Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    ja dus net nu hun 1e verjaardag, dat is hun 2e jaar want het 1e jaar zit er net op!

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Geweldige foto's van Faye en Marit.
    Esther ook leuke kerstkaart idd ;)

Mooie cijfertjes, Marit!

Pff en toen was ik h et ff kwijt, heb alles wel gelezen....
    Demi is echt ziekjes, tandje 6 is ook door. Ze is heel warm, maar al sik temp komt ze maar tot de 37,4, ik dacht echt dat ze ngo warmer aanvoelde dan gister. Nou ja ik houd het in de gaten.
    Ze is erg hangerig en wil niet spelen. Gelukkig eet ze wel redelijk.
    Ik twijfel nog of ze last heeft van sprong gecombineert met tandje of dat ze echt ziek is. Want ze heeft toch ook wel vrolijke momenten...
    NOu ja ik zie wel hoe het zich ontwikkeld.

Tot later ik ga ff slapen, Demi ligt ook op bed.

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    haha kerstvrouwtje Faye! Maare niet teveel he met Enzo!

4. Niet meer actief

Iedereen mag wel mee in de arreslee hoor!
    xxx, Enzo

Mooie boom Guppie!

Mooie cijfertjes Marieke!

ga me zo ff aankleden :oops: , hahaha Enzo en ik hebben slaap ingehaald! om 9.00 erin en 12.20 wakker!

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    mooie cijfertjes Marit! en leuke foto

6. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    lekker even bijgeslapen dus Anita?

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    wij gaan zo maar even wandelen, ik verveel me vandaag, da's voor het eerst sinds Tim er is.....

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Jeetje Marit wat wordt je groot! Je lijkt niet eens meer op een baby!

Peggy dat had ik idd al vaker gelezen, maar dit is wel heel duidelijk omschreven.
    Ik heb me er ook bij neergelegd hoor. Ymke is wel een pittige dame, maar ook best afhankelijk van ons. Overdag zie ik haar ook wel in tweestrijd, of zelf doen, of lekker bij mama hangen.
    we zingen het wel uit ;)

Ymke heeft nu ook niet zo'n beste slaapdag. Vanmorgen na 20 minuten al wakker en net ook weer na 10 minuten. Ze slaapt nu wel weer en het zou mooi zijn voor haar als ze dat even volhoud, dan is ze vanmiddag ook weer lekker fit.

ze heeft echt heel erg last van de kiezen, de eerste helft van de boterham ging er zo in want ze had honger, maar daarna steeds huilen omdat het kauwen pijn deed. Kreeg zelf ook tranen in mijn ogen van, vind het zo zielig!

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    oh dat is hier vandaag ook het geval, ik heb maar een boterham zonder korstjes gegeven want met die stukjes met korst was het steeds huilen en het stukje weer uit zijn mondje halen....bah!

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja ik bedacht me ook al, kan beter 2 boterhammen geven zonder korstjes. Het was echt zo zielig.
    Zal het ook even in het schriftje schrijven voor het KDV!

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zo ff tussen de bedrijven door las wat over kiesjs bij Ymke zielig joh
    jesse wil sinds zijn boventanden ook geen korstjes meer hij spuugt ze gewoon uit met veel geluid

12. Writer

Writer Niet meer actief

hoi allemaal

leuke foto's van faye en marit , kerstvrouwtjes :D enzo krijgt wel druk denk ik hahah
    ennn enzo en mama lekker slaapn ingehaald heel goed hoor jullie hebben hard nodig met dat zieke gedoe

ik zat ook te lezen rond 2de verjaardag stapjes zetten? dat is laaat hahaha ,moet eerst verjaardag zijn haha

ah gossie ymke en tim last van kiezen , moet wel erg pijnelijk zijn

gisteren ging hier beter dan daarvoor , wel heeft selmen gehoest maar niet zo erg , vanmorgen heeft hij flesje gehad toen weer uit gegooit :(

hij heeft iets meer dan uur net in wagen geslapen , waren we naar centrum wat spullen gekocht voor de kleine foske ;) heb een kraam mand besteld , maar zijn allemaal kleine dingetje romper,speen,knuffel,slab,flesje , dus heb nog wat bijgevuld wat bad en haar spullen en hele leuke vest en nog paar leuke schoentjes

ik moet zo dochter ophalen ,maar hoop niet dat h&m langs komt als ik eff weg ben ,heb vorige week donderdag kleren besteld nog steeds niks :)

13. Niet meer actief

Nou Meesa ik heb hier ondertussen al 3 pakketjes staan voor verschillende mensen! Ook die ene buurvrouw ben benieuwd of ze er zelf om komt haha

Maar goed bij cb geweest om te wegen en ze weegt nu 8400gr. Lengte doen ze niet met inloopspreekuur. Ze vonden dr gewicht netjes, zag er gezond uit bla bla bla.....
    Faye mag nu zittend gewogen worden das wel fijn zeg!
    En ze ligt nu net op bed. Mike is bijna thuis en we wilden mijn contract van foon verlengen maar dat mag ie nu alleen gaan doen. Heb mn collega's gebeld en kan via machtiging. Das handig!

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Meesa klinkt leuk, een kraammand. Is ze vast blij mee!

Arme Ymke zo'n last van dr kiesjes :(
    Ken het gevoel Guppie ik begin ook weleens mee te huilen als Demi verdriet heeft....

Bedoelen ze trouwens in dat stukje niet dat na de eerste verjaardag het 2e levensjaar ingaat? Dan zou het wel kloppen natuurlijk.

Nou Demi slaapt ngo steeds, ik denk dat ik er zo maar wel wakker maak. Anders ben ik bang dat ze vanavond pas laat gaat slapen...

15. Niet meer actief

Ik denk idd dat ik het verkeerd gelezen heb. Na het 1e jaar gaat idd het 2e jaar in....

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik laat dit Jesse niet lezen :)

17. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    haha ik Tim ook niet want die wordt hooguit 1 keer per nacht helemaal overstuur wakker dat is wel te doen maar elke 4 uur? da's minimaal 3 keer per nacht!

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jesse heeft het nu voor het eerst rond 22.00 's avonds dan hoor ik hem jengelen niet echt huilen maar dan slaapt hij nog wel gewoon heel gek ik besteedt er nu ook geen aandacht meer aan zal wel dromen zijn ofzo ik weet het ook niet het duurt een minuut of 2 dan hoor je hem kreunen zachtjes huilen en is het weer over.. verder horen we hem nooit pas rond half 9 's morgens weer. Maar ja kan nog veranderen dus als ik dit lees...

Maritje wat ben je stoer geweest en idd wat lijk je al oud meis! Wel een knappert hoor!

Ik zag ook hele mooie foto's van Emi en ik ben blij dat Jesse zo'n goede smaak heeft haha ook zo'n mooie meid!

Gup mooie boom! En wat schattig die speen bij Ymke!
    Ik hoop 2 januari ook een mooie fotoshoot te kunnen maken van alle kindjes als het goed is heb ik dan een externe flitser dus kan ik mooi oefenen!

19. Niet meer actief

Topic van Janmama's 2009 is al open!

20. Niet meer actief

wat leuk zeg, 2009 januari mama's!

Enzo ligt nu alweer bijna 2 uur te slapen, heerlijk zeg!
    Hier gaat ie vaak huilen als je hem in bed legt omdat je dan wegloopt, maar gewoon weglopen en na 2 x snikken is het meestal alweer over.
    (langste was hier 7 minuten huilen ;))

heb een leuk filmpje gemaakt, zal ff uploaden

Deel Deze Pagina