Mogge dames, Sab wat heerlijk dat het zo beter gaat met Faye! Guppie logisch dat je het niet van je af kunt zetten, het gaat tenslotte wel om je ouders! Esther, kun je proberen (box in zicht bij keuken) Marieke, die slofjes heeft Demi in het bruin, maar ze blijven niet goed zitten, dus dat is best wel jammer Esther prachtige foto's van Emi, erg leuk! haha Leuk filmpje van Amber, Annelies! Val wat goed van Romano! En sterkte met de sprong! Hier is Demi ook niet echt fit. Ze is gisteravond een paar keer huilend wakker geweest. En vanacht heb ik dr ook regelmatig even horen huilen. Maar ze hield dan binnen een minuut weer op, dus ben niet alle keren gaan kijken. Maar wel een paar keer. Dan was het even troosten en dan ging ze ook wel weer slapen. Maar ze was echt veel wakker en ze hoest ook sinds gister. Dus misschien heeft ze wel zere keel ofzo hoor, geen idee. NOu maar eens kijken wat vandaag brengt...
Val, goed van romano! Lexie, sterkte voor Demi! Esther, leuke foto's van Emi! Anneliesje, leuk filmpje van Amber, ze kan al goed met dat boekje overweg. Hier lijkt het wat beter tegaan met ons allemaal.
Esther: wil je mij je nieuwe nr even pben, heb 'm nog niet. Anita: fijn dat het beter gaat bij jullie! Mooi filmpje annelies gave foto's emi. Leuke foto's van tim en de spruitjes. Timo geef ik wel eten in zijn handje, maar dat smeert ie uit over de kinderstoel of gooit hij blij naar de honden. Timo moet volgende week naar CB, ben benieuwd de vorige keer was hij al 76,5 cm. Gave sloffen Marieke! Timo kan hier zich uren vermaken in de box. Door het kruipen wordt ie wat hangerig en ik leg het voedingskussen erin, kan ie lekker hangen. Hij 'leest' in de box ook graag een boekje. Maar ik laat 'm eigenlijk altijd kruipen. Als ik de piepers schil hangt Timo meestal aan mijn broek en de honden zitten er nasst, loop ik naar de kamer gaat de hele kudde me achterna, zo grappig! Had iemand zin en tijd om mijn kerstkaart te maken, wil graag een beetje een originele, maar kan het zelf niet Gisteren kerstfeestje met werk, heb een mooi kerststuk gemaakt en nu hoofdpijn van de after party hahaha. Vanmiddag vergaderen pffffffff.
Hihi Emi, ben je een schatje! Ambertje, kun jij al goed een boekje lezen meisje 8) Wij gaan zo naar het CB, prikjes Kom strax nog wel ff vertellen hoe het gegaan is....
ach arme Marit, hoop dat het meevalt met je prikjes! Hier ook een vroege vogel, na 6-en al wakker. Ze heeft de hele nacht bij ons geslapen, we kregen haar niet meer in slaap. Om 1:00 was ik zat, wilde gewoon slapen. Nachtje van 5 uur slaap dus, pittig hoor! Peggy gaat door voor de broodrooster! Haha idd vocht achter het trommelvlies. Moet nu opletten dat ze altijd de muts over de oren heeft, verkoudheden in de gaten houden en over 6 weken terugkomen. Aangezien ze al 2 oorontstekingen heeft gehad aan allebei de oren moet ik er nu echt alert op zijn en blijven! Maar gelukkig niks ernstigs aan de hand. De ha heeft nog even naar de kiezen gekeken en hij zegt dat er wel 3 tegelijk aan het drukken zijn. Ymke slaapt nu pas, niet handig want we moeten vanmidadg weg. Nou ja, ik zie wel hoe het loopt. Er is kerstmarkt op mijn school en daar gaan we heen, Rinaldo komt ook iets na vieren. Heb er echt zin in, lekker pronken met mijn meisje!
