Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Maaike ik weet niet waar die vandaan komt maar hij is van 'little tikes' hij is idd bedoelt voor buiten maar voorlopig kan Tim er ook wel binnen mee spelen

2. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    En ik doe mee! Dan moet je wel beter zijn hoor Faye, dus een beterschapsknuffel voor jou en je mama! -xxx- Joya

Hier staat de kerstboom ook al, zelfde kleur als vorig jaar.

Peggy, lijkt me idd moeilijk. Knuff voor jou!

Dames, een misschien niet zo'n smakelijke vraag, maar als jullie kindjes tandjesluiers hebben, zitten er dan ook wel eens witte brokken in? Want bij Joya is dat namelijk wel zo, en als ik terugdenk heeft ze eigenlijk al wel sinds ik met de bv ben gestopt toch wel met regelmaat 4 poepluiers op en dag, en dan vaak ook dun, alleen die witte brokken is van de laatste 2 weken. Dus ben een beetje aan het twijfelen of het wel met tandjes te maken heeft, of misschien met de fv.

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
  4. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Maaike, misschien de HApost bellen? Ik heb gehoord dat best veel kindjes allergisch zijn voor AB, dus misschien is dit wel een reactie?
    Wel fijn dat het weer beter gaat!

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Maaike idd miss even ha post bellen zoals Suuz al schrijft

Suuz, het was toch ook zo dat fv kindjes meer poepluiers hebben dan bv kindjes? (of telt dat nu niet meer...denk maar even hard op mee) en hier geen witte brokken..

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Suuzje, hier brokjes of slijm. Maar Emi had ook witte brokjes en KMA. effe opletten meis!

Peggy, ik wil jou een hele dikke knuffel wensen meis. En je gal spuwen hier hoor!

Maaike, fotoooo van de boom!

Tim, je bent lekker verwend door Sint! Joey heeft dezelfde tuinbroek (H&M toch?)

7. ProudMum

moet ik zeggen dat dat slijn enzo echt is wanneer Joey last heeft van tandjes

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    witte brokjes hier nog nooit, ik zou even de ha bellen of cb...

Thanks Peggy, nou weet ik wat Ymke voor haar verjaardag kan vragen, of waar we geld aan kunnen besteden! Ik vind zoiets veel leuker dan een echte schommel, die staat ook wel in de speeltuin!

Ik ga morgen even de HA bellen, zo ernstig vind ik het nou ook weer niet, en ze moet de kuur nu eenmaal afmaken. Ze zit gewoon ffies een half uurtje op schoot, nou ja net zoals in de babytijd natuurlijk!

9. ProudMum

joey had macaroni op van Etos, hij is kotsmisselijk....

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    suuz ik weet het ook niet.. hier 2 a 3 poepluiers per dag en met tandjes wel 5 of 6 met veel slijm maar geen witte brokken.. is het geen onverteerd voedsel? macaroni of iets ?

He bah rox!
    Jesse heeft 12 maanden potje met spinazie op en deze spinazie eet ie wel! en van mij niet.. van de week toch maar weer eens vers proberen

11. ProudMum

Brenda, wat voor spinazie geef je? Vers of blokjes?

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    spinazie a la creme leek me het lekkerst voor Jesse haha maar dat moet ie dus niet en uit potje was gewone spinazie.. en dat lusten Mark en ik niet hihi

13. Writer

Writer Niet meer actief

selmen is half uur geleden op mij buik in slaap gevallen , ahhhhhh zooo lief , dat heeft hij heeeeel lang niet gedaan , dochter keek al verbaasd ,van mama wat ligt hij liefff ;) hij is dus echt niet zo lekker , al doet hij niet vervelend , zonder fles dus , heb hem naar zijnbed gebracht , straks maar flesje als wakker word

hij heeft wel goed gegeten en toetje

tim wat ben je lekker verwend jongen wel jammer dat je moeder niet erbij was dan :(

suuzje morgen ha bellen vertellen of dat nodig is voor afspraakje , selmen heeft nooit brokjes gehad

14. ProudMum

*PROEST*

15. ProudMum

ah Selmen! schattig hoor Meesa!

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    :rolleyes:

errugh he

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Aah lief Meesa!
    Jesse komt nu ook steeds vaker een knuffel en kus halen maar langer dan een minuutje ligt ie niet bij me helaas...

18. ProudMum

ga het van de week ook maar proberen met Joey. De gewone dan he, die ala creme vind ik niet te eten hihi

19. Niet meer actief

Guppie, de Ha had ook gezegd dat we terug moesten komen als de koorts niet weg is....

Ze ligt op bed en toch nog iets van 80cc pap op!

Ik ga ff opruimen

20. ProudMum

dat zijn er mooi weer 80 extra Sab!

Deel Deze Pagina