Ow Guppie ik vind het heel fijn voor jullie dat Ymke lekker doorgeslapen heeft! Was ik nog vergeten te melden Heej Meliske! Tuurlijk is het begrijpelijk dat je verdrietig wordt. Evengoed leukd at je even om de hoek komt kijken. post je nog even een fotootje van je mooie meisje? Bben benieuwd hoe ze er inmiddels uitziet! Fijn te lezen dat alles goed gaat! En jeetje ja jouw meid is natuurlijk al 1 jaar inmiddels! Gefeliciteerd nog! Nou ik ga Demi van bed halen, ze is wakker hoor ik. HEt ziet er naar uit dat we vandaag voor het eerst het jipenJannekeregencapeje gaan gebruiken. Ik heb afgesproken bij een vriendin (gelukkig wel in deze wijk ook dus niet ver) maar moet dus op de fiets. Nouja goed inpakken maar Tot later dames!
Melis, leuk weer wat van je te lezen, hoe gaaat het met jullie? En heel logisch dat je het moeilijk vind hier weer te komen! Knuffel meid. Wij kunnen helaas de 2e niet mee, Amber heeft dan een wendagje op het kdv! Raar hoor, zijn we samen thuis zonder Amber... lexie, is het gelukt met de regen? Hier nog steeds niet fietsen trouwens, Amber snapt maar niet hoe je kan blijven zitten
jammer Annelies maar ja wendagje is ook belangrijk he! En jesse kan dan wel goed zitten wij gaan zelden op de fiets haha van het voorjaar weer lekker!
af en toe een keer hier op het forum komen gaat goed, dus dat ga ik nu ook proberen te doen Hier even een fotootje van mijn schat!
Oh wat een mooie meid Melissa! En nog gefeliciteerd! Leuke verjaardag van Dayenne gehad? Zou leuk zijn als je nog eens langs zou komen! Rinaldo is Ymke naar bed aan het brengen, maar zo te horen gaat dat nog even duren... We eten lekker friet. Heb nergens zin in en moet vanavond weg, dus weinig afwas Oh ik hoop echt dat de vaatwasser deze week echt binnenkomt!
Ff snel, Meliske, leuk weer van je te horen. Wat een mooie meid heb je! Mooie ogen! Esther, foto's komen verder nog hoor. Ben net thuis, Joya nog effe snel in bad en dan naar de repetitie.
Meliske, mooi poppie die dochter van jou! Anneliesje ja het is gelukt met de regen, het viel reuze mee, dus cape niet eens gebruikt
Heeeey Meliske, Wat is Dayenne een dotje! Heel begrijpelijk hoor meis, je moet doen waar je je goed bij voelt. Maar komt gerust langs om effe flink te spammen! @ de rest; het word Ballorig?
ff snel vanuit de ziekenboeg! Melissa, mooie foto's van je meisje! Hier spuugt Enzo nog steeds al zijn eten uit, wel 300 cc ORS binnengekregen vandaag en wat thee en water. En ja hoor, vanaf 17.00 heb ik ook al 4 x flink overgegeven, bleh bleh bleh......
ja, er is echt weinig gekletst... ik begrijp dat 2 jan nu brenda en mark en jesse esther en jan en emi (tuurlijk kan jij m overhalen ) roxy en joey Guppie, rinaldo en ymke? Marieke? Joepie, timo en misschien man. Mijn mannetje wil niet de enigste man zijn. Hoe lang gaan we in ballorig hangen?