Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Joey heeft geen verhoging gelukkig Valerie, wel hangerig en hoesten. Bisolvon druppels gehaald maar schijnt pas na 5 dagen te werken volgens de bijsluiter.
    en bovenin zie ik 3 witte bulten. zijn 2e voortandje en 2 hoektandjes.
    die 2 onderop voel ik nog steeds zitten maar nog steeds niet door

2. ProudMum

en mijn eigen kerstkado is ook onderweg. moest het zelf maar bestellen van Mike

3. Writer

Writer Niet meer actief

knuffel terug truus

joepie je ook met zieke timo

denk dat ik instructeur bellen vind toch jammer dat helft van geld heeft gejat :x

4. ProudMum

Geeft hij nog steeds geen gehoor Meesa?
    Kan je je man niet even laten bellen?
    Of zal ik even bellen? :evil:

5. Writer

Writer Niet meer actief

oh hahahah truus mij vriendin zeg ook steeds , ik ga hem bellen hahah

maar miss heb je niet mee gekregen , hij kwam langs en heeft 200 eu terug gegeven , hij zei het was 180 maar hij heeft mooi rond bedrag van gemaakt , terug gerekend , allen examen geld was 200 , en TTT is 130 euro die heeft hij niet mee gegeven ,dan nog zo lief praten dat hij ronde bedrag van gemaakt te hebben :(
    heb toen gelaten ,hubbie zei wees blij dat je helft hebt gekregen
    maar gisteren was mij vriendin en zei dat echt achteraan moet gaan anders zou ze gaan doen , ik denk kan beter zelf doen ;)

6. ProudMum

ik zou er een melding van maken bij de Bovag Meesa!

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mirella, knuffel meis.

Anita, toch gaan werken? Beterschappies

Wat een zieke kindjes hier zeg... ik laat het even over waaien hoor ;)

Ambertje ligt heerlijk in de box te spelen, ze heeft het nog prima naar dr zin in dat ding.

Valerie, regent het bij jullie? Hier strak blauwe lucht, dan moet ik maar snel gaan wandelen voordat het deze kant op komt!

Grappig dat iedere keer het weer op een 2e kindje komt! Ben benieuwd wanneer de eerste geboren wordt ;)

Meesa, succes met bellen!

Zo ga mijn moppie wat yoghurt geven en dan naar buiten.

Vind het echt jammer dat we niet mee kunnen 2 januari, maar het wennen op het kdv gaat echt voor.

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Oja Berna, Amber was in 2 maanden ook maar 400 gram aangekomen, gaat niet zo hard meer nu.

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Leuke banner voor Emi, leuk gedaan hoor Brenda!

haha Brenda, hier dezelfde twijfels hoor!
    Ik denk soms wel, erger kan het toch niet (en das niet negatief bedoeld hoor), een 2e kan het heus niet drukker maken. Maar aan de andere kant is het ook wel genieten met Ymke. Het lijkt me ook lastig met de auto enzo en ik wil ook niet zo'n lelijke (sorry) tweelingwagen...

en slapeloze nachten ben ik nu al gewend, veel erger kan het eigenlijk niet. Ik vond die babytijd wel echt heeeeerlijk. Moet eigenlijk nog leren van deze tijd ook volop te genieten!

Wordt je met Mirena helemaal niet ongi? Pff ik moet er niet aan denken, zo'n ding in mijn lichaam!

Nou ik ga even koffie drinken, baaai!

10. ProudMum

Anneliesje, hoelang kan Amber zich vermaken in de box?
    Joey zo'n 45 minuten nog. Maar ik merk dat hij liever op de grond speelt, kan die met zijn blokken gooien enzo

11. ProudMum

Maaike, voor mij is het nu pas genieten. Vergeleken met de babytijd vond ik dat een hel.
    Ik word idd niet meer ongi met Mirena

12. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik geniet eigenlijk van elke fase, die babytijd was heerlijk lekker veel tegen je aan liggen. En genieten van al die kleine beweegingkjes enz.
    Omdat Amber de eerste maanden overdag niet sliep vond ik het wel zwaarder. Nu ze goed slaapt overdag vind ik het eigenlijk heel makkelijk, ik kijk vaak op de klok en denk dan jeetje is het al weer zo laat.

De ontwikkelingen van nu vind ik wel geweldig! Amber is zo trots al ze iets nieuws laat zien en papa en mama helemaal.

