ja lex kan vanaf 38 is koorts maar dat heeft Jesse heel veel gehad tijdens de tandjes.. pas vanaf 39,5 ben ik zetpil gaan geven
weet je wat het is, ik ben in 1 maand 2 x ziek geweest en 1 week met vakantie, dus ik kan het haast niet maken om me nu weer ziek te melden (vind ik), Ik voel me nu wel aardig en het is ook maar een middagje. Als het niet gaat ga ik wel weer naar huis. Mijn schoonmoeder komt op Enzo passen. Die heeft alles binnen gehouden maar is nog wel heel hangerig. Krijgt ook een beetje uitslag nu hij de speen zoveel in heeft, bepanthen op smeren?
Ik vond dr al zo warm, dus toch koorts. Ze huilde net even zomaar uit het niets en kon geen oorzaak ontdekken. WEl heeft ze 1 rood wangetje, dus dan denk ik idd dat het tandje zit te plagen. Nr 6 is al een poos zichtbaar maar neit door, wellicht is die zich een weg aan het banen door het tandvlees... Nou ja even in de gaten houden maar. Dank voor je snelle reactie Berna!
ja, Anita, je moet het natuurlijk zelf weten, maar ziek=ziek. Jij vraagt er toch niet om zo vlak achter elkaar ziek te worden? maar snap je gevoel wel hoor, zou me ook bezwaard voelen denk ik.
Zoiets dacht ik ook maar zeker weten met die koorts/verhoging.... Even in de gaten houden denk en kan inderdaad heel goed tandje zijn. Pffft wat een geregel zeg die adreswijzigingen, heb inmiddels een gloeioor van het bellen maar wel weer wat van het lijstje kunnen schrappen Jan is weer eens naar Ikea om Emi haar nieuwe kast op te halen. Ik wilde een rode lack maar het wordt nu de zwarte expedit met rode deurtjes verspreid. Dat lijkt toch een betere oplossing. Verder hebben we gisteren een leuk oud kastje op de kop getikt wat hij ook even aan het ophalen is. Anita kan ook wel begrijpen dat je je niet steeds ziek wilt meldenen tja als het gaat maar wel op jezelf blijven letten he!
Beterschap Aniet en Enzo ! En ik snap wat je bedoelt, qua ziekmelden, maar jij kan er ook niks aan doen ! Doen, waar jij je goed bij voelt ! -XXX-
Hé Mirella dikke knuf wat bedoel je met ik weet niet wat ik wil en wil hele dag weg zijn? Zit je thuis niet lekker in je vel dan?
Mirella knuf! Haha Truus zoals ik dat lees is het net of Mirella een sprongetje heeft! haha Anita Beterschap! wel rustig aan he!
echo? wie is er zwanger? haha ja VAlerie dat vond ik ook al jah! Mirella in een sprongetje de twintigers-sprong haha
ja ik zat tegen mezelf te kwebbelen hahaha Moet je veel schrijven val? ik heb mijn bestanden niet opgeslagen van de oude pc, moet alles opnieuw doen