Zooo en of ze krijst! En na 2 tellen huilen inderdaad ook al helemaal overstuur met dikke tranen! Zou er denk ik wel bij horen...
Jeetje ik ben er nog steeds stuk van. Ik merkte meteen al dat ik met die stomme emoties niet echt een zakelijk gesprek kan voeren. Ik hoop maar dat ze meteen met goed nieuws komen, anders moet ik nog maar eens aangeven wat mijn belangen zijn. Als ik maandag moet gaan werken heeft ouderschapsverlof weinig toegevoegde waarde voor ons en het is wel 3 maanden minder loon! Roxy, gelukkig voel je je iets beter. Zal ook vast door het goede nieuws komen! Ik heb ook ontzettend schommelende emoties hoor. Denk dat iedereen daar in bepaalde mate wel last van heeft! Linda, ze willen dat omdat ik anders te weinig lesuren draai. Op vrijdag draai ik er 3 (en ze willen er geen 4 van maken) en de maandag is 8 uur, de andere dagen 7. En de vergaderingen zijn op maandag. Heb zelfs al toegezegd dat als ik op dinsdag ga werken, ik wel op de vergaderingen kom (1 keer per 2 weken). Das toch coulant, of niet? Berna, wat leuk dat het zo goed ging op het kdv! Kan me voorstellen dat zoiets een lekker gevoel geeft! Haha en de strijkbout aan laten staan. Tsja kan maar zo he! We hebben de voeding gewoon hetzelfde gehouden. En ik wil op maandag vrij zodat we een dag extra hebben met z'n 3 en ik wil ook dat mijn moeder lekker gaat oppassen, dat wil ik haar echt niet ontnemen. Anders moet ze wachten tot september! Anita, hier ook van die gekke mondjes! In oei ik groei staat dat ze de grote mensen dan nadoen, omdat bij het praten je mond immers ook gekke houdingen aanneemt! Meesa, leuk speelkkleed! Marieke, kan me voorstellen dat je niet op al die toestanden zit te wachten! Ik heb nu ook even een rot gevoel bij dit gedoe en wat de toekomst brengt zie ik wel! Je eigen gevoel vertelt je immers het beste wat je kan doen, toch! Ymke laat de laatste dagen steeds meer karakter zien, ze is misschien toch iets pittiger dan we dachten. Geeft niks, is alleen ietsje meer werk af en toe Slapen gaat ook moeilijker, ik laat haar wel iets langer huilen, maar ze gaat snel helemaal overstuur en dat wil ik niet. Als ik even blijf staan en tussen haar ogen aai is ze ook zo vertrokken!
Ik denk trouwens dat ik muziek op schoot ga doen met Ymke. Babyzwemmen is niet echt mijn ding en muziek wel
Guppie: lijkt me ook leuk muziek op schoot! Wij zijn alle 2 fanatieke duikers dus dat Tim een waterrat wordt stond al vast voordat ik zwanger werd!
Ja dan past zwemmen beter bij jullie citroentje! Wij lopen niet in een fanfare ofzo, maar we maken wel erg graag muziek. We zullen Ymke nooit verplichten, maar het zou leuk zijn als zij die interesse over neemt! Net zoals ik hoop dat ze op paardrijden wil
Nou, papa hier is keeper dus zoonlief zal het voorbeeld wel overnemen hier. ok ok ok nu ben ik echt weg!
Waarschijnlijk als je haar nu al veel meeneemt groeit dat vanzelf wel. En kleintjes vinden muziek toch al leuk, Tim geniet ook van de cd van woezel en pip en zeker als mama meezingt! Wij willen Tim ook niet verplichten om te gaan duiken maar ik vind het sowieso belangrijk dat hij leert wat water met je kan doen als je niet voorzichtig bent. Mijn broer is vroeger zo bang van water geweest dat hij ik weet niet hoe lang over zijn zwemdiploma heeft gedaan, dat wil ik ook een beetje voorkomen. En omdat wij veel willen gaan reizen en als het kan duiken dan is het fijn om te weten dat hij zich in ieder geval weet te redden als hij in het water zou raken. Idd leuk als hij het ook zou gaan doen.
