O leuk Berna, eh dan wil je een foto natuurlijk, ff denken hoor je email heb ik volgens mij nog ergens slingeren. Krijg al last van mijn pols met gewoon hier beetje rondhangen dus moet maar niet aan scrappen beginnen
zo kwam ff m'n kerstbanner testen....weet nog niet wat ik er van moet vinden......(dat de foto wat blauwig is was de bedoeling hoor )
hoi! eindelijk alles gelezen! Ik begrijp dat mijn wederhelft waarsch de enigste man is? Ga het nog even met 'm overleggen dan voor de truusdate. Timo is gisteren weer ontzettend verwend en vanmiddag hebben we voor het eerst met het fietsstoeltje gefietst, leuk! Van 17.00 tot 20.30 op een buurjongen gepast, die 2 weken jonger is, zo leuk 2 kleintjes!
Mogge dames. Peggy ik vind hem wel leuk hoor je banner. Hoi San! Ik den kdat ik deze week een keer een ochtendje vrij neem. Heb ngo uren zat staan.
Nog even over die 6 verjaardagen, 4 daarvan zijn in zeeland op 1 locatie dus dan valt het weer mee he Zo zo jullie zijn wel druk bezig met de kerst versieringen. Ik weet eigenlijk nog niet zo goed wanneer wij het gaan doen. Het probleem is nu even dat 1 van onze katten alles opeet wat hij ziet. Ik ben bang dat hij dus ook aan de kerstversieringen gaan beginnen. Ff nog bedenken hoe we dat gaan doen. Als iemand ideetjes heeft, kom maar op! Suuzje, over de site misschien dat wij dat ook wel zo gaan doen. Alleen ik kan het niet precies vinden in de instellingen, zou je dat even willen sturen naar mij? Trouwens helemaal vergeten te zeggen, maar de foto's zijn goed aangekomen THNX! Jammer van de rode oogjes, maar die bewerken we wel even. Peggy veel sterkte voor de komende tijd! Ooooh ik ben zo verwend op mijn verjaardag...ik heb gewoon een horloge, ketting en oorbellen van mijn ventje gehad Ze zijn echt heel mooi, het is titanium met goud. Onze ringen (die we al hadden) zijn ook van titanium met goud en een diamantje. Sab hoe gaat het nou met Faye? Veel beterschap voor alle zieken!
Wat een dikke bal nacht zeg... We zaten gisteren gezellig een dvd-tje te kijken, eindelijk deden we weer eens echt lief tegen elkaar, en net voor het einde van de film.... Om 00:30 ging we eindelijk slapen, daarvoor om de beurt met Ymke bezig geweest. Vannacht nog 2 keer ruim een uur wakker geweest en om 5:00 is Rinaldo er maar uit gegaan met haar. Sjonge wat was ik pissig en verdrietig tegelijk, dit kan zo toch niet langer... Marieke die foto is echt niet gelukt. Ik heb dus maar gewone gekocht, want anders lukt het nooit meer op tijd. Niet zo netjes van me dat ik niet even gemaild heb, sorry daarvoor! Ah lieve Joya! Mooie boom Suuz! Nou ik ben weer bij... Ga verder werken
ff snel want ik moet werken.... Naar de HA geweest met Faye en volgens haar is ze bijna beter! Ze klonk beter als vrijdag (longen) Rest staat op babysite haha sorry moet haasten! Doeiiiiii minischumie.babysite
hmm ik hoop het dat ze bijna beter is sabina! zal straks ff op je site lezen Pff lekker zo'n nachtje gup! Ik vind je kerstbanner wel leuk peggy! Wij zijn terug van de kno arts en er zit vocht in zijn rechteroor, zij adviseerde om buisjes te plaatsen en gelijk de neusamandelen te verwijderen...moet het allemaal ff laten zakken we hebben over 6 weken een vervolgafspraak gemaakt dan gaat ze kijken of er nog vocht zit en dan maak ik een beslissing, volgende week nog terug naar de homeopaat kan ik het daar ook eens overleggen, wat moeilijk zeg! Maar meneer is weer ontzettend verkouden! niet normaal het loopt er gewoon uit heb zijn matrasje wat omhoog gedaan want wat een K** nacht hebben wij ook gehad zeg hij heeft van 5 tot 8 uur doorgeslapen de rest was ie elk half uur wakker... Sorry was ff ego berichie
hoihoi oh valerie wat erg meis , arme romano , maar miss is het wel goed als zijn amandelen verwijderd zijn , daar zal hij minder ziek van worden pfff toch moelijk en zielig hoor , dikke knuffel voor jullie gup ook niet zo lekkere nachje suuzje moooooie boom hey faye word beter ,gelukkig maar ,anders zou ik ook naar amadelen kijken mooie banner citroen hier nog wat spannends gebeurd ,hubbie heeft boeven op verborgen camrea gezet , ,straks naar politie , selmen ook verkouden , zielig de snotneus , als maar verder niet ziek word vind ik nog best nou meiden ik ga wat doen hier l;aters
Pff Valerie dat zou ik ook even moeten laten bezinken hoor, en idd even met die homepatisch arts overleggen, wel vervelend terwijl dat hij er eigenlijk al zo'n tijd vanaf was en nu ineens dus weer snotverkouden.. Maaike zouden jullie Ymke niet een nachtje kunnen laten logeren bij iemand? dan hebben jullie in ieder geval de tijd om even bij te tanken dan kun je vaak wat meer hebben....ik denk maar hardop he....hoop zo dat jullie een oplossing kunnen vinden!
oh ja Sabina ik doneer ook 1,- hoor Suuz mooie boom! toch maar geen andere ballen dus? Tim was vanmorgen om 9.45 nog niet wakker, toen ben ik maar even gaan kijken (het was zo stil en ergens vertrouwde ik het niet) maar meneer lag nog te ronken....ik heb hem toch maar uit bed gehaald anders loopt de dag helemaal in het honderd. en nu ligt hij er al weer in sinds 45 min...