet, gisteren 4 grote gekocht voor iets van 99 cent , 2 soorte kleine ballen kosten per pak 59 cent ofzo
ja truus hij neemt altijd wat mee en dan grote dingen, nu had ie het weer over een of ander elektrisch motortje voor als ie kan lopen.. ga het er binnenkort ook eens over hebben want wil niet dat ie dat blijft doen, want dan gaat ie hem straks alleen maar willen zien omdat ie kado's krijgt... zo heb ook wat versierd kleine dingetjes! gezellig he Leuk zo'n kitsch boom!
En FAye heeft weer 39,1 Ik ga morgen maar werken en Mike komt om half 12 naar huis (moet om 12u beginnen) morgen weer afspraak bij HA maken
jee dat schiet ook niet op met Fayetje he? Arm meissie. Meesa weggooien? Doe ik niet hoor, ik bewaar alle ballen die nog goed zijn. Zo heb ik keus elk jaar Maar ik koop ook niet elk jaar ballen hoor
Hoesten is al minder, maar wel moe, maar dat komt door Faye Tis echt een zielig hoopje. Wilt alleen maar bij je liggen net als die foto's en ze is erg benauwd. Huilt steeds als ze moet hoesten. Zo zielig Wij gaan nu ff eten dan Faye in bad zodat ze miss wat minder benauwd is en dan met zetpil naar bed...Eten doen ze ook weer niet meer. Vanmorgen 100c op en vanmiddag 80cc en wat vla...
Ik ga de afspraak voor CB maar afbellen, want ik denk dat Faye ook een kuurtje krijgt (zei de ha laatste keer) en als je zo ziek bent en dan ook nog eens prikjes krijgt, lijkt me geen pretje
zo ben ik ook weer even Jeetje Faye heeft het goed te pakken zeg...ik zou er idd ook niet voor kiezen de prikken te geven als Tim ziek zou zijn, ze hebben dan al een lage weerstand (en Faye nu helemaal) en dan ook nog eens die rotzooi erbij.... Joey heb je zo lang moeten wachten op een tandje en dan gaat ie nog door je lip ook..... verder weet ik het niet meer hoor, jullie hebben zoveel geklept weer. Wij hadden gisteren middag en avond sinterklaas, 's middags voor Tim en 's avonds voor de grote kinders.... We hadden bewust niet teveel kadootjes gedaan omdat hij volgende week ook al een hele lading krijgt maar het was wel gezellig maar zooo dubbel.....Luc z'n ouders wilden niet komen terwijl mijn moeder er zo graag bij had willen zijn zal zo nog ff spammen!
Best lekker babyvoeding bij de friet Soort goulasch haha Ah Peggy wat jammer ja.... Zal deze maand toch wel moeilijk zijn voor je denk ik....
Nou Ik had gister een potje klaar gemaakt voor FAye maar na 1 hap ging ze overgeven dus ik denk ja zonde om weg te gooien en in de koelkast gezet.... Ja dat begrijp ik wel, ik vind t al moeilijk dat ze zo ver weg wonen!