Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ja he dacht ik ook, en er zit nu dus een uur tussen dus denk wel dat ie opgelost is, anders zat ze nu ook niet te spelen ;)

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hahaha ipv ballen de speen de lucht in, komisch!

Trouwens Demi heeft gister van haar neefjes hun oude loopfietsje gekregen. Zo een als op dit plaatje, alleen de kleuren zijn anders verdeeld. Wel leuk want ik wilde mn schoonzus al vragen of dat fietsje een succes was. Ik wist dat deze voor rond de 8E bij de Bart Smit te krijgen is en zat er over te denken deze evt met dr verjaardag te vragen ofzo. Maar kreeg em nu dus al zo. Demi vindt het nog niets, maar dat komt wellicht nog wel ;)

http://www.materiaalmagazijn.be/fotos/loopfietsje.JPG

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo Ymke slaapt, en ik hoop voor een heel tijdje!
    Rinaldo heeft eindelijk toegegeven dat hij ook stress krijgt van die bedtoestanden van Ymke, elke dag weer opnieuw... Zo fijn dat ik eindelijk bevestiging krijg!

Ymke heeft vanavond alleen maar pap op. Gewoon eten wil ze niet. Kan ook door kiezen komen hoor. Bereid je maar vast voor, tandjes zijn er niks bij. DRAMA!
    Ze doet steeds haar speen in de hoek van haar mond en gaat er dan op kauwen en dat dan 1000 keer per dag samen met jammeren en mama roepen. Zo sneu!

Ik vond die little tikes ook al niet zo duur en de zandbak twijfel ik nog over. Of die little tikes schildpad of een houten.
    Ze zal echt wel veel geld krijgen, dus ik wil het ook aan iets nuttigs besteden. Mijn opa's en oma geven altijd veel geld en mijn opa geeft altijd belachelijk veel geld...

Hier ook geen aandacht voor de kerstboom hoor. Ze heeft er 2 keer naar gekeken en daar bleef het bij!

Nou ik ga zo even op mijn teksten voor het kerstspel blokken. Ik moet twents praten en dat maakt het wel een beetje moeilijker. Nog 2 weken en dan is het vakantie :confused:
    Goddank ga ik het daarna heel rustig krijgen, 6 uren minder voor de klas dat is bijna een hele dag minder! Ik werk nu teveel dus krijg compensatie. Die rust kan ik goed gebruiken!

4. Niet meer actief

Lexie,we hebben Faye daar ook opgezet maar ze kan nog lang niet met dr voeten bij de grond haha

Oh Guppie zo zit Faye ook altijd met dr speen! Ze gebruikt m alleen daar nog voor ;)

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Sab, als ze voor het zitje zit zeg maar, dan kan ze wel bij de grond, maar als ze op het zitje zit ook nog niet helemaal ;)

6. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    haha wij gaan zaterdag nergens heen, hier de boel maar klaar zetten voor het grote feest!

Ik heb geen afmelding van Lotte gehad....

7. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Peggy allereerst een grote knuffel voor jou in deze moeilijke maand. Hopelijk kun je ook genieten van de mooie momenten.

Suuzje, Emi heeft dat ook gehad die witte brokken. Is onverteerde melk en kan wijzen op KMA. Zou zeker even bellen, ik weet niet wat je nu geeft voor voeding?

Hier beetje flinke ruzie gemaakt vandaag :oops:
    Jan doet alles zonder plannen en ik ben meer van het plannen zeg maar. Normaal vullen we elkaar daarmee aardig aan maar nu met de verhuizing.......Was het vandaag helemaal zat. En hij boos want hij snapt het niet. Uiteindelijk ging hij wel de volle dozen naar het nieuwe huis brengen dus blijkbaar voelde hij zich toch wel een beetje schuldig. Toen werd ik ook nog ongesteld en tja das ook niet best voor mijn humeur, helemaal niet nu ik merk dat ik eigenlijk stiekum gehoopt had dat het wel raak was maar ik zal maar ff wachten met dat bespreekbaar te maken.

Arme Faye, meisje het zit je echt niet mee steeds zo lang ziekjes. Groot gelijk dat je de prikjes uitsteld hoor. En een dikke knuffel.

8. Niet meer actief

Zie net op Hyves dat Enzo ook ziekjes is....

Oh Esther jammer, maar nog genoeg kansen he! En nu mag je wel een rosetje en ik niet haha

9. Niet meer actief

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

oh, dat had een leuk kerstkado geweest Esther!
    Zullen we met zijn allen heel hard duimen voor volgende ronde?

11. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Haha Sab elk nadeel....

Enzo ook ziek, och och arme kindjes allemaal.

Leuke scrap van Faye!

12. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0

Als alles goed verloopt dan komen wij ook!
    (We hebben dit weekend 6 verjaardagen)

13. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Ik kijk de luiers nog even aan en anders bel ik idd even met de HA.

Joya vindt de kerstboom prachtig, maar meer om de ballen die bewegen als je ze aanraakt geloof ik. Zal zo eens foto's uppen.

Van Lotte zat ik me ook af te vragen of ze komt. Ik hoorde toen straks nl. dat mijn nichtje haar verjaardag (zondag) in 3 delen viert, dus kan goed zijn dat zij voor de zaterdag uitgenodigd zijn. Ze zal vast nog wel antwoord komen geven.

Esther, knuf voor jou! Ik vind verhuizen sowieso al stressen, laat staan met een kleintje erbij!

Leuke scrap Sab!

14. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    O, kijk, daar was ze al ;)

15. Niet meer actief

Ah leuk Moby!

Zo zo 6 verjaardagen pffff

Wij eigenlijk nog 1 de 13e maar daar gaat Mike maar alleen naar toe, is s'avonds..... (weet alleen nog niet dat ik niet mee ga, wilt ie wel maar ik niet )

16. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Haha moet eerst Jan nog overtuigen ;)

17. ProudMum

Sab, laat me raden....schoonfamillie?

Esther, dat kunnen wij ook goed hoor!

18. Niet meer actief

Haha nee vrienden hier in de buurt, maar ze roken binnen en echt vieze sigaretten dus dan gaat FAye al niet mee, ze mag daar boven slapen maar nee doe ik niet.....En vind 1 verjaardag genoeg per dag.

19. Niet meer actief

Guppie, wij gaan aankomend weekend shoppen voor een boom :D
    Wel ff foto spammen he, ben wel benieuwd naar die kitsch boom, hihihi!

Zoals ik altijd benieuwd ben, dus spammen ladies die bomen/sfeertjes!

Tim, ben jij ook zo verwend mannetje, leuk hoor, geef je mama maar extra veel kusjes en liefde omdat zij haar mama moet missen....

Esther, jammer van je ongi meid! Wanneer gaan jullie ookalweer over?

Ga verder ff niet reageren, ben lui :oops:
    Nu banner van Valérie scrappen, sja prioriteiten stellen he ;) :)

20. ProudMum

meiden ,ik ga film kijken

KUZZZZ

Deel Deze Pagina