Anita, gelukkig dat het beter lijkt te gaan! Guppie, jeetje zeg nog zulke moeilijke nachten? Succes! En veel pelzier vanmiddag Lexie, ach Demi ook niet fit. Hopelijk gaat het vandaag beter! Haha Joepie ik zie jullie al gaan, Timo en de honden achter jullie aan! Marieke, succes met de prikjes! En Marit natuurlijk ook!
\/ Marit succes met de prikjes Pff balen Maaike van je nacht....maar veel plezier op de kerstmarkt en idd lekker pronken! Anita fijn dat het bij jullie beter gaat Demi beterschap! Sabina je kunt de tijden van het inloopspreekuur vinden op internet! www.thebe.nl
de nachten blijven hier drama hoor... Ze krijgt vanaf vandaag 3 tabletjes kindival, maar volgens mij doet het niks. We overwegen al om een nieuw bed te kopen, veel groter, omdat we niet het gevoel hebben dat we dit op kunnen lossen... Maar ik wil niet te negatief doen, we overleven het wel. Ze zeggen niet voor niks gebroken nachten tot het 2e jaar...
leuk Maaike jullie boom! ik kreeg gisteren de nieuwsbrief van pampers (1 jaar brief) en daar stond iets in over slapen 's nachts zal het eens even opzoeken, moest meteen aan jullie denken!
Thx Peggy maar ik heb t al gevonden in dr boekje Faye kreeg net een pakketje zal t zo ff showen Mooie boom Guppie!
normaal pak maat 4 heeft er 44, groot pak heb ik geen idee annelies Beginnen te lopen EERSTE STAPJES Rond het begin van hun tweede jaar zetten de meeste baby's de eerste stapjes en worden ze dreumesen. Met deze bewegingsvrijheid gaat een geheel nieuwe wereld open voor een kind. De pas ontdekte onafhankelijkheid is fascinerend. Voor ouders is de tijd die voorafgaat aan de eerste stapjes van hun baby echter minder leuk. Voordat de aanstaande dreumes begint te lopen, wordt hij 's nachts zo ongeveer om de vier uur wakker. Hij zet een keel op zodra een ouder bij hem weg loopt, misschien omdat hij zelf graag zou willen weglopen. Al deze opwinding wordt veroorzaakt doordat het kind een nieuw doel heeft: onafhankelijk worden. is nog geen oplossing maar voor mij werkt het wel als ik weet waarom ze iets doen misschien voor jouw ook?
Even snel, moet zo naar dietiste en daarna werken. Faye wat een geweldig pakje! Maaike mooie boom! Met een beetje mazzel heb ik uiterlijk maandag weer internet Even gezeurt en toen kon het ineens wel sneller, tenminste nu nog waarmaken maar ik meld me wel als het weer werkt. Gupp lekker showen hoor vanmiddag. San zal ff 06 per pb sturen. Anita fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan. Zo nu weg.
Succes en werkse Esther! Wij gaan ook ff boterham eten, Faye drinkt opeens vol joh! Zit gewoon in dr loopstoel al de hele tijd sap te drinken! Schade inhalen
Es, gave kerstkaart Haha Faye, leuk pakje, maarre, ik weet niet of dat wel van Marit mag hoor Enzo z'n kerstvrouwtje zijn.... Hele mooi boom Guppie! (die vlinders zijn echt tof) Hoi mama's, ik ben naar het cb geweest! Ik weeg nu 10,4 kilo en ben 74 cm. een flinke meid Die mevrouw zei dat ik qua motoriek ver vooruit loop, goed he, ik heb ook een showtje gegeven daar.... Het eerste prikje voelde ik niet, bij de 2e moest ik wel even huilen, heb expres extra hard gehuild, zo! Gelukkig was papa ook mee, nou doeiiiii xxx van mij
Wow Marit jij wordt al groot zeg! Mama zit mij nu goed vol te proppen om de weegschaal lekker voor de gek te houden strakjes