Heej Heej ! Hoe is het met jullie ?! Heb weer leuke foto's voorbij zien komen.. Faye het kerstvrouwtje ghehehe ! En Marit word ook al zo groot ! Damani heeft een nep mobieltje en hij deed vandaag echt dat ding aan z'n oortje ! En dan zegt ie : DAAAAA? DAAAAAAA? hahahaa...! En het grappige was, mijn mobiel lag op de bank en hij pakte 'm ervanaf, dus hij doet 'm aan z'n oor en ik zei; "Wie is dat dan Damani?" geeft hij de telefoon aan mij ! Nou, is toch schattig ! Ben weer trots ! -XXX-
joey wil slapen hoor schatje , mama en pa willen ook eens wat leuks doen hoop dat hij zomeeten wel slaapt ahhhh leuke damani al bezig met mobieltj , selmen is ook gek op , ik moet echt op passen dat hem niet op tafel doe ,anders snel rennen en pakken hahah ,
jaaaaaaaaaa ik zei daarvoor al het wordt iets met cars of met woezel en pip en ik vind cars nu toch echt iets stoerder.. had hem eerst blauw maar van mark moest ie rood en toen zei ik nah dan gaat ie op die van Enzo lijken hahahaha
en ik moest hem zelf maken he Anita kon geen scrap vinden van cars ik kan trouwens nooit ergens scraps van vinden.. doe iets verkeerd denk ik Joey dikke knuffel!
Och Joey en mama ook dikke knuffel. Leuk kaartje Berna, wat is Jesse al groot zo op zijn wagen. Haha Damani al de telefoon aan het opnemen
leuke foto,s en filmpjes gezien! Ik ben snipverkouden echt irri. Vandaag tijdens interne cursus op school van een collega gehoord dat mijn inlevingsvermogen en verbale communicatie mijn kernkwaliteiten zijn en dat mijn coachingsgesprek super was, altijd leuk om te horen!
Berna leuke uitnodiging! San wat irritant, beterschap! Arme Joey ook al niet fit. Beterschap schatje! Demi is om 6 uur op bed gegaan en slaapt sindsdien beter dan gisteravond. Dus ik hoop dat deze trent zich voortzet vanacht.... Esther alvast veel succes en sterkte voor komende dagen. Pff moet er niet aan denken, verhuizen bah. Uiteindelijk wordt het wel mooi natuurlijk, maar die rommel die het eerst geeft, alles weer inruimen enzo brr. Leuke foto van Damani en wat schattig met de telefoon
Goede avond dames, Brenda, leuke uitnodiging! Joey, Selmen en Joepie beterschap! Tim, knap hoor, wil jij dat zaterdag nog eens voordoen? Faye, leuk kerstvrouwtjespak. Volgens mij stond die in een krantje ergens, of niet? Komt me bekend voor. Amber, wat kun jij leuk babbelen. Kunnen jullie de 20e niet meeten? Wij gaan naar Ballorig in R'daal, moet voor jullie toch ook te doen zijn? Esther, succes met de verhuis morgen! Damani ook al aan het bellen. Joya heeft ook 3 telefoontjes, en is er helemaal dol van. Alleen de echte mobieltjes zijn nog net iets leuker. pfff, net 2 uur in de keuken gestaan om cake te bakken voor hubbies verjaardag morgen. Moet dat echt eens gaan afleren, als hij 's maandags pas besluit toch op vrijdag zijn verjaardag te vieren. Maar goed, het is nu klaar, en het ruikt inmiddels heerlijk! Poetsen mag hij morgen zelf afmaken. Nu nog even wachten tot ze klaar zijn en dan bedje in. Wordt morgen allemaal haasten 's middags.....
mooie kerstfaye en kerstenzo! marieke gaat onze kerstkaart ontwerpen, ben zo nieuwsgierig! leuk brenda, ben benieuwd naar je foto's op de 2e!
ja goed idee Suuz, Annelies zit toch ook in het zuiden van het land. Brenda leuke uitnodiging! Joepie en Selmen beterschap Sabina wat lijkt Faye groot zo op die foto's in de scrap Damani kun je Tim leren dat dat ding aan je oor moet houden? hij stopt hem steeds in zijn mond! Joey niet willen slapen? pff bij Tim helpt soms hem nog heel even uit bed te halen.. Tim heeft vanavond wel 10 keer op en neer gelopen met zijn kar tussen papa en mama en trots dat hij was! Joya, Tim slaapt al maar hij vind het leuk om het zaterdag nog eens te laten zien hoor!
Tim heeft de smaak te pakken Leuk die scrap van Faye! Joepie ik ben ook benieuwd naar de kaart Ik weet even niet meer wat ik nu nog kan doen. Heb geen dozen meer dus kan niets inpakken. Koelkast staat al uit en is zo goed als leeg. Jan is daar vast gordijnen aan het ophangen en dat soort dingetjes. Emi slaapt en verder weet ik het dus ff niet denk dat ik maar een warme choco ga maken ofzo. Gets tuurlijk net de slagroom bij mijn moeder in de koelkast gelegd.