* slik* zo.. brok is weg... Peggy wat een mooie taart! En die fiets is leuk! Wij hebben zo eentje van de buren overgenomen alleen zit daar geen tuigje aan dus die kan Jesse nog niet gebruiken denk ik... Heerlijke foto's zeg! Heb je genoten? En Tim hoe vond hij alles?
moest lachen Mark en ik hadden het er net over wanneer aan een tweede enzo nou we zijn eruit, namen ook al haha hoe snel kan je het eens zijn he!
het was zoo druk maar wel leuk, hij was echt jarig vond ik met al die aandacht! Tim wist niet meer wat hij met al die kadootjes moest. Ik vond de taart ook echt geslaagd, had ik via internet besteld (kon hem dus niet van te voren zien) maar kwam van een superbakker hier in de buurt vandaan! bij deze fiets kun je los een tuigje bij kopen, heb ik ook gedaan hoor en die kun je er dan opschroeven kost iets van 6,- (dit is trouwens een puky fiets)
Nou mooi toch, Brenda dat jullie het eens zijn?! Peggy erg leuke foto's en wat een bult cadeaus! Hij is flink verwend zo te zien! Prachtige taart ook. Demi krijgt ook zo'n soort fietsje voor dr verjaardag, maar dan een meidenversie
grappig ik zie net dit op hyves, haha die 1 achter zijn naam...apart hoor! Verjaardagen Kalender vandaag : Tim is jarig! (1)
oke die van Jesse is ook een pucky geloof ik.. hé dan ga ik eens informeren daarnaar bedankt! Wij hebben morgen kinderfeestje van Guus mijn neefje( wordt ook 1 ) ben erg benieuwd Jesse's eerste partijtje
Nee, niet echt snel besloten er na onze vakantie voor te gaan en dat is september.. en dan maar zien wanneer het raak is he. Maar dan kan Jesse goed lopen hebben we geen duowagen nodig enzo, kan Jesse in een peuterbedje en dan is Mark's ouderschapsverlof ook bijna voorbij hahaha lekker praktisch haha
Over lopen gesproken straks stond Jesse echt een flinke tijd los zette een pas.. ander voetje erbij gezet nog een pas en toen boem! maar vond het wel heel knap daarna lukt het hem niet meer werd ie overmoedig en wilde hij te snel
Ja Ymke slaapt echt heel goed bij ons in bed. Vandaag van 10 tot 12 en van half 2 tot half 5. Dat slaapt ze normaal nooit... Nu slaapt ze wel gelukkig. Het is idd om wanhopig van te worden, het duurt al 7 weken nu. Ik heb nog steeds hoop dat het overgaat hoor, maar ik geef steeds meer toe aan mijn gevoel en steeds minder aan de "hoe het zou moeten praatjes". Komt er op neer dat ik mijn kind schandalig verwen qua aandacht, nou lekker jammer dan! Ik heb een beetje zuurkool achter gehouden voor Ymke voor morgen, toch maar eens een keertje proberen! Tim wat zie je er fantastisch uit zeg! En wat ben je verwend! Brenda wij denken ook zo praktisch hoor, al wil Rinaldo nu langer wachten. Hij is het er zelfs mee eens als we het bij Ymke laten, gezien die gebroken nachten. Ik wil echt geen duo wagen en ook geen 2e babykamer kopen haha!
je moet doen waar jij je goed bij voelt Gup! Ik kan wel makkelijk zeggen dat ik mijn kind nooit in bed zou nemen maar ik weet niet hoe het is om slapeloze nachten te hebben die mijn lontje steeds korter maken. Ooit zal ze wel in haar eigen bedje slapen hoor ( als ze 16 is haha grapjuh!) En ben blij dat ik niet de enige ben die praktisch denkt.
hier denken we nu ook praktisch hoor, pas in juni mogen wij weer klussen en dan maar afwachten wanneer het raak is natuurlijk, geen errug dikke buik in m'n trouwjurk, Tim die kan lopen en als de 2e er is in een peuterbedje kan slapen...