Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 12309

12309 Niet meer actief

ja, het is heerlijk weer. Timo ligt al 1,5 uur te slapen...
    oh ja rammelende eierstokken hahaha

2. 12309

12309 Niet meer actief

ik weet niet wat daarna misschien de pil...

3. 12309

12309 Niet meer actief

heftig he, ik heb aan het groepje al 2 verjaardagskaarten gestuurd, blijft maf, vooral toen iem zei dat timo over ongeveer 6 weken ook al 1 is pfffffffffff.

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wij zijn rond 12 uur al lekker wezen wandelen alleen Jesse heeft een hekel aan die laagstaande zon in zijn gezicht oja zijn jullie kindjes ook wel eens zo in "trance"in de wandelwagen?
    Jesse kan dan zo afwezig zijn heel gek ik moest tijdens het wandelen echt een keer Jesse HALLO roepen voor ie reageerde?

En ja San ik ben gewoon bang dat een volgend kindje tegenovergestelde van Jesse wordt en ik heb een hekel aan slapeloze nachten en die hebben we met Jesse nooit gehad.. ben gewoon verwend haha.

5. 12309

12309 Niet meer actief

Timo heeft dat ook ja, voorop de fiets is hij veel actiever. In de kinderwagen zit ie vaak met beide armen enorm gestrekt ook echt maf om te zien (en lastig met smalle paadjes.
    Een vriendin van me heeft nr 2 en die is net zo makkelijk als nr 1. Het speelt hier ook wel door mijn hoofd stel dat...

6. 12309

12309 Niet meer actief

de beruchte heftige sprongen ed die ik hier lees zijn hier niet gelukkig.
    Vanaf de bevalling sliep ie al door, ik ben ook verwend ja.

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja he haha... nou zijn Mark en ik beide vrij rustig en was ik een enorme slaapkop vroeger en mijn zusje ook dus zo gek is het niet dat Jesse ook zo rustig en makkelijk is maar ik hoor zovaak mensen zeggen, haha wacht maar tot nummer 2 er is! Maar ja dat kan ook uit jaloezie zijn... ik denk dat het voor ons rond Jesse's 2e verjaardag zal worden.. ik hoop dan nog 3 of 4 modules gehaald te hebben en daarna hebben we natuurlijk nog 9 maanden de tijd om ons er op voor te bereiden en wie weet gaat het bij de volgende wel helemaal niet zo snel dat ik zwanger word

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

heb een canvasdoek besteld
    60x60 incl verzenden kost ie 33 euro

9. Niet meer actief

lekker weer? hier regent het als een gek! blegh

En Romano ligt alleen maar te hoesten, denk dat ie een kwartier geslapen heeft...schiet ook nie op

En ik wil ook eerst even zien hoe het allemaal gaat, Romano is niet 1 van de makkelijkste dus daarom is ff wachten wel verstandig denk ik..

10. 12309

12309 Niet meer actief

wij zijn ook allebei slaapkoppen ja. Ik zou ook nog gewacht hebben als ik aan het studeren was. Wilde voordat ik zwanger werd de kleinkunstacademie doen, maar kies liever voor meer rust en zekerheid qua werk.

11. Niet meer actief

leuk truus! ik heb er gister 2 van 40X40 besteld! die waren geloof ik 20 euro p.s

12. 12309

12309 Niet meer actief

ach gossie arme romano, timo is snipverkouden en ik wilde fietsen met m...
    mooi prijsje rox.

13. Writer

Writer Niet meer actief

hoi dames

hier ook super zieke mensen allemaal

selmen is zoooooo zielig hij hoest echt niet normaal zijn hele lijf gaat op 'n neer als hij hoest :cry: en maar overgeven , gisteren nacht was drama en nu ook weer , net weer alles eruit gegooid en dat hoest pfff word bijna agressief van :cry: net gedoucht en zijn haartje maar geknipt want daar werd ik ook al niet goed van :) , en slaapt gelukkig maar dat hoes maakt hem steeds wakker echt klote gewoon

anita , dikke knuffel voor jou en enzo , het is al erg als ziek kind hebt dan zelf nog brrrrr , ik voel me ook niet helemaal fit en ben zo bang nu ook ziek word , dochter hoest ook nog steeds veel ,hubbie is ook ziek maar die moet toch naar zijn werk :cry:

mirella dikke knuffel voor jullie ook
    voor iedereen die ziek is en niet lekker vind dikke knuffel ,nu eff wat rust want ik ben ook op

14. ProudMum

o trouwens, ik ben dolgelukkig met Mirena.
    geen ongi meer, heb 1 dagje licht gevloeid 2 weken terug en thats it!
    die blijft nog wel 2 jaar zitten hoor!

15. 12309

12309 Niet meer actief

pff ik moet denk ik aan de bril haha. ik las bij jou truus ik ben dolgelukkig met mirella hahaha.
    ik snapte m eerst niet hahaha
    meesa beterschap

16. Writer

Writer Niet meer actief

romano ook dikke knuffel jongen , jeetje wat is dat toch iedereen virusje te pakken?

selmen heeft trouwens ook koorts steeds 38,5 , maar tandtje is ook onderweg maar heeft daar mee te maken
    als vandaag weer zo erg word ,ga ik morgen wel ha bellen

17. ProudMum

knuff Meesa!

Zo, mama heeft koppijn en zet lekker haar bril op!

18. 12309

12309 Niet meer actief

het heerst onwijs op het werk zijn er ook veel ziek.

19. Niet meer actief

Romano is gelukkig niet ziek ervan verder, hoest gewoon heel veel daardoor ligt ie ook wakker!

Gelukkig maar Truus! wou dat het hier ook zo was! Hoe is het met Joey? hoest ie ook nog zoveel?

Beterschap Meesa

20. 12309

12309 Niet meer actief

ik ga er vandoor timo wordt van zijn gesnotter wakker denk ik. doei doei

Deel Deze Pagina