Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik was even in paniek net! Rinaldo zegt opeens "misschien heb ik wel een koortslip". Whaaaahhh! We hebben allebei nog nooit een koortslip gehad dus weten wij veel. Het valt wel op dat ymke ook opeens onder de vlekken zit. Meteen de huisartsenpost gebeld, maar vlekken van hersenvliesontsteking ziet er anders uit. Wel een aantal punten gekregen waar we op moeten letten en Rinaldo is maar aan de labello gegaan.
    (en houdt voorlopig even afstand)

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mamalou, ik vind het mooi als jij de banden wilt aanhalen! Soms gebeuren er dingen waarom mensen elkaar ontlopen en ik vind dat een stom iets! Iedereen doet toch wel eens iets doms en soms moet je elkaar maar gewoon vergeven.
    Maar ik zou het alleen doen als het echt goed voelt!

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Marlou, heeft jou vriend nog behoefte aan contact met zijn ouders? en wat vind hij ervan als je er heen zou gaan? Ik zou persoonlijk er wel heen gaan, jij had er niks mee te maken en het zijn toch opa en oma. Maar houd wel rekening met de mening van je vriend. ik kan mij niet voorstellen hoe jij je voelt want ik heb hier nog nooit mee gezeten maar begrijp dat het best moeilijk is voor jou en je kids. je zit er toch tussenin.

4. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Mijn vriend en zijn vader lijken erg op elkaar al denken ze van niet.
    Ze zijn allebei enorm koppig! Dus als we daarop moeten wachten....tja...dan komt het waarschijnlijk nooit meer goed.
    Ik weet dat hij nog wel boos is om het gebeuren maar hij heeft een zwak voor zijn moeder, dat weet ik ook.
    Ik sta achter mijn partner en zij achter de hare, ook al zijn we het niet altijd met ze eens. In een relatie moet je elkaar steunen toch?

Het is gewoon een gevoel dat me bekruipt (want ik heb er niet om gevraagd) en dat steeds sterker word.
    Ook al wil ik me er niet mee bezig houden, ik kom er niet vanaf!
    Het klinkt misschien heel raar, maar zou het een soort van 'teken' kunnen zijn? Sorry, weet niet hoe ik het anders moet omschrijven....

5. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Ik zal er in ieder geval met hem over praten, want het liefst heb ik dan dat we gewoon met zn viertjes in de auto stappen en gewoon voor de deur gaan staan! Ik weet zeker dat ze open zullen doen!

6. ProudMum

Marlou, als je gevoel jou dat ingeeft zou ik het doen. Dit zijn ingevingen die je niet moet negeren.Mits je vriend het goed vind natuurlijk.

7. Niet meer actief

Mamalou, ach gossie, het zit je wel dwars dus, je droomt er zelfs over. Het zou wel mooi zijn als het contact weer hersteld kan worden, het zijn toch de opa en oma van je kinderen. Maar je vriend moet het er wel mee eens zijn denk ik, anders komt er misschien nog ruzie tussen jullie en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
    Nou ik hoop dat jullie eruit komen, veel sterkte ermee!

Guppie, jeetje kan me voorstellen dat je schrikt van zoiets. Ah, nou mag Rinaldo niet zoveel met Ymke knuffelen (kusjes geven), zielig voor allebei!

8. Niet meer actief

Guppie, labello? dat helpt niet tegen herpes hoor ;)

mamalou, gaan met die banaan! Ik ben altijd erg van het gevoel volgen en je krijgt vaak warme reacties van mensen.
    Wel even aangeven bij je vent natuurlijk, maar ik zou gaan!
    Suc6!

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wow das schrikken Guppie kan je daar hersenvliedontsteking van krijgen dan?

@ Marieke zou best kunnen gelukkig is hij na 5 minuutjes gaan slapen

Marlou moeilijk hoor, ik zelf zou het toch aan mijn vriend overlaten of er nog eens goed met hem over hebben. Het is wel zonde..

10. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oh Marlou, wat een vervelende situatie. Ik zou inderdaad wel eerst met je vriend praten hierover. Het lijkt me niet de bedoeling dat het tussen jullie in gaat staan. Ik hoop dat het allemaal op z'n pootjes terecht komt meid. Sterkte hoor!

11. ProudMum

Nee klopt, maar zie nu maar eens aan Zovirax te komen!

12. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    ?Hersenvliesontsteking? van een koortslip? ook nog nooit van gehoord. Hoop dat het geen koorstlip is dan, gatsie wat eng.

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    haha Marieke, weet ik ;)
    Het lijkt niet op een koortslip als we dat googelen, het lijkt meer op een verwaarloosde schrale lip, vandaar de labello! We hebben dat allebei nog nooit gehad, de kans is vrij klein dat het dan echt een koortslip is.

Berna, een koortslip is heel gevaarlijk voor die kleintjes idd!

Marlou, hier is het ook zo dat de opa en oma van Rinaldo zijn kant geen interesse tonen door stomme ruzies (geldkwesties...). Ik kan me daar kwaad om maken en weet ook niet goed hoe ik dat aan Ymke moet uitleggen later. Toch hou ik me er maar buiten, het is een ding van Rinaldo en als hij het zo wil...
    Stel dat het tussen jullie in komt te staan. Misschien raak je wel een onwijs gevoelige snaar, wie weet wat dat met je relatie kan doen!

14. Niet meer actief

Avondapotheek.... Of van die compeedpads, als de blaasjes er al zijn kun je het mooi afdekken. (nog net koopavond btw)
    Kindjes tot 1 jaar kunnen idd erg ziek ervan worden, maar dat gebeurt echt niet zo snel hoor, gewoon voorzichtig zijn!

15. Niet meer actief

Ow, hahaha, hier is het al donderdag :oops:

16. Writer

Writer Niet meer actief

mamalou moelijk zeg meis
    maar misschien eerst even bellen en vragen of jullie een keer bakje koffie kunnen doen en kids opa en oma zien ? kijk wat hun reactie is als weetje dat ze deur open doen toch eerst kijken hoe zij reageren
    natuurlijk eerst met je man over hebben hoop dat het goed komt ,dikke knuffel
    guppie schrikken zeg , is koortslip zo gevaarlijk voor baby dan> me man heeft wel vaak :rolleyes:
    roxy wat leuk joey zijn handtjes ondekt :D

marieke zooo dat is goed drinken zeg :) selmen juist heel weinig vandaag steeds 80 cc hij is ook verkouden snotneusje misschien daarom
    berna mooie gewicht van jesse

17. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    guppie, ja als we wat op gaan starten doen we dat hier in Lemelerveld. Dus wie nog geen plekje heeft dan, WELKOM! hihi Iemand nog leuke suggesties voor een naam? hahaha
    wel lachen hoor vanmiddag, we moeten eerst alles nog zien te regelen, zijn we al aan het bedenken wat voor naam we leuk vinden en welke meubeltjes we willen...hoezo luchtkastelen?

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
  19. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    he marieke.Loop je niet een beetje te hard van stapel? hihi het moet nog eerst donderdag worden ja.... (komt vast door de leeftijd ;) )

20. Niet meer actief

Gelukkig maar Guppie, koortslip herken je zo, doet echt een beetje zeer, prikkelt/kriebelt en van die kleine blaasjes met vocht erin die uiteindelijk opdrogen. Dat vocht is de boosdoener!

Morgen komt hier die vrouw van Felicitas....
    Mijn antwoord zal steevast zijn: sja, dat moet ik met m'n man overleggen!
    Hahaha ;)

Deel Deze Pagina