hahaha ik zag het Esther Slotje is rond half 12 erop gekomen. Nou toen lag ik al op bed hoor. Er zijn niet veel posts meer gekomen na mijn laatste post daar. dus niet update-waardig (Peggy ) Goede morgen dames! Esther nogmaals sterkte en tot gauw. Demi heeft lekker tot 7.15 geslapen dat is best lang voor haar doen. DUs dat was wel ff lekker. Nu is ze al een half uur zoet in de box aan het spelen. Zo even wachten tot meneer Lex wakker is en dan kan ik ff lekker los gaan in de hunkemöller. Meneer Lex heeft gister een grote fooi gehad en die heeft hij mij gegeven.; Ik had al een hunkemollerbon van Sinterklaas en samen kan ik daar wat leuks voor kopen.
Lexie, leuk zeg die hunkemoller! Hier weer aan het werk vandaag, Enzo naar kdv gebracht, ook helemaal donker daar en kerstverlichting aan, zo leuk! Ben benieuwd hoe het gaat vandaag.
oo lexie leuk zeg! wil ook wel weer eens lekker shoppen bij hunkemoller heb alleen zo'n rotmaat bah! Ben hier al uurtje aan het leren heb studieverlof vandaag.. Mark en Jesse slapen nog steeds.. erg he haha
Oh meiden ik ben de komende tijd echt te druk, baal daar van. Gisteren was erg leuk met Ymke op mijn school, ze stal echt de show! Daarna wel weer een heel slechte nacht, ben echt kapot. Heb nu weer keelontsteking, weerstand is echt 0
hier ook een druk dagje vandaag. Laatste boodschappen doen voor Tim z'n verjaardag, tegelzetter komt kijken wat hij allemaal moet doen en begint maandag, bed en bedje verschonen. vanavond versieren! en rond 11 uur komt m'n vriendin langs, ze smste gisteren dat ze kwam om iets af te geven en net kreeg ik een sms dat ik een bak water klaar moet zetten zodat die op kamertemperatuur kan komen....... : :
en we hebben afgesproken dat we op blijven tot 00.04 uur en dan drinken we samen een (let op Sab!) schrobbelér
http://www.schrobbeler.nl/?page=schrobbeler het is een kruidenlikeur ik weet verder niet welke kruiden
Het is maar goed dat ik het doosje rozijntjes inspecteerde, ik haalde er een stokje uit van ruim 4,5 cm!
zo he he, we zijn net met de 1e en 2e jaars naar de musical oliver geweest, pff ze vonden er geen zak aan! Ik vond het zelf wel leuk, maar al dat geklets en gedoe bederft de stemming wel... Straks snel boodschappen doen en dan blijf ik maar hopen op wederom een goede nacht. Ymke maakte me vanmorgen wakker met een kopstoot hahaha...
Au Ymke wel zachtejes doen met je mama! Hier goed geslaagd, het is een rood setje geworden. Heb ik eigenlijk nooit, zo'n felle kleur. 'T is weer eens wat anders, he haha wat een idee een goudvis voor Tim zn verjaardag! Kan die mooi naar kijken
Haha Guppie, morgen is Tim jarig! Jullie zouden toch al die virussen en bacterieen voorbij laten waaien? Ambertje is ook ziekjes aan het worden... bah. Verhoging, snotteren, hoesten en heel veel niesen. En ik ben ook al niet helemaal fit. Had juist zo'n zin in vanavond we zouden met een stel meiden bij iemand mama mia gaan kijken. Zie ik het niet worden zo! Lexie, spannend hoor rood He volgens mij is het stil boven! Oh heerlijk even rust.
Zo ben bijgelezen! Brenda, dat moet aandoenlijk geweest zijn zeg... Oh sjips de rest al vergeten, oh ja, Sab wat een super lieve scrap van Faye zeg, ik vond vooral de foto's erug lief! 2 jan is wat ons betreft onder voorbehoud hoor! Ik wil sowieso 1 leuk dagje met ons 3-tjes. Ik kijk wel even hoe het loopt in die week, kerst en oud en nieuw is ook al veel voor Ymke...