Leuk die smullende Tim, ik vind hem er zo wijs uit zien al! Amber vindt vooral bloemkool en broccoli heerlijk om zelf te eten. Dan eet ze ook meer. Ze heeft voor het eerst echt met ons meegegeten, spaghetti met uitje en champignons en tomatensaus. Er gingen net als altijd maar een paar hapjes in, heb er maar een soepstengel achteraan gegeven. Guppie, als het een conflict is over werk zou ik me er buiten houden, je zou ook niet tegen een andere werkgever van Rinaldo iets zeggen denk ik! Lastige situatie met je ouders, misschien eens met ze er over hebben? Hoe is het nu met je moeder? Berna, Amber mag gelijk op haar eerste dag trakteren op het kdv! Dacht aan doosjes rozijntjes met fotootje erop van Amber en bloemenrandje eromheen en dan op een lolly stokje ofzo! Oooh lekker electrische deken! Wil ik ooooook Mark ligt ook te pitten op de bank samen met de honden.
met mn moeder is het nog niet zoals het moet zijn, maar mijn vader gaat er ook langzaam aan onder door... Heel moeilijk hoor! Vooral omdat ze nooit alleen spreek, ik kan nooit echt mijn zorg uitspreken. Ik ga vrijdagavond even langs, dan weten ze iig dat ik me zorgen maak!
Bedenk me net dat ik straks geen internet heb in het nieuwe huis, krijg van Ziggo pas rond de 22ste de spullen om de aansluiting te verhuizen. Dus ook geen tv en telefoon...
HEb je nummer niet Esther Oja weet niet meer wie het vroeg maar Amber had alleen 's avonds beetje verhoging van 11 maanden prik. 38.2 Verder niets gemerkt
Kom ik ook een keer gezellig forummen is er bijna niemand En ben een kast aan het uitzoeken bij onze favo winkel
Ikea, kast voor boven op onze rommel/ computer kamer. Kom nu bijna de kamer niet meer in door de zooi. Is een klusje voor de kerst vakantie
Ik kom er eigenlijk nooit maar voor zulk soort kasten ideaal, welke kast hebben jullie? EN wil gelijk even voor Amber snuffelen voor leuke speelgoed dingetjes
Vandaag een Expedit gekocht voor Emi haar speelgoed, wilde de rode Lack kast maar dit is tijdlozer. We hebben een zwart/bruine met rode deurtjes. Verder laatst 2 Billy's gehaald en binnenkort een Billy vitrinekast voor het serviesgoed, die met die bloemen deurtjes en dan een zwarte basis zeg maar. Ik vind Stolmen (of zoiets geloof ik) wel handig voor hobby/rommel kamer.
Grr probeer mijn avatar te wijzigen maar zijn steeds teveel kb's......kan verkleinen tot ik een ons weeg maar lukt niet help?
Oh ja Besta is mooi, zou ik wel als wandmeubel willen in zwart met die bruine houtlook deuren, die glimmende weet je wel. Wilde we in eerste instantie ook doen maar aangezien we met 3 a 5 jaar hier weer uit moeten is het een beetje zonde om nu iets op deze maat te kopen.