ik weet niet maar selmen wil graag flesje voor slapen gaan en ze zeggen iets van 500 drinken geven ,is wel beter dat hij de fles ook drinkt want anders komt hij niet in de buurt
hoeveel yoghurt geef je anita? Timo is 1 van de jongste hier, maar eet aardig wat en hij beweegt behoorlijk, dus op het cb kreeg ik altijd te horen dat ie te slank was. Vorige keer waren ze voor het eerst positief en dat hij gewoon erg lang is. A.s. donderdag moet ik er weer heen, bah geen zin....
ok, timo is niet zo'n fan van melk en vannavond geen melk gegeven, dus ik hoop dat ie doortuft. Door al het kruipen slaapt ie meer. Van 8.30 tot 10.15 en van 12.30 tot 14.30 en van 17.00 tot 18.00.
ik geef 100 cc yoghurt, Enzo vind het heerlijk, soms wel wat meer 125-150. Wij moeten ook donderdag weer naar CB, Enzo is volgens mij niet veel aangekomen. En is ie net weer beter, moet ie prikjes!
ik meet de hvh yoghurt niet af, doe een flinke hvh in een bakje en ik eet zelf het restje op, timo geeft zelf vaak aan dat ie vol is. Gaan de prikken bij enzo dan wel door? Timo is nu alleen snipverkouden (cadeautje van mij ) Een goede vriendin past donderdag op, we hebben do net een etentje waar ik ook wordt verwacht....
we gaan maandag naar cb ben erg benieuwd nou meiden ik ga afsluiten ,, fijne avond en voor ziekke beterschap en knuffelxx
ok meesa ben benieuwd wat ze over selmen zeggen, krijgt hij ook prikken? ik ga erook vandoor, ben bekaf... pff irri dat ziek zijn!
8.30 200cc + bambix 10.30 fruit 12.30 2 boterhammen met beetje melk of sap 15.30 tussendoortje 17.00 warm eten met toetje 19.30 120 cc melk Enzo dikke knuf ontstoken oogjes is niet fijn!
ok, we zitten qua eetschema wel allemaal redelijk gelijk. ben benieuwd naar de andere baby's wat die eten op een dag.
ja inderdaad redelijk gelijk en Jesse krijgt nu 250 gra avondeten ipv 200 brr ik heb het zoooo koud we gaan lekker naar bed! denk dat ik Jesse nog een zomerslaapzak over zijn gewone slaapzak aandoe
8.30 boterham en thee met scheutje melk 10 uur fruit 12.30 2 boterhammen met 100cc melk en nog sap erbij want anders heeft hij niet genoeg 15 uur koekje, soepstengel oid met sap 17.30 warm eten (geen toetje meer) 19 uur pap 200cc melk + 4 bambix die laatste fles doen we nog omdat het bij z'n bedritueel hoort, zonder die fles gaat hij niet slapen maar we gaan nu wel de bambix minderen en straks zien we maar misschien nog iets van yoghurt voor het slapen ofzo
jesse heeft geen lakens en dekens.. durf ik niet aan en zodra ik hem neerleg gaat ie toch eerst staan in bed dus heeft ook geen zin.. en hier de laatste fles om aan zijn melkprodukten te komen en omdat ie het heerlijk vindt wat warme melk in de buik voor het slapen gaan
Effe een snel berichtje van hier.. HIEP HIEP HOERAAAAAA! TIM 1 JAAAAAAAAAAR ! *YEAH* En hoe voelt 't ? Dat je kleine grote man alweer 1 is ! Wat gaat het toch snel.... Ga naar me bedje, welterusten ! _X_X_X_
gister heb ik gewerkt van 8.30-22.30 Joey was al niet lekker en maakt vannacht veel kabaal. Hoesten, huilen, vieze oogjes enz Ben gebroken maar kan de slaap niet vatten, 3 x raden wie er op 1 oor ligt en wie heel de dag vrij was? Hij werd zelfs boos toen ik vroeg even wakker te worden zodat ik kon plassen. (anders had Joey het toch wel wakker gehuild) Denk dat ik toch maar een poging ga wagen
Ai vervelend Truus, ik hoop dat je alsnog in slaap bent gekomen later! Mogge dames! San ik schat dan toch ook rond de 30 als je zegt dat je laat aan kids bent begonnen.............? Hier is het schema: 07.00 150/5 met bambix (die gaat vaak niet op) 09.30/10.00 banaan of ander fruithapje 11.30 boterham en 120/4 12.00 slapen tot gemiddeld 14.30/15.00 15.00 sap en evt soepstengeltje oid 16.30/17.00 200 gr groente en ongeveer 100cc yoghurt 18.00 naar bed voor de nacht 22.00 90/3+nutrix (die ben ik dus aan het afbouwen, maar vindt em zo gezellig)