Rox, 's ochtends ligt Amber weleens 1.5uur in de box, dan ga ik douchen, boven opruimen, stofzuigen enz.
    Op de grond vind ze zelf heel vermoeiend omdat ze zich nu overal aan optrekt maar niet zelf naar beneden kan. (ja jezelf achterover gooien, kamikaze - Amber ;) )

13. ProudMum

Amber, je moet ook door de knietjes zakken!
    X Joey

Annelies, er waren ook hele mooie momenten en daar heb ik ook goeie herinneringen aan hoor! Maar het loopt pas lekker nu Joey eindelijk de juiste medicatie krijgt. /vandaar! hihi

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier redt Demi het soms nog een half uur om zoet in de box te spelen. Daarna wordt he tjengelen.
    Maar ik ben al erg blij als ze zichzelf even kan vermaken, maakt mij dan neit uit of dat in box of voor de box is ;)

Demi doet verder neit ziek ofzo dus denk vooralsnog dat de verhoging van het tandje komt. Maar houdt het in de gaten hoor.
    Ik ga straks eens kijken wat ze van kiwi vindt, ben benieuwd!
    Wij zijn dus al even wezen wandelen in dit mooie weer. Heerlijk hoor.

Enneh kindje in trance in de wagen? nee hier niet hoor, ze kijkt gewoon om zic h heen, jengelt soms wat omdat ze liever kruipt enzo, of ze zingt wat omdat ze in dr hummetje is. Soms begint ze uit het neits te klappen in dr handjes ook grappig

Meesa proberen kun je het altijd toch? Wel vervelend dat je er zo achteraan moet zeg bah

En idd wat een zieke kindjes. Demi lijkt ook wat te hoesten en ze had net een loopneusje, hopenlijk wordt ze niet verkouden. Net als Annelies slaan wij deze rond graag over ;)

Zit me kapot te ergeren aan die zogenaamde antilekbekers. HEb er verdorie al 4 soorten in huis en allemaal prut. HEb die van friso besteld omdat ik daar goede verhalen over hoor, maar is nog neit binnen.

Guppie mij lijkt het ook niets hoor zo'n spiraaltje in je lijf. Als ik de ervaringen zo lees, is het óf je bent er superblij mee en vloeite niet meer óf je hebt er echt vreselijk last van bloeden en buikpijn en je wilt er vanaf. Een tussenweg schijnt er niet te zijn en de laatste tijd hoor ik meer het 2e dan het 1e, dus dan maar de pil hoor.

15. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Lex, wij hebben de Nuby beker, die lekt alleen omdat Amber het drinken uit dr mond laat lopen ;) Verder vind ik het een super beker.

Demi, kiwi is lekker hoor! Ik krijg het altijd met banaan.

Joey, ooh moet ik dat zo doen, nou ik vraag wel even of mama het voor wil doen dan!

Xx Amber

Zo de yoghurt zit erin, nu gaan we echt wandelen!

Fijne dag allemaal

16. ProudMum

Joey krijgt geen antilek beker of tuitbeker.
    Hij drinkt goed uit de difraxbeker dus we gaan gelijk daarop over

17. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Annelies, de nuby hebben we ook, maar daar krijgt Demi het niet uit

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nou Demi is duidelijk niet helemaal lekker ofzo.
    Vanmiddag al heel onrustig geslapen en vroeg wakker.
    Net met eten ook begint me een partij te huilen, kon dr met geen mogelijkheid een hap in krijgen.
    DUs uit de kinderstoel, troosten, na een min of 10 nog eens hapje proberen en ja hoor.
    Dus weer opgewarmt en toen toch alsnog een half potje erin gekregen.
    Met tandenpoetsen niet huilen, dus het plekje zelf doet niet zeer waar d etand aan het doorkomen is, blijkbaar. Had ik eik wel verwacht.
    Maar goed ze zit nu heeel rustig in de kinderstoel tv te kijken en ik dnek dat ze al haast klaar is voor bed zo rustig is ze.
    Oja nu duidelijke tekenen van vermoeidheid, ik ga dr op bed leggen.

19. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hee bericht ineens weg....

Ik ben volgens mij ziek aan het worden, lekker handig nu :rolleyes:
    Zo naar een bijeenkomst van de nieuwe buurt en dan ga ik echt vroeg naar bed hoop ik.

Emi speelt niet meer in de box, sinds 2 dagen ofzo is het huilen als ze erin gezet wordt.

Als wij klaar zijn met kinderen wil ik weer Implanon, dat vind ik echt ideaal.

Alle zieke kindjes en mama's beterschap!

Hoe is het met Faye eigenlijk?

20. ProudMum

Joey heeft het harentrekken ontdekt, heel fijn....

wanneer poetsen jullie? Na het eten of na de laatste fles?

Deel Deze Pagina