Tim gefeliciteerd met je verjaardag! Nu ben je 1 jaar grote vent! Voor jouw papa en mama ook gefeliciteerd! Ik ben alweer niet lekker Keelpijn en een hoofd vol watten. Pff wanneer houdt het nou eens op? Heb van 21:00 tot 8:00 geslapen, maar voel me niets beter. Ymke heeft er weer een drama van gemaakt, maar ik heb er niks van gemerkt...
Tim gefeliciteeeeeeeeeeeerd! Een hele fijne dag voor jou en je papa en mama! En ja dat emogevoel, daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja...
Goeiemorgen ladies! Tim, van harte gefelicitaart met je 1e verjaardag! En papa en mama lekker van genieten deze bijzondere dag.... Kreeg een berichtje van Esther, ze zitten nog in de troep, maar ze hoopt morgen weer online te kunnen! Fijn weekend! 8)
Guppie beterschap! Faye ligt al bijna 2 uur te slapen zeg! Pfff verveel me gewoon haha, ga alvast dr brood maar eens maken en dan ff boven rommelen....
hoi alll tim gefeliciteerd grote jongen guppie beterschap verder weinig gekletst hier vandaag esther morgen online? vanmorgen naar zwemles , brrrrrr zoo koud zeg , maar daar natuurlijk tropisch warm , voor peukje naar buiten brrrr weer koud :x komende 2 weken hebben ze dus vrij van zwemles ivm vakantie , dat vind dochter balennnnn nog een weekje dan begint dus vakantie joepiee , maar we gaan dus niet naar engeland nou ja kost best veel voor 4 daagjes en we hebben al zo veel rekening gekregen ,deze maand is zoooooo duur gewoon ,dus blijven lekker thuis , zo erg vind ik dus niet selmen ligt lekker op bed al tijdtje
zo ik heb de halve dag in bed gelegen! Ymke gewoon beide keren bij me genomen, dan slaapt ze veel langer is das weer fijn voor mij... Rinaldo smst net dat hij later is, moet ik de zuurkool koken! Ik weet niet eens hoe dat moet, hij is de stamppot expert...
ik heb het even gechekt op de unox site, maar hij is er al Ik ben gisteren de trouwdag van mijn ouders vergeten, oh erug! Straks maar even bellen...
tjemig wat is het hier STIL Ymke slaapt heel slecht, oh ik voel me zo wanhopig. Rinaldo trekt het slecht hoor. Ik ga anders zo zelf maar naar bed, dan kan ze bij mij liggen (lekkere tijdelijke oplossing...)
HOe was de zuurkool Gup? Hier vanmorgen even bij mijn tante koffie wezen drinken met Jesse en Mark verder nog ff naar de kerstmarkt maar wat was het koud zeg brrr! Slaapt ze echt zo goed als jij er bij ligt Gup? Jesse heeft nog geen uur bij ons in bed geslapen haha
sja als je geen andere optie meer hebt, zou ik het ook doen hoor. Tis ook niets dat jullie er zo wanhopig van worden, dan maar zo,t och? Demi heeft alleen tijdens de eerste weken een aantal keer tussen ons in gelegen, toen ze veel wakker was ivm krampjes. Maar voor de rest mogen wij ons in de handen knijpen wat haar slapen betreft. Vooral de laatste maanden gaat het echt super. Oké toen die tandjes onder doorkwamen even niet, maar ja dan is er ook een aanwijsbare reden. Lijkt me idd heel wanhoopmakend als het steeds zo'n "struggle" is met het slapen. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ach en Gup, een beetje extra slaap kan voor jou ook geen kwaad, zeker niet nu je niet fit bent. Sterkte en een dikke knuf! Hier vanochtend naar mn moeder en haar man geweest omdat hij jarig was. Toen om 12 uur meneer LEx weggebracht die deed mee als vrijwilliger en moest in charles Dickensstijl verkleed tijdens de kerstmarkt hier door het centrum lopen. Hij was directeur, dus klootjesvolk Toen Demi en ik thuiskwamen na 12-en stond een goede vriend van ons bij de deur, dus Demi op bed gebracht en koffiegeleut met vriend. Even lekker bijgekletst. Toen Demi rond 3 uur wakker, zijn zij en ik naar het centrum te gaan om bij meneer Lex te kijken. En toen met meneer Lex weer thuisgekomen. Want die was zo koud, die trok het niet langer, piepert. Heb wel vaker met dit soort temperaturen meegedaan aan straattheater tijdens kerstmarkt, best te doen. Magoe tis een kerel he Dus nu lekker op de bank tv kijken en beetje laptoppen