Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Sja Peggy wel overwogen...
    Maar mijn moeder past al zoveel op. En 1 nachtje doorslapen is ook niet zaligmakend...
    Ik heb iets gelezen over kindival en dat wil ik eigenlijk wel proberen. En daarnaast wil ik ook echt consequent blijven.
    Vanmorgen kon ik er echt om huilen, maar toen was een collega met iets oudere kindjes zo lief voor mij... Het komt altijd goed zei ze, en haar geloof ik wel!

Als het zo blijft tot in januari overweeg ik een homeopaat oid te bezoeken, want het kan gewoon niet dat wij het slecht doen ofzo. Er moet gewoon iets zijn, en dan zoek ik het wel in een alternatief cirquit!

2. Writer

Writer Niet meer actief

jeejte guppie je hebt het wel zwaar meid , maar ik geloof ook dat het goed komt meis, me meisje was een huilkind , kan je voorstellen dat ik geen hoop meer had met haar dat het goed zou komen ,heb vreselijk nachten ,maanden moeten mee maken , maar als nu kijk , meisie is net 6 en zo lief en rustig kind doorslapen , ik zeg niet dat zo lang gaat duren ;) maar goed komt het zeker , dikke knuffel voor jullie

zozo tim je bent slaapkop zeg , leen je hier ook wat slaap uit :) selmen slaapt redelijk goed maar wel altijd na 7 uur ochtend wakker ,zou mooi zijn zo uitslapen ;)

nou ik ga maar eens bedenken wat ik vanavond ga maken offerfeest dus moet wel wat special maar heb weinig leuke ideen nu dus straks toch eff naar de super
    selmen heeft 38,8 zielig , tandtje plaagt en ook nog verkouden dat is minder leuk voor hem en mij tja wat kan je aan doen , gelukkig slaapt hij nu

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    fijn Eid-al-Adha Meesa ;)
    Of zeg je dat niet zo?

4. Niet meer actief

gup ik kan het wel aanraden hoor een homeopaat, kan geen kwaad om te checken

5. Writer

Writer Niet meer actief

je zegt het goed gup :D dankje

6. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    wi hebben die kindival tabletjes en Tim reageert er totaal niet op. We hadden ze voor evt in het vliegtuig toen we naar Canada gingen maar hebben ze pas gebruikt toen we thuis met een jetlag zaten dus miss in jullie situatie wel een oplossing

en een bezoekje aan een homeopaat kan zeker geen kwaad he, wij zijn toen met Tim bij een osteopaat geweest, volgens mij is het verschil dat een osteopaat geen 'medicatie' geeft maar uitgaat van het natuurlijk vermogen van het lichaam om dingen op te lossen en alleen wat 'hulp' geeft dmv massage of drukpunten....maar zeker weten doe ik het niet hoor

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    oh leuk offerfeest, krijgen we nu niet zoveel meer van mee maar in onze oude straat woonde een turkse familie en die kwam altijd ons wat brengen met het offerfeest en ls 1 van de kinderen jarig was kwamen ze altijd gebak brengen...

8. Writer

Writer Niet meer actief

dat deed ik ook met mij oude buren citroen , maar nu heb ik nieuwe buren die bijna geen hoi zeggen , dan krijg ze dus niks :)
    kan wel een buur wel blij maken , maar heb nu zelf al niet veel zin in koken want iedereen begin ziek te worden :( maken wel spinazie ,sterk worden

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hihi nee hoor, maar zij maakt normaal mijn banners. voelde me een beetje lullig vandaar :oops:

bedoelde het niet zo hoor, anders had ik het echt gemeld ;)

10. Niet meer actief

Wahaaaaaaaaaaaa we hebben een kerstboom gewonnen :D:D:D:D:D Woensdag mogen we m halen en zelf kiezen, groot,klein, met kluit, zonder kluit.... Doen ws met kluit en dan lekker buiten zetten :D

11. Niet meer actief

ben ff koken

12. ProudMum

SORRY MARIEKE!
    Ben echt echt echt echt blij met mijn banner!

13. Niet meer actief

Peggy, bij de ETos zijn de avondpapjes vanille van bambix (kant en klaar) halve prijs want zijn bijna aan de datum. (12-12)
    staan bij de kassa

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou zeg, kreeg Ymke met moeite in slaap, hoor ik haar nu al!
    Ze heeft vandaag 1 kindival tabletjes gehad, rustig opbouwen!
    Als er eind van de week geen verbetering is ga ik naar een homeopaat. Baadt het niet dan schaadt het niet...

Ik merk altijd heel veel van Islamitische feesten, wij hebben veel allochtone kinderen op school. Vind het echt leuk, zo multiculti!
    Al ben ik wel bang dat ik met de schoolkeuze voor Ymke daar truttiger om ga doen hoor...

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Zo ik wip ff snel binnen en dan ga ik eten.

Romano arm jochie, goed idee Val om eerst even te overleggen met homeopaat en dan besluit te nemen.
    Even goed de voor en tegens overwegen.

Faye weer aan de beterende hand, fijn!

Guppie jullie treffen het ook niet he, tis dat zo nogal uit de buurt woont want Ymke had best mogen logeren hier hoor. En trouwens volgens mij doen jullie het heel goed en tja het gaat ook vast over maar tot die tijd is het moeilijk.

Sab leuk kerstboom gewonnen!

Meesa oh lekker offerfeest. Kan me dat van de lagere school nog herinneren.

Hoe zit dat nou met die ene euro pp, krijg ik nog een rekeningnummer ofzo....

16. ProudMum

Nou, Joey gaat echt niet naar een multi culti school hoor! Wij hebben een school gevonden die over het algemeen vrij wit is. (niet rasistisch bedoeld, maar wij willen qua geloof het eea bijbrengen, en die school is gewoon geen openbare school)

17. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Guppie niet steeds jezelf zo truttig vinden hoor ;)

Vergeet helemaal het ego deel; we gaan vrijdag al over. Moet wel want volgende week heeft Jan geen vrij meer dus.....

18. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Moet hier binnenkort ff gaan kijken op de 2 scholen in de wijk, eentje is christelijk en de andere openbaar. Willen bij allebei even gaan kijken en dan op gevoel een keuze maken denk.

Maar nu ff eten warmen.

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik krijg homeopathie nog aardig vergoed ook, 50 euro per consult met een max van 750 euro per jaar!

Ik vind het echt wel truttig om een witte school uit te kiezen hoor! Ik zie zelf heel duidelijk de meerwaarde van een multi culti school en ik merk ook aan mezelf dat ik erdoor veel sterker in de samenleving sta.
    Maar of een kind van 4, 5, 6 daar sterk genoeg voor is? De verschillen kunnen heel groot zijn, en Ymke is toch wel een echte kaaskop. Nederlanders worden regelmatig flink de grond in gestampt door Marrokanen, Turken en Antilianen.
    Sja ik vind het een moeilijke keuze.
    Ik ben ook niet voor openbaar onderwijs, dus dat zal je idd wel merken.
    Ik weet al naar welke school ik Ymke het liefst wil laten gaan, maar of die school heel wit is weet ik niet eens. Ik moet eens gaan bellen, want er is wel een wachtlijst daar!

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ow die school is wel openbaar hahaha!
    De Christelijke scholen hier zijn heel erg groot en ik wil een school kiezen met maximaal 350 leerlingen. Groter vind ik te groot voor een basisschool. Dan moeten we kiezen tussen deze en de katholieke school. We hebben nog 1 gereformeerde school, maar dat vind ik weer een beetje ver gaan...

Deel Deze Pagina