Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 12309

12309 Niet meer actief

hoi,

ik voel me al iets beter, maar slaap nog wel de halve dag.
    In een folder van onze wagen stond dat je er een ding bij kon halen en om zo om kan bouwen tot een duowagen. De babykamer hebben we destijds cadeau gehad. We kregen best veel, zijn 1 van de laatsten in familie- en vriendenkring die een kleintje kregen. Ik heb heel lang kinderen voor me uitgeschoven, carriere, fanatiek in het hondenwereldje ed, maar nu ben ik echt een moedermutsje hahaha!
    Ach we laten ons verrrassen hahaha!

2. 12309

12309 Niet meer actief

Tim gefeliciteerd!

3. Niet meer actief

hey meiden!

Tim wat zag je er mooi uit vandaag! vond je het leuk? lekker verwend met al je mooie cadeau's he!
    Peggy hoe vond jij het? was het leuk?

Anita en Esther bedankt voor jullie kaarten! Oh esther is er maandag pas weer zie ik...

Enzo al weer wat beter?

En Selmen?

En de rest van de zieke kindjes?

Guppie bij jullie nog niet goed dus! Sterkte hoop ook dat het snel wat beter word voor jullie

Haha brenda das makkelijk dat jullie het zo snel eens zijn! haha ja allemaal mei 2010 mama's dat zou leuk zijn! ik vind het wel een mooie datum haha, wil ook niet teveel jaar ertussen hebben, de kinderen van mijn zus schelen 4 jaar vind ik persoonlijk teveel die kunnen helemaal niet leuk spelen samen want het leeftijdsverschil is te groot, nu verschilt dat natuurlij kook wel per kind, 2 anderen kunnen het miss wel maar toch!
    Mijn spiraal gaat eruit denk dat ik dan vanaf januari een half jaartje de lichtste pil ga proberen en dan ermee stop, dan zien we wel...maar dat heb ik in mijn hoofd he moet het ook nog ff met Angelo overleggen hahahaha ;)

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hoe oud ben jij dan, San?

Nou ik sluti af, dames, tot morgen!

5. 12309

12309 Niet meer actief

ok raad maar lex!

6. Niet meer actief

Tim, wat zag je er leuk uit vandaag! je bent flink verwend met cadeautjes, gaaf hoor!

valerie, het gaat langzaam aan beter met Enzo, we moeten alleen nog rustig aan doen met het eten, anders spuugt ie alles zo weer uit en hij heeft nog een zalfje voor zijn oogjes, die zijn nog ontstoken maar dat gaat ook al beter.

guppie, wel fijn dat Ymke in jullie bed wel slaapt, je moet doen wat nu het beste uitpakt toch?
    Hier doet Enzo dan echt geen oog dicht, dan gaat ie lopen keten, hahaha!

7. 12309

12309 Niet meer actief

ach gossie arme enzo!

8. Niet meer actief

ach Anita zielig! Gelukkig gaat het wel al wat beter! met jou ook al wat beter?

9. Niet meer actief

ja met mij nu gelukkig wel, behalve vanochtend moest ik ineens weer spugen? ben ook ongi geworden, bleh...
    (pil werkte toch niet deze week, dus ik dacht ik stop er wel mee, hahaha)

Valerie, hoe is het bij jullie dan?

10. Writer

Writer Niet meer actief

leuk nieuwe mei mama's hahah , doe ik niet aan mee maar zou daar ook vaak chekken haha

valerie , het verschilt ver kind idd , mij dochter is 5 en gek op haar broertje en selmen ook op haar , ze kunnen dan niet echt spelen maar ze zorgt zo goed voor hem , en hij moet altijd lachen zodra haar ziet , ik heb dus geen spijt van de leeftijd verschil , maar wat je zegt kan ook anders gaan netals de kinderen van je zus ,maar idd eerst overleggen met je mannetje ;) wel leuk om te fantasieren natuurlijk alvast ;)

tim wowwww leuk zeg echt jarige :D mooi taart heeee en mooi jongen de tim lekker verwent

zo met selmen gaat goed , slaapt weer lekker , net eff gehuild denk eng droom maar wat snel over

11. Niet meer actief

Meesa, dus met Selmen gaat het alweer wat beter? mooi zo!

