Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Vertel guppie, wat heb je voor leuks gezien?

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wel in het onderwijs, maar niet voor de klas.
    Het gaat om de functie ambulant begeleider, dan begeleidt je leerkrachten in het reguliere onderwijs die een leerling met speciale behoeftes in de klas hebben. Ik heb altijd in het speciaal onderwijs gewerkt en de juiste opleiding.

Er staat alleen niet wie of wat ze zoeken en voor hoeveel uur, alleen dan ze heel veel mensen zoeken. Ik heb er dus maar even een mailtje uit gedaan!

3. ProudMum

en als ze heel veel mensen zoeken zullen ze vast akkoord gaan dat jij maandag vrij wil zijn!

Klinkt leuk! ben benieuwd!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    spannend guppie!

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik zit op de lange termijn niet vast op die maandag hoor, alleen tijdens mijn ouderschapsverlof wel. Ik ga maar 2 dagen werken, daarom vind ik het zo jammer dat het perse die maandag moet zijn. (ik hoor morgen of het echt perse moet) en ik heb toch een opzegtermijn van 3 maand.

6. Niet meer actief

Rox, ja, de mirena mag er eerder uit hoor.
    Heb 'm nu 1 dag in en voel 'm niet, zelfs niet met een tampon erbij. Jammieeee

Guppie, klinkt leuk!

Zo, ik heb zonet 20 minuten gedanst met Marit, op van die blije carribean muziek, ze vond het geweldig!

:confused: Ik moest net niezen, marit wordt gevoed door Maarten, en ze schrikt me toch! Heel hard huilen :cry:
    Schrikken jullie kleintjes ook zo vaak? Marit schrikt heel snel....

7. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    nee rox je voelt de nuvaring echt niet hoor. Heb hem nu bijna 3 weken in en echt "heerlijk" hahaha klinkt raar he? Maar ik bedoeld dus dat je geen stomme pil hoeft te slikken iedere dag en toch beschermd bent. Voordeel hiervan vind ik ook dat ik zelf kan bepalen wanneer ik dat ding niet meer wil gebruiken zonder eerst bij de HA langs te moeten.

Oeh Guppie, lekkere impulsieve actie zeg, hoop voor je dat het wat is/ wordt.

Berna, wat goed zeg dat Jesse het zo goed heeft gedaan op het KDV! Wel een lekker gevoel he?!

Lefbekkie, succes/ sterkte morgen in het ziekenhuis, gatsie niet leuk hoor!

Hier helemaal geen regen/ hagel alleen maar zon! Helaas niet gewandeld, druk geweest met brainstormen over ons eigen KDV. 29 april gaan we naar de Kamer van Koophandel voor meer informatie. Heb er echt onwijs zin in en mijn vriendin gelukkig ook (wel zo handig als je samen iets op wilt starten he? hihi)

Ga nu eerst eten...

X Marije

8. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    sten schrikt wel eens maar niet heel vaak...

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    spannend hoor Marije een eigen KDV!

Hier schrikt Jesse ook wel eens van harde geluiden hij huilt niet maar dan zie je zijn handjes bewegen van de schrik

10. Writer

Writer Niet meer actief

selmen schrikt ook welles in huilen als iemand moet niezen , zo was laatste haf hubbie nies aanval , nou ene na de andere , en selmen steeds schrikken en huilen haha zo zielig

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Leuk hoor Marije, en spannend!
    Lemelerveld ook? Misschien wil ik wel een plekje bij jullie dan ;)

Marieke, Ymke schrikt ook snel, maar ze huilt niet.

12. Niet meer actief

Guppie, ben benieuwd of het wat is die vacature. Klinkt wel goed.

Marieke, enzo schrikt ook wel vaak hoor, dan vliegen zijn armpjes de lucht in, maar hij hoeft niet te huilen.

13. Niet meer actief

Marit huilt normaliter ook niet, maar ze lag vredig te drinken en toen was ze echt van slag :(
    Ze heeft net 190 cc op :confused:
    Is ook als een blok in slaap gevallen....

Marije, leuk zeg om zoiets op te starten!

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wowie 190 cc haha vreetzakje
    Jesse net gewogen 5250 goed gegokt dus, mooi gewicht voor hem

15. Niet meer actief

Jah, ze is nogal gulzig.... dat was ze in m'n buik al, veel hikken, haha!
    Drinken gaat stuk beter weer! :D Mama is blij!

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nou super ze had wat in te halen

Hier eentje ontevreden na de fles niet normaal! Huilen! nog nooit meegemaakt speen erin wilde hij niet dus 50 cc extra geven nou ging er in als koek daarna nog beetje ontevreden maar dat kan echt niet dus Mark legt hem in bed misschien gewoon heel erg moe..

17. Niet meer actief

En nieuwe indrukken opgedaan vandaag he op kdv 8)

18. ProudMum

Joey heeft zijn handjes gevonden hihi echt schattig

19. Niet meer actief

Ow schattig Rox!

20. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Meiden, ik heb even jullie hulp nodig....

Zoals jullie weten heeft mijn vriend in Januari onenigheid gehad met zijn vader. Een heel stomme ruzie over een gele kaart in een voetbal wedstrijd. Afijn, om een lang verhaal kort te maken, sindsdien hebben wij ze niet meer gezien, ze zijn zelfs niet op kraamvisite geweest, ze hebben wel een kaart gestuurd...
    Ik ben daar erg boos om geweest en verdietig om mijn kindjes.
    Maar nu zit ik met het volgende.

Vannacht was de zoveelste keer dat ik over mijn schoonouders gedroomd heb, dat we gewoon weer in 1 ruimte zitten allemaal...
    Nu heb ik telkens het gevoel dat ik iets moet doen om de banden te 'herstellen' (terwijl het een ruzie was tussen vader en zoon).
    Terwijl ik dit typ heb ik de tranen in mijn ogen en zit ik te trillen op mijn stoel.(Dit is dus een gevoel wat me zomaar ineesn overvalt.)Die mensen zijn inmiddels 65 jaar en hebben niet zoveel omhanden.
    Iets zegt mij dat ik gewoon in de auto moet stappen (niet meteen hoor) en er naar toe moet rijden met de kids.
    Enerzijds denk ik: Waarom moet ik dit doen, ik ben niet schuldig aan die ruzie.
    En anderzijds brandt de vraag: waarom overkomt mij dit gevoel? Waarom moet nou uitgerekend IK dit doen?

Meiden help me, want ik kom er eventjes niet uit zo.

Deel Deze Pagina