ja hahaha echt zo erg stelletje verslaafden! maar slaap lekker! zo klinkt lekker meesa heerlijk lamsvlees!
ik kwam ook niet op :x maar hoor selmen hoesten dus ga maar afsluiten en naar hem,straks kopie thee lekker chillen hoop ik fijne avond allemaalx
nee dat bedoel ik haha en dan nog rondkruipende baby's.. is er iets in de omgeving? en wie gaan er uiteindelijk mee? vul ff aan kunnen we peilen... http://www.kidzcity.nl/attracties.html Brenda +Jesse en evt Mark
Ik ga nog even overleggen met Rinaldo wat we doen de 2e. Ik ga ook even op het KDV overleggen, hoe zij over Ymke denken en of we haar 2 vrijdagen achter elkaar laten missen. Misschien kunnen we wel met een andere dag ruilen. Over de missende cadeautjes, leggen we ook bij Esther bij dan? Zij stuurt toch ook een halve levering na? En ik vind het ook niet helemaal eerlijk omdat het oorspronkelijke pakket van Sabina met brievenpost was, dat zo'n 4 euro goedkoper is dan pakketpost dat bijna iedereen heeft betaald. Ik wil best een euro bijleggen hoor, en wil ook niet kinderachtig doen, maar ik wil ook even neerleggen hoe ik erover denk. Truttig he Ik kan nu overigens niet overmaken want de rekening is helemaal leeg, dat komt dan later.
Ha het werkt hier weer. Heb ff hulp nodig wie weet de namen van de partners van Anita, Annelies, Marlou en Suuz? Ik zou ook komen op 2 januari maar aangezien ik Emi niet mee kan nemen kom ik alleen en dan is ballorig of zoiets voor mij niet echt een optie. En ik had inderdaad Linda en heb daarvoor een nieuw pakketje gekocht wat overigens door de bus past maar denk dat ik voor pakketpost ga zodat het na te trekken is.
oo maar EMi moet ook komen Esther hmm is het niet te doen met haar in de trein? en euh anders gewoon keertje stiekem zonder rijbewijs rijden haha nee grapje Ja als we naar ballorig gaan wil Mark ook mee Anita en Marco toch? Annelies en Mark Suuz en aargh........ hm ben het kwijt en van Marlou ook
Anita en Marco! toch? Zullen we dan van iedereen die meedeed een euro doneren en dat verdelen tussen Esther en Sabina? Hoeveel mensen deden er mee Brenda? Ik stuur wel een euro op anders, heb al het geld op de spaarrekening gezet hahaha
ff reageren hoor met mn tandenborstel in mn mond Guppie ik had volgens mij al gezegd dat ik 7,20 kwijt was voor Damani incl verzenden. Mijn idee was om dat bedrag dus met zn allen te delen en dan maak ik er pakketpost van en die zijn dan voor mijn kosten.... en tuurlijk wil ik ook mee doen met bedrag voor Esther! (wist helemaal niet dat het zo was gegaan met dat pakketje!)
wat goed Gup! hier is de rekening leeg maar ook de spaarrekening haha maar gelukkig over 2 weken dertiende maand en die gaat helemaal naar de spaarrekening! euh poeh ik weet niet meer wie ging doneren hoor haha