12. Writer

Writer Niet meer actief

arme enzo , dat hij snel helemaal beter word de schat

zo hee vervelend dat je nog steeds ziek ben en ook nog ong :( dus pil mag weg ;)

ben eigelijk heel benieuwd wie hier als eerste 2de kind krijgt :)

13. Niet meer actief

Oh gelukkig Anita...wel raar dat je beter voelt maar toch moest spugen...

Bij ons gaat het wel, Romano is nog steeds verkouden maar goed, en met mij gaat het hopelijk vanaf maandag beter haha!

Ja gelukkig gaat het bij jullie wel goed Meesa! maar bij mijn zus is de oudste een jongen en daarna een meisje...miss verschilt dat ook nog? meisjes zijn toch wat meer moedertjes he...ach dat zeg ik ik heb een slecht voorbeeld van mijn zus maar is niet overal zo tuurlijk!

14. 12309

12309 Niet meer actief

Hoe ziet jullie eetpatroon van jullie uk eruit?
    Hier gooien we alles om, 's avonds met pap eten was Timo de laatste week bekaf en elke avond stond ik hier te headbangen (ging ie lachen) en kregen we met moeite de pap erin. Nu doen we vanaf morgen een ander schema (gecheckt via opperdepop). Vannavond warme hap een uur later dan normaal en timo ging nu veel minder moe naar bed.

7.00 pap 210 + 7(was 1 brood en fles 150 ml + 5)
    10.00 fruithap
    12.30 fles 150 ml + 5 en 1,5 brood
    15.30 magere yoghurt
    18.00 warm eten, fruithap
    19.00 naar bed

tussendoor nijntje koekjes of liga, diksap

15. 12309

12309 Niet meer actief

val: sneu he als ze zo verkouden zijn!

16. Niet meer actief

san ons schema is een beetje hetzelfde
    's ochtends ook pap 180+6+6 Bambix
    tussendoor fruit
    12.30 1 of 2 boterhammen met drinken thee/sap
    15.30 koekje/fruit oid
    17.30 warm eten
    19.00 fles 150+5
    19.30 slapen

17. Niet meer actief

ben er weer vandoor Truste!

18. Writer

Writer Niet meer actief

dat zou heel goed kunnen valerie dat meisje wat mamarol willen spelen hoor , mij dochter net zo een , die wil liefste dat ze fles en eten geeft,.soms moet ik haar wel eff duidelijk maken dat ze nog wel een kind is :)

ahh gossie romano verkouden , zielig , hoop dat hij snel opknapt
    en je ook

hier zit schema nu zo uit
    8 uur flesje pap ,meestal drinkt hij dan 150,4 scheppen
    10 uur fruit
    12 uur broodtje melk geef ik later als hij naar bed moet,1 uur of half 2
    15,30 koekje of fruit met wat drinken
    17 uur warm eten
    19 uur flesje melk ,pap hoeft niet perse

19. 12309

12309 Niet meer actief

ok, en die laatste fles doen jullie zodat jullie ukkies beter doorslapen?
    Wij deden eerst pap 's avonds, want timo werd wakker 's nachts maar nu is ie bekaf. Misschien dat ik zijn ochtendfles om 19.00 erin plug.

20. Niet meer actief

allemaal beetje hetzelfde schema zie ik.

hier is het zo: (als Enzo niet ziek is ;))
    8.00 pap 180 cc
    10.00 fruit en drinken
    12.30 2 boterhammen met melk
    's middags drinken en koekje of rijstwafel
    18.00 avondeten
    18.45 yoghurt

de tijden zijn globaal hoor, wisselt heel erg per dag.

Deel Deze Pagina