is dat hetzelfde meisje die topics openede over elke dag een kadootje voor sinterklaas of dat gek was en hoeveel ze wel niet uitgaf aan dure kleding voor haar kind? zoiemand was er ook alleen maar om aandacht kijk eens hoeveel geld we hebben! bah!
hahaha Meesa. Nee joh ik heb zelf zoveel meegemaakt wat werkloosheid en weinig inkomsten betreft en altij er uit gekomen door zelf hard te vechten. Oké ook weleens koppie laten hangen en in depressie geraakt. Maar zijn nu zoveel sterker en blij met wat we hebben en waar wwij zelf hard voro geknokt hebben. En als ik dan zoiets lees brrrrrrrrrrr
alle clienten die ik in begeleiding had (een enkeling na) moesten rondkomen van het minimum en kwamen een aantal zelfs in aanmerking voor hulp van de voedselbank! en iedereen lukt het uiteindelijk hoor en dan is 400,- voor een maand echt veel
hallo hier een mobiele sab. Lig nu in mn bed met foon haha. Maare was ff testje, ga nu slapen daaaaaag!
ow bah Brenda weet het topic dat je bedoelt. Zal toch niet dezelfde zijn? Zou wel erg raar zijn. Maar dat was idd ook erg zeg! Ik snap uberhaupt het topic niet dat vorige week gestart is over hoeveel geld de opa en omas uitgeven voor de sint voro de kids.
haha Test geslaagd Sab, trusten. Ik ben ook al bekaf, maar ben ook te opgewonden om op bed te gaan door dat topic. Ff afkoelen, proberen
je ze had nog iets van 190 over dan als schulden moest betalen , kan je nog redden hoor , we maken soms boodschappen voor 50 euro per week ,en toen we niet breed hadden konden we ook met 30 uit komen ,zonder luier en voeding dan he
Dames als het goed is ben ik de volgende keer online vanuit het nieuwe huis. Niet te veel kletsen enne tot snel weer.