Onze kruidvat verkoopt geen friso, zal weer eens wat inslaqan bij appie. Zijn weer eens andere smaakjes. ik ga mijn dochter troosten. tot laters
haha leuke is dat 3/4 van de stengel door papa op is gegeten en van het kwart wat Jesse kreeg meer dan de helft verkruimeld in de wagen lag haha Nou meneer is wakker!
ik ben er kort, ging al om 11.00 naar huis, ziek, tot 14.45 geslapen en de oppas kwam timo brengen en om 15.30 was hier een vriendin tot 17.30 en vlak daarna kwam manlief thuis. Tim gefeliciteerd en gaaf hoor visjes! Anita gave kaart! Marieke is voor ons crea bezig, wauw hoor! 2 jan staat voor mij vast, ben wel erg benieuwd heb al heel veel over jullie gehoord van esther Ik kruip mijn bedje weer in, wie weet tot later doei doei!
hoiiii meiden hier een drukke dag gehad ,schoonmaken visite dus had geen tijd tja vind gene truten hoor als je kind niet alles geeft , maar ik doe wel want selmen lust ook alles en reageert gelukkig tot nu toe overal goed op en hij vind alles zo lekker wat ik heb hahah amber zielig zeg ziekjes ? dikke knuf en beterschap mooi dat beter gaat met demi 6 tandtje ook door joehoeeee wat tim vandaag jarig? gefeliciteerd als dat zo is selmen vandaag 11 maanden brrrr gaat zo snel bah hij is ook opgeknapt geen hoest en overgeef meer gelukkig want kon al niet meer aan zien kleren h&m zijn binnen , heeeeel mooi dochter helemaal blij mee en voor mezelf een truitje ook relax ,selmen lekker warme muts ook leuk
Ja Selmen 11 maand vandaag, gefeliciteerd, Meesa! Enneh hoe gaat het nu met de kleine man? San ook beterschap!
gaat weer beter lexie gen hoest en niet overgegeven , dus we zijn weer blij goed dat je gisteren naar bed ging want anders kon je nog uurtje wachten tot slotje kwam
Poeh zeg, Amber wordt iedere 15 minuten wakker... koorts is wel iets gezakt, als ze wakker wordt even op schoot en dan valt ze weer in slaap. Maar ze is heel schrikkerig/ schokkerig in dr slaap. Dat wordt een zwaar nachie. Ze heeft net wel gelukkig flesje van 120 op! Meesa, dus het is goed gekomen met je kleren! Gelukkig is Selmen weer beter, en alweer 11 maanden!
Amber beterschap! Hoi Fokje! Nieuw? Of andere naam? Jelle zegt me nl wel iets geloof ik.... Joepie ook beterschap! Oh Tim visjes gekregen Mooi canvas Truus! Eeuh verder ben ik t alweer kwijt....ben moeeeeeeee TIM: mijn mama had een hele leuke kaart voor jou, maar ze kan hem niet meer vinden. Ze denkt dat ie nog op dr werk ligt en anders, is ze m een beetje kwijt. Dus je krijgt morgen een "tijdelijke" kaart -x- Faye
Annelies, knuf voor jullie! Meesa, fijn dat het met Selmen wat beter gaat, 11 maand vandaag! Truus, mooi canvasdoek, mooie foto zeg! Hier net ontzettend lopen gieren bij "ranking the stars", wat hebben we hier gelachen! Tering