ik ben zelf weer beter ja! gelukkig! Bel ik net mijn schoonmoeder, die is nu goed ziek, begon nadat ze op Enzo heeft gepast, ach gossie, het slaat hier niemand over!
Gaan we bijdehand doen Peggy? Anneliesje ik mag van de dokter niet naar buiten met Ymke als ze koorts heeft, maar dat heeft met haar trommelvliezen te maken. Als er verder niks aan de hand is kan het geen kwaad hoor.
Werkse Anita! Wij gaan een boterhammetje eten en even lekker naar buiten, het zonnetje is er inmiddels ook!
kan iemand mij het adres van Tim pb-en of mailen? (ben op mijn werk namelijk, heb de adreslijst niet bij de hand)
Anita had ie ontstoken oogjes? Jesse heeft dat ook erg gehad vervelend he! Net even naar het dorp geweest Jesse een kaasstengel van Bakker Bart gegeven mm smullen haha
Tjeeeemig wat ben ik toch een trut. Ymke heeft hooguit 3 hapjes van zo'n kaasstengel gehad en nijntje broodjes? Ik heb mijn hoofd en keel vol slijm, maar ben niet verkouden ofzo. Kan ik daar iets voor halen zodat het SNEL overgaat? Ik ben al 2 keer ziek geweest, kan echt niet meer! Of weet iemand waar ik weerstand kan kopen?
Gup, dat zijn witte bolletjes in de vorm van Nijntje. Te koop bij Bart. 5 voor 1,95 Joey krijgt er altijd een op zaterdag. De rest leg ik in de vriezer
ik weet wat die nijntje broodjes zijn, maar ik geef dus liever een bruine boterham... Niks geen verwijten hoor, Ik geef wel eens een lange vinger als zoethoudertje. Maar ik vind mezelf gewoon zo'n trut...
Nou ik ook wel, maar voor zo af en toe vind ik wel dat het kan. daarom zei ik al, de rest gaat de vriezer in
ja dit was ook de eerste keer en daarna kreeg Jesse gewoon nog een bruine boterham met appelstroop, af en toe iets anders mag best vind ik voor Jesse, ik eet zelf ook niet elke dag bruin brood ik zie het probleem niet zo