Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    peggy ik heb nog geen problemen met de pagina gehad vandaag, dus kweeniet.
    Maar ik zal weinig zp-en iig vanavond want mn vriendin komt zo. Lekker bijkletsen ensow ;)

2. Niet meer actief

Tim, goed zo zeg! en spruitjes zijn lekker he!

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    idd Brenda, we leggen steeds een stukje voor hem op tafel neer wat hij zelf kan pakken, de tafel ziet er dan toruwens ook niet meer uit hoor. Want met een spruitje in je hand kun je ook lekker over de tafel smeren!

4. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    fijne avond Lexie

Enzo jij vond spruitjes ook lekker he? Hier zaten papa en mama al klaar om gekke bekken fotoos te maken!

5. Writer

Writer Niet meer actief

hahah de tim lekker he spruiten , ik vind ook lekker hoor :p

hier weinig probleem met poesten
    ,allen ik vergeet het vaak :oops:

selmen kan wel in box zitten spelen , maar hij kijk dan steeds zo van mag ik uit :) nee schat nog eff , wel handig hoor zo'n box ,als ga douchen gaat hij gewoon mee , in de wipper gezellig zitten ;)

nou selmen heeft eff gejengeld en slaapt nu , duimen dat vanavond beter gaat :( niet dus ik hoor hem al :cry:

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    en hoe doe je dat dan met de aardappels enzo Peggy?
    Hier eet Jesse alleen brood zelf maar warm eten wordt het echt niet hoor

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    als Tim alles zelf moet eten wordt het ook niks hoor! Wat we hem in zijn handen kunnen geven krijgt hij om zelf te eten (maar ook niet alles tegelijk want dat ligt alles in een keer op de grond en ook niet op een bordje want dan is het bordje leuker om mee te spelen) en daar tussendoor geven wij hem hapjes

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ah oke ik snap hem hihi

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    haha Brenda ziet Tim al met een vork zijn warm eten naar binnen werken.. ;)

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja Tim is de oudste en grootste jongen van het stel he haha nee dacht misschien op een lepeltje ofzo.. vind het uberhaupt al knap dat hij een spruit eet haha

11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Tim vind het wel geweldig als hij zelf ook stukjes heeft om in zijn mondje te stoppen ook al wordt het een grote zooi ik geniet er ook van!

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    trouwens ik zag dat Tim niet eens de grootste is volgens mij, Joey en Damani komen aardig in de buurt hoor!

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja zijn ook flinke jongens! Jesse is niet zo groot zijn papa en mama ook niet..
    Jesse vindt brood eten leuk om zelf te doen maar soms propt ie wel 4 stukjes tegelijk in zijn mond haha

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Tjee Anita, beterschap dan maar he... En goed uitzieken hoor! Ook voor Marco beterschap!

Ymke heeft vanavond een stuk paprika van mijn bord gepikt en dat geproefd. Ze vond het zo zo, beetje lastig afhappen want was geroosterd. Grappig hoor!

Tim wat ga je snel ineens joh!
    Spruitjes kan ik ook wel eens doen, Ymke eet ook graag zelf stukken.

Ik denk niet dat Ymke snel gaat lopen hoor, die doet nog heel rustig en houdt zich overal aan vast. Ik denk dat ze het best eng vindt!

Ben met haar in bad gegaan, dat vond ze leukkkk! Ik vond het vooral bijzonder dat ik haar ervan zag genieten, ze kan je zo heerlijk aankijken alsof je de bijzonderste persoon van de wereld bent, mooi hoor!

Rinaldo heeft "ruzie" met mijn vader gehad op het werk :(
    Nou is mijn vader zeker geen makkelijke man en ik ben blij dat Rinaldo eindelijk eens iets terug gezegd heeft (hij heeft niet gescholden hoor), maar het doet wel pijn...
    Weet niet goed wat ik hiermee aanmoet, wil het eigenlijk lijmen maar das wel vrouw eigen, of niet?

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hmm moeilijk zeg gup de 2 belangrijkste mannen in je leven ruzie.. maar mannen zijn dat vaak ook heel snel weer vergeten en vergeven dus zou je ff afzijdig houden ;)

Jesse vindt paprika (rauw) wel lekker maar krijgt het niet vaak schijnen ze krampjes ofzo van te kunnen krijgen? Al vind ik dat ie nu langzaam aan wel aan wat meer dingen mag gaan wennen.

Tja weet het ook niet hier met lopen hoor hij stapt overal langs heeft maar 1 vinger van mij nodig om aan te lopen staat los maar dit is al een tijdje zo zie nu ff geen vooruitgang dus kan maar zo dat het nog 3/4 maanden duurt voor hij echt los loopt..

Pff last van mijn rug zeg van dat tillen elke keer bah ben ook niet gaan sporten ff lekker op de bank zo

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    geven jullie met kerst nog wat aan de leidsters op KDV? Ik wilde een doos merci halen maar volgens Mark is dat voor ouwe wijven haha

17. Niet meer actief

Zo ff snel want ik wil mn gewonnen kerstboom gaan versieren :D

Met Faye gaat t weer goed! Vandaag weer bijna gegeten wat ze normaal eet! En ondeugend dat ze is! Maar wel leuk ontdeugend ;) Het is weer genieten! De sprong is genomen en ze is niet meer ziek HEEEEEERLIJK :D

Goed nu de boom ;)

Beterschap voor de zieken!

18. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hey hey !

Haha, ja Damani is ook een flinkerd !
    Ben benieuwd, ik moet volgende week weer... :D
    SPANNUUUNND... Wie heeft er al de 11 mnd prik gehad?
    Hebben ze daar meer last van als de andere prikken of jullie weten ?

En dat is een goeie, ze kunnen dus gewoon een spruitje vasthouden en zelf eten (en smeren) ?! LEUK !

Me haar zit in de verf...
    En ben GTST aan het kijken...
    Wat een dramatisch verhaal zeg :(

-X-

19. Niet meer actief

Hahaha, waar haalt Mark dat nou vandaan? ;) hier ook merci gegeven, kreeg de opmerking dat ze de thee en chocolaatjes lekker vonden, dus viel hier wel in de smaak.

Guppie, das lastig zeg ruzie tussen je man en je vader, kan je eigenlijk geen advies geven.

Brenda, wij geven niks trouwens omdat ze net de verjaardagsweek hebben gehad.

20. Niet meer actief

Mirella, hahaha, ik volg nu ook weer een beetje GTST, wel triest af en toe ja!

Sab, fijn dat Faye weer beter is, Enzo heeft het overgenomen ;) , allemaal symptomen die jij typte zie ik nu bij Enzo. (hij zit nu ook in de sprong)

Deel Deze Pagina