Citroentje, Ymke is jaloers op Tim zijn banaan! Ik vind zwemmen ook zeker belangrijk! Ik denk dat we samen met Ymke best veel zullen gaan zwemmen als ze wat groter is, is een heerlijke bezigheid met zo'n kleintje. Wij doen dat alleen liever op zondag op ons eigen tempo, ipv elke week op een vast tijdstip Het is wel vaak zo dat wat de ouders leuk vinden, voor kinderen ook heel interessant is. Mijn vader reed ook paard en dat was ook echt een ding van mij en mijn vader, elke zaterdag op concours enz!
Mark en ik zijn beiden a-musicaal haha. Maar houden enorm van zwemmen allebei en lijkt me gewoon leuk voor we in juni naar Centerparcs gaan dat Jesse al beetje vertrouwd is met water. Voordeel van babyzwemmen vind ik ook dat het water lekker op temperatuur is. Ik ben gek van voetbal en hoop echt dat Jesse ook gaat voetballen maar zal hem er zeker niet in pushen.. Ga hem maar eens wakker maken zo... slaapkopje!
Wij houden allebei ook erg van water, dus we hopen dat Enzo ook van water houdt zodat we lekker met hem kunnen zwemmen. Marco wil graag dat Enzo op voetbal gaat, hij ziet het al helemaal zitten! Maar wij pushen ook echt niks hoor!
pfff ik probeer vandaag wat meer te voeden op verzoek, maar vind het lastig hoor! Ze heeft nu 2 keer om de 2 uur een flesje gehad, maar ik kreeg haar niet verzadigd. Net na de fles van 100 cc nog maar eens 1 schepje met 10 cc extra water gedaan, nog huilen. Het lijkt er wel op dat ze nu gaat slapen, want ik hoor niks. Hoop dat ze nu even wat langer slaapt.
Marit wordt een hockeysletje zegt haar papa altijd Hihi! Ze gaat vast volleyballen ofzo net als haar vader en haar moeder is a-sportief, dus zal mij benieuwen. Wij gaan ook babyzwemmen, samen met papa, 's avonds na werk! heb er nu al zin in!
zo allemaal kids met talenten hier selmen word voetbaler of kok net als papa hahah nee hoor we zien we wat hij wil worden ik heb net mij portje hagel ook op me kop gekregen , gelukkig had selmen lekker regenhoes maar dat deed pijn zeg brrrrrrr ik heb kip madras gekocht , iemand eerder gemaakt?ik heb allen geen cream fresh in huis dus weet of dat echt nodig is
potverdorie, kreeg net een plensbuik op mijn harses! Gelukkig zat de regenkap al op de wagen. Was erg gezellig bij de vk, ik ga toch van de pil af. VK had het over Nuvaring of Mirena. klinkt allebei aantrekkelijk. wat is jullie mening? Veel hebben er Nuvaring he?
Marit heeft geen zin in slapen geloof ik.... Ga haar er zo maar uit halen.... Ze huilt alweer.... Rox, ik heb de ring, wilde de mirena, maar was toch een beetje bang voor het plaatsen En heb liever niet zo'n ding 5 jaar in m'n lijf. Voordeel is wel dat je ongi veel minder wordt of zelfs wegblijft. Ik ben thuisgebleven, maar had best weg kunnen gaan... grrr lucht was dreigender dan dat er wat uit viel!
Oh wat doe ik nu! Ga ik kijken of er nog interessante vacatures zijn in de omgeving en je voelt m vast aankomen...
doe maar lekker knuffelen hoor! ik hoef m ook geen 5 jaar maar als ik hem er over 3 jaar uit wil halen kan dat toch ook? Bevalt het de nuvaring? Voel je hem zitten?